Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

On track. Guiding opprettholdt 1H 2020.

Vel. Dagens applaus var av det høflige slaget. Og så litt flåseri, men de må jo ha leid Thonhotellets aller minste møterom? :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Ser ud til der ikke engang var kaffe/the eller en frisk croissant; CFO har allerede skåret ind til benet.

Jeg havde reelt troet, det ville blive værre … afventer lige den videre udvikling, men vil helt sikkert samle mere op.

Nei tror jeg er nokså analytisk. Jeg var med på HELE 5x-himmelfarten høsten '16, så jeg vet hvor fort det kan snu. Men ingenting vesentlig her vil skje uten alvorlig gode data, og siden “Lugano” og den famøse “champagne problems” Luigi-perioden og fram til i dag, har selskapet utelukkende svekket sin troverdighet.

Det snur ikke før NOEN ANDRE bekrefter alle de positive underliggende resultater. Les FDA, partner etc. Markedet tar det ikke lenger for god fisk når selskapet selv sier alt er bra, uten håndfaste bevis. (Tenker da ikke på oppnådde kliniske resultater, som er uangripelige.)

3 Likes

Jeg jobber for øvrig med det samme og vet det er mere vanlig enn uvanlig med forsinkelser og justeringer underveis i store prosjekter før man når målet.

2 Likes

Flere som fikk meg seg at de åpner for se på protokollen? Inkludere andre pasienter enn bare R/R, kanskje søke med færre pasienter, koble inn Lymrit 37-01?

Longshot, men kanskje de kan søke FØR 2021?

1 Like

Jepp! Det er den største overaskelse og det som kan berge oss!

For første gang åpner de opp om at godkjennelse kan bli gitt på færre enn 130 pasienter i paradigme.Og at data fra interim kan være med å påvirke dette. Veldig bra.
I Lymrit 37-01 og Paradigme har Betalutin nå behandlet 104 pasienter. Sier man 50 til i Paradgime har man altså over 150 totalt. Godkjennelse ble vel gitt på 100 pasienter for annen medisin…

2 Likes

I og med at de bygger organisasjon såpass aggressivt, så tenker jeg at de legger opp til AA, eventuelt gjør endringer i protokoll som du sier.

Når man på toppen av dette tar inn verdien av fremførbart underskudd og cash, så er risk/reward meget hyggelig!

1 Like

I et annet børsklima kunne denne infoen sendt aksjen opp 20-30-40%.

3 Likes

mcap på skarve 1,1 mrd, og markedet ligger rett nede i gaten

1 Like

Svært lovende og ganske uventet. Hvis interim bekrefter safety/efficay til nå, kan forhåpentligvis ting skje fort

1 Like

Potensielle kortsiktige triggere:

• Melding om endring i protokoll. I og med at dette nevnes, så mener jeg de er i dialog med FDA om dette nå.
  • 50% recruited.
  • Samarbeid/partnerskap, feks rundt Alpha 37
  • Innsidekjøp
2 Likes

Scroll tilbake til 2016. Se så om du kan finne EN positivt overraskende melding, bortsett fra Dahle + Costa sin Paradigme has started" (som jo viste seg å være usant og som startet hele nedturen) og sparkingen av Costa (som jo ha en midlertidig kjempeopptur.)

Når du så en gang h2021 er ferdig med å gå gjennom alle drømmeriene her på forumet, kan vi snakkes igjen. Forhåpentligvis har de da klart å levere på noen av de guidede leveransene. DET ville være en overraskelse.

1 Like

Ikke veldig overraskende for meg, men utvilsomt positivt at cohort 1 ga 3 av 3 CR.

5 Likes

Når selskapet sier complete enrollment Paradigme 2020. Mener de da 130 pasienter? Det tror jeg svært få tror er mulig. Spørsmålet er om de tror de kan endre protokollen til ned mot 100 pasienter

Om så, da skal de klare ca 0,05 pasienter per klinikkmåned. Det under hva de har klart siste q.

Så da står guidingen seg.

Hvem vet, kanskje de får kjøre interim på 50 pax også?

3 Likes

Er det virkelig så nitrist og blekt som aksjekursen tilsier? Dette virker som en overreaksjon, kombinert med elendig marked generelt?

Ja det er jo sant :grin:.

Poenget mitt, og det har det vært siden smellen etter Lugano (da partner og oppkjøp og 350,- +++ ikke kom) er at det aller beste vi kan håpe på er at guiding holder. Ingen overraskelser har så langt innebåret at vi kommer raskere fram.

Ved interim (65 pasienter i Paradigme) har Lymrit 37-01 og Paradigme behandlet 122 FL pasienter. Og en annen medisin med dårligere safety/efficacy fikk godkjennelse på 100 pasienter totalt!? Skjønner ikke hvorfor Betalutin ikke skal kunne få dette på interim hvis safety/efficay til nå bekreftes der

2 Likes