Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Biotek har vært en vanvittig boble. Jeg har sett det lenge og fått veldig mye tyn for å ha påpekt det ved flere anledninger.

Jeg er helt enig. Det er sterkt kritikkverdig at vi ikke har fått mer informasjon.

Overraskende er det dessverre ikke, all den tid mangelfull informasjon til markedet lenge har vært et stort problem i NANO.

Algeta var ingen boble. Nano bør heller ikke vise seg som noen “boble”. Desidert tvert i mot. Dagens verdi på Nano er overpessimistisk. Betalutin har svært store muligheter til å bli en vinner. Archer-1, kohort 2 har svært høy sannsynlighet for å komme inn med gode resultater, og vil sammen med kohort 1’s 100% CR kunne løfte kursen kraftig for Nano. Vi får svaret senest i juni, dvs. i løpet av få måneder. Med godt resultat, behøver vi ikke være pessimistiske mhp en grei emisjon videre.

5 Likes

Jeg holder meg til sak Pablo. Diskuter den. Ser ikke noen argumenter mot det jeg skriver.

3 Likes

Kan noen få Pablo ut av dette forumet? Har ikke sett ett saklig innlegg fra fyren.

17 Likes

Midt i blodbadet er jeg svært fornøyd med å ha fått tak i noen tusen aksjer på tilbud :wink: Hadde aldri trodd at jeg skulle få kjøpt NANO aksjer til denne prisen!

Som flere andre skriver, er tross alt det fundamentale uendret. Corona-frykten i markedet har fungert som en katalysator som har “kollapset” aksjekursen. Vi skal opp igjen så snart alle tvangs-salg er gjennomført og fornuften er kommet tilbake.
Ha en riktig fin dag videre :slight_smile:

Selskaper kommuniserer bestandig diffust når det oppstår slike uenigheter som gjør at CEO enten fratrer selv eller blir bedt om å gå, så der kan man ikke forvente annet.

Jeg håper at uenigheten bunner ut i strategi rundt JV eller ikke (eller lignende), men dette vil vel fort vise seg.

1 Like

Men noen ganger, er han ganske morsom.

At hauserne fortsatt hauser, og snakker om billigsalg, som om de ikke sa det samme på 60 kr pr. aksje, synes jeg er ok å påpeke.

2 Likes

Algeta ble kjøpt opp - og ble for mange et økonomisk eventyr. Photocure kursen har vært for noen år siden kr.160 på det høyeste - ble ikke kjøpt opp. På det laveste har kursen vært ca kr 30,-. Det alle håper er at Nano skal kjøpes opp - og sammenligningen er med Algeta - og forventninger om at prisen mange dobles. Samme med Pcib. Nano s strategi er å ha ferdigstille selskapet fullstendig - og ta produktet til markedet selv. Muligheten for oppkjøp er der - men historien kan bli som for Photocure - og flere år fra Betalutin er ferdig som produkt - til et overskudd. Gitt det scenario - hvordan ser du Merlin på dagens kurs?

2 Likes

Om scenariet med gode resultater i kohort 2 for Archer-1, noe som er meget realistisk å forvente slår til; høyere dosering, som tidligere har vist seg å ha lave bivirkninger, bør det fort også kunne gi 100% CR.

Da vil Nanokursen gå kraftig og neste emisjon kan settes ut fra det. Ingen konkurrenter er i nærheten! Og Archer-1 kan i så fall på sikt bli en behandling langt utover 3FL.

Jeg kjøper derfor heller aksjer nå, enn å vente på å få billigaksjer ved neste emisjon. Der kan man fort forregne seg.

2 Likes

Gitt scenariet med Archer 1 kohort 2 på 100% regner jeg med oppkjøp på sikt. Nano holder som kjent det alternativet åpent, men selvfølgelig ikke før de har resultater å slå i bordet med.

Ja og hvorfor bryr du deg? Hva er agenda? Jeg skjønner ikke helt.

Har og fått fylt opp noen tusen, det hjelper litt på humøret🤪

1 Like

Hvem er du å drive med voksenopplæring egentlig? Folk gjør jo sine valg og tar sine sjangser i livet. Hadde kursen gått 30porosent istedet for, hadde du da gratulert investorene her på småpraten da? Alle har vel sin agenda til syvende å sist.

3 Likes

Sitter med en klar fornemmelse at de vil søke før de har nådd 130 pas. Som Renoldi bemerker i qa delen: …the data may help us…

Ift Bravo er de oppsiktsvekkende lite taletrengte - hadde foretrukket de hadde lagt kortene på bordet, men det er kanskje ikke mulig iht konf avtaler. Som regel er virkeligheten bedre enn fantasien.

2 Likes

Personlig tror jeg Nano har omtrent en snøballs sjanse i hel**** å klare guidingen for innrulling i Paradigme. Fra 21.06.18 har de behandlet 47 pasienter. At de da skal klare 83 stk på 10 mnd ser jeg på som ønsketenkning.

En positiv interim avlesning er allerede priset inn i kursen. De har såpass mye pasientdata i begge armene at en evnt avbrytning pga safety issues er det ingen som regner med. Dette har da svært begrenset oppside og en meget lite sannsynlig nedside. (Det hadde dog vært helt katastrofalt hvis det inntraff)

Nå er neste emisjon er maks 6 mnd unna, og den kommer til å bli stygg kursmessig. Hvis de utvanner 20%, vil det kun gå noen måneder før de må kjøre emisjon igjen. Dette vil sannsynligvis skje til stadig lavere kurser, og hvor mange må de ha før filing 2H2021?
De kan også innkalle til EGF, og be om 50-60%(?) utvanning. Tipper det vil sitte langt inne hos enkelte å godkjenne det.

Det eneste halmstået fra tror jeg er Archer tallene. Skulle de vise samme tall som cohort1 er det kanskje nok til å selge EU/ASIA rettighetene til BP. Det eventuelle salget kan forhåpentligvis redde finansieringen frem til FDA godkjenning, og gi dagens aksjonærer en mulighet til å lande noelunde på beina.

Det ligger jo i kortene at de kommer til å se på muligheter for å endre kriteriene i Paradigme. De hadde ikke nevnt at de vil se på muligheter for å åpne protokollen dersom dette ikke er et sannsynlig utfall. Hvis de kan justere ned fra 130 til 100, eventuelt ligger an til å få AA ved interim, så snur det opp ned på caset.

Det overrasker meg imidlertid at vi ikke har sett noen innsidekjøp her enda. Mener at det er opplagt at ledelsen, med de lønningene de har, burde kjøpe seg opp på disse nivåene dersom de har troen. Eneste oppsiden er at Bravo ikke har solgt (bank i bordet).

1 Like

Må det meldes nå som han er ute?

Jeg antar at han vil stå på innsidelisten en periode. Noen jurister her som kan svare på dette?

Det vil jo selvfølgelig hjelpe veldig, men om så skjer har de fremdeles 53 pasienter igjen. Når de til nå kun har klart 47 siden midten av 2018 tror jeg også det vil holde hardt.