Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Enig. Virker mye roligere nå enn de første 10 minuttene. Naturligvis.

Nieba virker som hel ved.

5 Likes

Basert på hvor vi de vil være etter interim med alle investeringene som gjøres i organisasjonen, så lukter det fort AA hvis dataene er OK.

1 Like

Kjenner pulsen roer seg, og skuldrene faller på plass, når Marco snakker. :slight_smile:

4 Likes

Det er ikke garanti for det vel? De sa vel ikke noe slik? Men bra de er ærlige og sier de vil trenge penger. Men burde vi falle 25% på dette? Nei, jeg synes det er en overreaksjon.

1 Like

Klar overreaksjon. Lukter tvangssalg. Husk at fremførbart underskudd og cash alene er verdt rundt 13 kr (ikke hensyntatt tidsverdi av når underskuddet kan benyttes).

Tone sa at de trenger penger i 2021 - at de har cash ut året.

Nieba indikerer henvendelser fra BP. Jeg tog 1.500 ekstra på 17,00 blank som støtte.

3 Likes

Blir kvalmen når jeg følger aksjekursen :nauseated_face:

1 Like

Selskapet er priset til rundt 300 mill nå hvis man trekker fra verdi av fremførbart underskudd og cash… Folk får gjøre sin egen vurdering av denne verdien.

1 Like

Kollektiv hysteri? Er det virkelig så ille…?

Lol. Flåsete kommentar. Les deg opp på dataene.

Sa hun det?

Rart, for da måcashburn ned, i tillegg har de har 0 cash.

De kommer til å hente penger lenge før året er omme. Q2 tenker jeg meg, evt Q3.

2 Likes

…det var viktig svar fra Nieba :slight_smile: Kan være de må ta en dialog med FDA om antall (og innskytelsen fra Marco om at data støtter oppunder det :slight_smile: )

4 Likes

De henter penger etter interim, drypp fra Archer og read-out DLBCL tenker jeg.

8 Likes

De vurderer også non-dilutive funding. Det betyr partneravtaler.

5 Likes

Etter snart fem år som nano-aksjonær, er det bare én gyldig take-away fra hele eventyret: Don’t loose your day job.

11 Likes

Hva sa de om Archer? Fikk det ikke med meg.

Såså. Du tenker for mye med hjertet nå.

Aktuelt på ca. 250 - 300 timer om måneden som selvstændig software arkitekt; en nødvendighed for at betale regningerne som NANO aktionær og dagligt røde tal på NordNet :slight_smile:

Bravo ringede: “ja, jeg står sgu’ uden job pt. og tænkte, om jeg kunne låne 2.000 NOK til en kop kaffe og en returbillet?”

(altid blandede følelser, når der klappes efter en kvartalspræsentation … man véd aldrig helt, hvad der bliver klappet af)

Ser vi innsidekjøp her utover dagen?