Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Vi er straks klar, https://www.youtube.com/watch?v=q4sbm0wXDEI

1 Like

Det har du selvsagt rett i Knauz. Men mitt poeng er at det vel er et skjæringspunkt her, i forhold til hva det koster å opprettholde en site over tid. Ren gjetting, men jeg vil vel tro at noen sites rekrutterer flere, mens andre sites ikke vil rekruttere noen i det hele tatt?

Noen som har tittet i ordreboka :hear_no_evil: :see_no_evil:

Dette blir spennende. Dagens første pasient her på legekontoret må belage seg på å vente litt i dag haha. Ikke så lett for oss med jobb å henge med på alt som skjer i aksjeverdenen i tillegg til å passe arbeid

1 Like

Sa Lars Nieba akkurat at han hadde blitt “asked to join NN as a CTO some months ago”

Vet folk ikke liker negative innlegg rundt NANO, så er ikke sikkert noen bryr seg om dette, men jeg vil gi mine “2 cents” uansett.

Når klokken slår 09 i dag vil jeg for første gang siden 2016 ikke være NANO aksjonær (og jeg som til og med kjøpte litt på tirsdag 25.2). Dette var rett og slett ikke bra. Jeg hadde forventet at de var mye mer i rute i henhold til rekruttering. Man kan godt si at det sikkert ikke er lett og at rekruttering er vanskelig osv osv, men faktumet er at dette er noe management kan ha stor innvirkning på, og de har rett og slett gjort en dårlig jobb. Derfor Bravo får sparken, derfor de er på sin tredje CEO på like mange år. Det skal sies at en del av min strategi har utviklet seg til å eie selskaper med gode management team (burde kanskje ikke ha eid NANO så lenge som jeg har gjort da ha-ha), og NANO har rett og slett ikke levert. Verken CEO eller noen andre i selskapet. Jeg har ikke noe grunnlag til å tro at den nye CEO’en skal få til noe bedre.

Kanskje jeg er en smule i overkant negativ, men syns det er fortjent akkurat nå. Når det kommer til det å få seg en partner eller å bli kjøpt opp syns jeg man må tenke litt mer business-orientert. Big Pharma er bygd på en ting, og en ting alene, og det er å tjene penger. Spør deg selv, hvis du hadde vært interessert i å kjøpe eller bli partner med et selskap, på en måte hvor du maksimerte profit. Ville du da kjøpt eller blitt partner med NANO nå? NANO blør cash av alle mulige hull. Hadde jeg vært Big Pharma så hadde jeg bare ventet til NANO var tomme for cash eller til de må ha kjørt så mange emisjoner aksjonærene var maks vannet ut. Med andre ord, jeg hadde ventet til M.CAP er så lav som mulig for å maksimere profitt. Tror det er veldig naivt og tro Big Pharma kommer til å gjøre noe annet.

Det er også dessverre sånn i biotech at den beste medisin vinner ikke alltid. Det er fler ting som skal komme på plass samtidig. Og dette ser det ikke ut som det gjør for NANO.

Med alt det sagt, så ønsker jeg virkelig alle her inne lykke til. Investering er vanskelig nok som det er, så for meg å heie mot noen blir helt feil. Jeg håper aksjekursen går opp så alle her inne kan tjene sine penger, virkelig. Men personlig har jeg ikke tro på det, av blant annet grunnene nevnt over.

3 Likes

Litt tall:
De rekrutterte 0.03 per klinikkmåned frem til 17.10.2019.
Siden den gang har denne steget til omlag 0.04 - ca. 4 per måned totalt.
Dersom de klarer å øke rekrutteringen til fem pasienter total per måned så burde de være på 60 i første halvdel av mai med interimavlesning i juli.

Jeg hadde forventet at de klarte mellom 50 og 55 til q4, men ser ikke den altfor store dramatikken i dette. Cashburn må imidlertid ned.

Forsåvidt well played å vippe ut Bravo med disse tallene her. Jeg tror Nieba er langt bedre egnet som CEO i fasen de nå går inn i og vil være key når de skal gå for AA.

2 Likes

Ja det var vel det som skjedde? Hva tenker du på?

Måten han sa det på fikk meg til å føle at han hadde blitt headhuntet.

1 Like

Det har han nok.

Å herre for en nervøs presentasjon.
Nå må det skje noe ekstraordinært i løpet av året for å snu dette her.

Håpløst!

Bekrefter read-out Archer i H1

EDIT: Tone sier nå at det blir 2H20. Som forventet basert på korrespondanse med Malene.

Nærvøs=Champagneproblems. Hvis han fikk jobben i går, så har han ikke hatt all verdens tid til forberedelser heller da.

Jeg er ubønhørlig optimist og mener, at markedet ultimativt nok skal se værdierne i selskabet. Nieba synes tydeligt at være en anden type person end Bravo, men præsentationen synes svært nervøs og uforberedt.

Spending i Q4 skyldes forberedelse til BLA. Synes at være on track, men skal bruge penge i 2021 til færdiggørelse af ansøgning.

Ser ud til at åbne på 19,00 og bunden ligger på 11,50 jfr. oktober, 2015. Her er der nogen på sælgersiden, der ser en sjælden mulighed for at presse aktien gennem gulvet og ledelsen har inviteret til dækket bord, komplet med sølvbestik og kolde drikkevarer.

Jfr. spread kan man ikke købe eller sælge på NordNet før markedet åbner; genialt software.

Står det noe sted hva de bruker penger på, annet enn «development»?, begynte å bli en stor sekk, og interessant å vite hva som er i sekken.

Tone understreker; masse å se frem til i 2020, de sikter fortsatt med klar undertone på full innrullering H2 2020. Ikke endring her!

Men de vil trenge penger, det sier de rett ut. Men de vil vel vente til interim er avlest, garantert.

5 Likes

Dette tar tid. Vi kommer litt seint, men forhåpentligvis godt. Helt riktig å kvitte seg med Bravo. Vi som skal være med hele veien bestiller litt mer tålmodighets krem i form av litt billigere aksjer hjelper forhåpentligvis.

1 Like

Nieba fremstår svært mere troværdig under spørgsmål end præsentation; understreger og bekræfter guiding endnu engang. CFO understreger fokus på staffing og costs, så tænker selskabet vil være proaktive på dette område.

3 Likes