Tragisk opplegg. Nevnte tidligere at det ville koste dyrt å legge ned, ser ut til at det blir smuler igjen til slutt.
Tenkte dette ville spise litt av beholdningen @anon57124368, men goddamn da…! Det er helt vilt… mcap er i skrivende stund 220 mnok…
Passe unnvikende om hva som har skjedd relatert til Betalutin i fra tidlige bulluttalelser til å kunne gi eierne en forklaring på bråstoppen i effekt.
Å si at de ikke vil bruke ressurser på å finne svar for å spare penger kan de bare glemme at eierne vil godta. De må legitimere sine tidligere kommentarer og sørge for at vi ser om de har spilt med åpne kort eller bare solgt inn en svak suppe som markedets mest lovende.
Flaks at de har byttet ut personel regelmessig, veldig uryddig og lett å skjule feil/gråsoner begått.
Burde falle ned til krona eller under da med andre ord. Tragisk selskap.
Presentasjonen:
Spørs det, det kommer jo nå tydelig frem at alt er til salgs. Underskudd og cash, burde nok kunne gi 3-4 kr, som observer er inne på. Så er det litt spes det som nevnes v/Betalutin i andre settinger. Tro hva det kan bety i salgsverdi 🤷🏽
Dette er jo kun vifting med gullerot forran håpefulle naive investorer. Ting tar tid, noe cashbeholdningen ikke har…
Hvis de ikke vil redegjøre for hvorfor responsen er så kraftig redusert håper jeg noen går til gruppesøksmål mot styret. Tuller ikke, dette er helt katastrofe.
Pipen er jo verdt smuler om CD37 er dødt som target, men om det var stamcellepasientene som ødela så har man antakelig et marked med tilpassede inklusjonskriterier
Fatter ikke hvem som nå styrer agendaen, men frykter det er blårussen i North som driter i alt som har skjedd i tidligere år.
Åtseldyrene herjer selskapet nå. Ikke la dem være i fred.
Edit: Det er grunnlag for å spørre styret om hvem som nå setter agendaen, og svært berettiget å spørre om enkeltaksjonærer får større innflytelse enn de har rett på. Sistnevnte er straffbart.
Ja, vifting med ny råtten gulrot
Man kan vel lett sitere Einstein på en sådan dag; “Galskap er å gjøre det samme om og om igjen og forvente et annet resultat”, som i å tro at Nano plutselig var og er kapabel til noe annet enn å rævkjøre aksjonærene kursmessig.
Sympati med alle som får enda en fulltreffer rett på underkjeven.
“Crystalise” hva betyr det, å gjøre kull om til diamant? Men ser ut som om det er et lite håpe om at noe kan selges
Hvis det er stamcellepasienter som førte til dette viser det vel innsikten og forståelsen Luigi og Lisa hadde når de var så bastant på å beholde inklusjon som den var.
Er samarbeidet med OranoMed terminert?
De må jo mene at CD-37 fortsatt fungerer siden de tror at Betalutin kan fungere i andre populasjoner! Men om de vet dette eller bare gjetter er det vanskelig å vite, spesielt når de ikke vil bruke penger for å finne det ut.
Det virker på meg som om ledelse og styre famler i villrede her, og at de satser på at Carnagie fikser jobben for de.
Det fremstår som valget om at Carnegie skal få meske seg med oppløsning av selskapet ble tatt for en god stund siden. At de eventuelt mener at det er en vei videre for noe av det kliniske er vanskelig å ta seriøst, når man ser kommunikasjonen og presentasjoner som dette.
Zoomer man enda lenger ut er det vanskelig å ikke se alle utskiftningene på toppnivå som symptomer på det man bevitner i dag.
I det hele tatt ramlet dette inn i hodet som en egnet tittel på presentasjonen når jeg leste den:
Tror alle må skjønne at North er en gribb ja. De driter i at Betalutin feilet, de skal ha med seg skatteverdier, cash og pipe så skal de ut igjen.
De veddet på at det vil lønne seg med en inngang på ca 2 kroner. Jeg tror de lykkes bra med stuntet, og selger noen til 1 NOK så tar jeg gledelig i mot.