Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hvis Skullerud hadde annonsert at innrulleringen på 120 PAX var ferdig på q4, hva mener man prisingen vil være verdt da? Bare for å danne et bilde av hva prisingen i dag består av.

Det er vel et stykke å gå mtp Readout osv.

25-30% rett opp første dag. Minimum.

Steg 100% på en snau uke når de meldte 14rekrutterte for et år siden, ferdig studie burde kunne føre til noe tilsvarende.

8 Likes

Min spådom er over 30 etter fullført paradigme, og opp mot 40 dagen før 3mnd data :+1:

7 Likes

Ferdig innrullert før 1.juli vil gi ett lettelse rally av store dimensjoner. Vi vil se kurs mellom 30 og 40 før vi returnerer til siste tålmodighets etappe. St.hans 2023 blir en historisk Nanov aften. Da har Betalutin blitt foreløpig godkjent.

1 Like

Det blir ikke ferdig innrullert før august tidligst, mitt bett.

Silver lining bull scenarie er at det er så lite antall som mangler nå at en eller annen ketchupeffekt med 3-4 pasienter inn samtidig utgjør stor prosentvis forskjell

(Søtt å se hvor optimistisk man var i fjor sommer. Lærer ALDRI)

Det jeg regnet som bear scenario i fjor sommer er nå blitt et enormt bullscenario. Har ingen tro på at det slår til.

6 Likes

Vanskelig å være uenig i at de meget høye smittetallene isolert sett taler for at rekrutteringen i paradigme går treigt for tida.

På den andre siden, så følger det såpass milde symptomer med omikronsykdom at flere muligens tar sjansen og oppsøker sykehus for behandling (begrenset hvor lenge ‘watch and wait’ er lurt også selv for sakteutviklende kreftsykdommer), samt at Nanov har bevist at de kan ha en periode med høy rekruttering, selv om smittetallene er høye jmfr Q4-20 presentasjonen. Pluss uttalt rekordmange pasienter i ‘screening’ av ledelsen (så spørs det på om disse har forsvunnet ut av køen eller venter på at smittetrykket skal gå ned før de velger å bli behandlet?).

4 Likes

Maximum 2 pax per mnd, det var da utrolig pessimistisk.

Selv tenker jeg at med pandemien på retrett så kan der være lov å håpe på 3 pax per mnd, kanskje tom mer

6 Likes

Ca 1 i måneden noen måneder, så litt økt takt på sommeren

1 Like

Jaja, med svartsyn er det vanskelig å bli skuffet om ikke annet​:wink::pig2:

4 Likes

Jeg er ganske optimistisk nå. Pandemien er over for nå. Land etter land åpner. Det er et oppdemmet behov for oppfølgning av pasienter med tilbakefall. Flere konkurrenter har kastet kortene. Her kan det gå ganske fort frem mot sommeren, tror jeg.

8 Likes

Perfekt tidspunkt for oppstart av studier med Alpha37!:ok_hand:

10 Likes

Tredje topp viser seg godt og vel over i England. Optimismen øker mens NanoV -aksjonærene ikke har oppdaget det?

9 Likes

Med tanke på at vi møter mer og mer smitte om dagen etter endret strategi så vil nok en del sykehuset slite med høyt syke fravær.

Mitt bett er 2-3 innrullert Q4. Enten så fikk vi ketchup effekten forrige Q4 eller så uteblir den til paradigme er ferdig.

Skal sies at jeg har feilet 4/4 ganger på antall innrulleringer de siste kvartal. Bommer gledelig igjen som forrige Q4, men det gjenstår å se. Stikk fingeren i jorda så får du svar👍

6 Likes

:sweat_smile::sweat_smile: umulig å vite hvilken vei det går. Pcib fikk virkelig opp dampen før de la ned Release

3 Likes

Hehe ja, håper virkelig jeg tar feil i min antagelse :sweat_smile: tidligere treff prosent tilsier at jeg vil feile denne gangen også, forhåpentligvis i riktig retning :joy:

1 Like

Skal sies at jeg ligger rundt ditt estimat også. Tipper de har totalt 110 ved q4. At de satt emien før q4 gjør at jeg ikke tror på noe ekstremt god innrullering

Ser det er flere teorier her. Høyere smittetrykk, watch and wait, andre selskaper som opplevde bedre rekruttering trass covid…

En ting som er grei å nevne i den store sammenhengen er at sannsynligvis kan det bli mer pasienter tilgjengelig som følge av at flere assets har fått en liten smekk på lanken. Større potensiell pasientpool kan veie opp for f.eks høye smittetall, watch and wait o.l

Jeg tørr ikke tippe, men jeg er positiv.

5 Likes

Er det èn ting vi alle burde ha lært oss nå så er det at det er 0 poeng å spå innrullering. Ikke engang basert på tilsynelatende relevante faktorer som flere har nevnt her. Det er totalt uberegnelig.

Etter mitt syn er hver Q et 50-50 bet hvor hvert utfall gjerne har ekstreme utfall. Omtrent som rulett. Så dersom noen kjøper seg inn/selger seg ned kort tid før Q, så vit at det er omtrent som å satse på svart/rødt på et rulettbord.

Dog skal det sies at dette muligens bør endre seg noe i takt med at gjenstående pasienter virkelig begynner å minke. Uansett så tror jeg et bet på dagens kurs vil bli ganske bra sett med 6-9-12 mnd perspektiv.

10 Likes

Det handler ikke om å spå, det handler om å prøve veie sannsynlighetene objektivt for å skape seg en forventning…

Engasjerer man seg i selskapet og sektoren er det en naturlig ting å prøve å ta høyde for…

Hvis du ser på dette som 50-50, rulettbord og tenker at 6-9-12mnd er kursen høyere enn det den er idag blir det lite matnyttig substand å spore…

De som gjorde det samme som du nevner her når floken løste seg i fjor hadde vært ca 15-20% i minus idag, og da var det grunnlag til å forvente positive utfall… men det var vel 50-50 det også…

1 Like