Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Veldig lett å begynne å spekulere i alle retninger. Kan fort være så enkelt som at styremedlem Karin Meyer, som har tung bakgrunn fra CRO bransjen, ønsker å gå etterrettelig til verks for å se hva ICON (CROet til NNV) har holdt på med.

Kjenner ikke regelverket, men igjen, skjønner ikke hvorfor dette meldes. Burde heller melde et evt funn (hvis de finner noe).

Så du mener altså at dette ikke kompromiterer data på noen som helst måte?

1 Like

Ikke hvis de kun ser på forhold som har med rekruttering…

For å se på data må de cleane og locke databasen og kjøre statistikk. Er ikke slik jeg leste formålet til denne analysen.

“Comprehensive Review and Independent Data Evaluation” kaller de det altså

4 Likes

Lol! Ok, I stand corrected :dizzy_face: du har rett. De skal se på data.

Hang meg veldig opp i rekrutteringen ja…

1 Like

Min catch, på generelt grunnlag uten å peke mot noen (har på ingen måte noe dybdekunnskap om NANO), er at det er vaklevorne tider, hvor nåværende aksjonærer vil gjøre sitt ytterste for å glattpolere betydningen av meldingen. Igjen og igjen. Smått usikker på om et fora ala TI er et gode eller vonde i tilfeller som dette. Bare å se på PCIB. Alltid lettere å prøve å skape en livsløgn enn å realitetsorientere.

3 Likes

Antar at flere har telt antall arbeidsdager siden Q1-rapporten?

Det har gått 14 dager, og så skal vi tro at fra å love double digit rekruttering så er vi plutselig der at alt er krise i ledelsen / management? Enten har Skullerud jugd så det renner pr 13.mai, eller så har noe dukket opp overfor styret som har gjort at nå ønsker de å vise dataene sine.

Ut fra det kan man spekulere seg grønn og blå, men jeg nekter plent å tro at grepene tas fordi de ikke har rekruttert noen på 14 dager.

Somethings going on, og det spilles ikke med «åpne» kort. I så fall må det ha føltes ganske j…. for Skullerud å stå der og bløffe sine 12 000 aksjonærer for tre uker siden.

11 Likes

Sikke noget drama i dag. Kan det lige passe hvis også Skullerud tog sine hat og gik sin vej.

Merkelig svar…? Er du uenig i catchen om at

For øvrig:

Hva mener du dagens melding betyr da og hva mener du de ønsker å oppnå med denne gjennomgangen av Paradigmes resultater til nå? Det hadde vært mer konstruktivt å skrive et innlegg og belyse det, imo.

Huh…? Hva er livsløgnen blant Pcibs aksjonærer? Tror langt de fleste er ganske inneforstått med at Fimachem er lagt på hyllen og at Fimavacc nå er det som satses på - og at de nå ønsker starte opp en fase 2 der, men er avhengig av å få finansiering i orden først.
(Det vil alltid være en og annen ekstrem hausser (og baisser) - det ser jeg igrunnen på aksjeforum i de fleste aksjer jeg har følger/har fulgt – så man må selvsagt sile informasjonen derfra.)

4 Likes

Poengterte at det ikke var rettet mot noen. Innlegget var en generell advarsel, om at tråden lett blir til en arena for ubevisst massesuggesjon. Når man leter etter lyset. Eksemplifisert i retning PCIB, hvor den indre sirkelen klarte å koke ihop de mest salige supper av optimisme, selv om rekrutteringen var en katastrofe. Til det raknet fullstendig.

Ditt innlegg var plukket helt random. Det passet tilfeldigvis tids- og fasongmessig.

3 Likes

Han lovet vel ikke akkurat det, men han HÅPET at de skulle komme der igjen. Stor forskjell.

Hvis ikke det spilles med åpne kort, hvorfor sende ut dagens melding? Hadde vært bedre om de ikke sa noen ting.

Min take er at styret og ledelsen vet at de må hente cash innen kort tid. Og de ser at dette ikke på noen måte går veien mtp på rekruttering. Og i disse tider er nok det mye mer tidkrevende å hente inn penger enn i et brennhett marked.

Eneste muligheten er å ty til desperate og kreative løsninger for å selge inn neste emisjon, derav meldingen.

Så får vi se som en positiv ordlyd fra denne «komiteen» er nok til å løfte kursen og interessen såpass at det kan kjøres emisjon på et nivå som vil gi cash mot slutten av 2023.

6 Likes

Når var vel PCIB tråden next level funny til tider, med god grunn sådan.

2 Likes

Kan ikke snakker for andre leger - kun for meg selv (onkolog) - svaret er nei - tabletter er lettere.

3 Likes

“you have seen double digit quarterly recruitment rates before, we should be able to do that again. Why am i saying that? now that the world is opening up we have access to centers all over europe, all over the world, with the exception of the US. In the US we still cant go in to centers. The fact and the lack of face to face meetings, face to face motivation, face to face discussion, for us is one of the key drivers over the last couple of years, but more specifically the last 6-9months due to the omikron variant etc, lockdowns etc, is one of the key reasons for why we have not had access to centers and hence we have not had a chance to have as impactful interactions as we could have had.” - er vel nokså nøyaktig det han sa.

1 Like

Jau, men jeg leser ingen lovnad ut av det

1 Like

Stemmer det. Han har ikke lovet noe, men han legger sannelig hodet på hoggestabben med å uttale seg som han gjør.

Problematikken her er at Skullerud kan har ordene i behold ut fra hva de ser og hva som foregår - poenget er bare at alle ser at dette blir problematisk hvis det ikke skjer innen august. Så da av samme(dog andre) forhold som i januar ser de seg nødt til å kjøre en parallell prosess for å sikre eventuelle finanser.

hadde vært greit å visst om datasettet de mener å dra frem blir låst og studiet stanset ved fullført review, eller om de kjører helt ut og kompletterer 120pax… Leser bias og kvalitet rundt omkring.

2 Likes

Ja, de skal nok se på data ettersom selskapet skriver at det skal foretas en «comprehensive review of all aspects of the PARADIGME study. In order to fully protect the integrity of the study an independent evaluation of the data collected to date has been commissioned and will be analysed by an Independent Expect Panel.»

Har du noen tanker om kvaliteten på den fullførte studien med 120 pasienter (hvis man kommer dit) når man på et slikt tidspunkt har “åpnet boksen” og sett på dataene? Innebærer dette i realiteten at studien avsluttes med 108 pasienter og så får det briste eller bære?

1 Like

Og hvis alternativet er CAR-T?

Nei, på callen sa Skullerud at det er vanlig at det går senere på slutten av et studie. Det står på funnel-sliden, høyre side.

Min erfaring - nei det går raskere i starten. Da har man gjerne oversikt over pasienter som kan være aktuelle, man har info om studien ferskt i minne etc. I mange studier stopper inklusjonen opp på sommeren pga ferie, m.m og mange steder er det ofte bare en person som inkluderer. Å få inkludert pasienter i studier (både onkologiske og ikke-onkologiske) tar tid, krever logistikk samt en pasientpopulasjon som kan være aktuell.

2 Likes