Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Jeg deler dine synspunkter her, kanskje med unntak av alternativet 0 rekrutterte. Etter den siste oppdateringen og påfølgende endring av kursen burde dette være en leie som sier at markedet ikke forventer mer enn 9 rekrutterte i Q2. Men man vet jo aldri hvor Nanoharen hopper.

Rimelig svart hvis vi havner på minus 1

2 Likes

Noe her tidligere som benevnte at han skulle i et annet område for behandling enn teknologien til Betalutin, men jeg husker ikke helt. Så kan nok utelukke han

Trøsten får være at det alltid kan bli verre

1 Like

PMSer hardt i nano for tiden, kanskje best å bare holde seg borte?

Jeg har ståltro på Nano og har kjøpt 8k til i dag på 19.
Kan være den blir billigere men det gir jeg blanke f… i.
Tror dette blir gull om et års tid.

Til Dovre faller

4 Likes

Forventer ingen nye synes Marlene var klar på dette ,ferie i august og utslitte helse arbeidere som trenger litt pusterom. Men vi kommer i mål selv om det går treigt .

Lytt på callen fra update Paradigme, fra 03:30.

Der sier Malene at de er confident på at de skal holde en god fart på rekrutteringen basert på tiltak som er gjort, til tross for utfordringer med Covid.

Hun sier deretter «keep in mind that august is always a weak month due to holiday».

Og det kan man sikkert lese på forskjellige måter.
Det kan bety at det er lavere enn den nye farten de har sett med 3-4 stk pr mnd, eller svakt i den forstand at «forvent ingen nye i løpet av august».

Svaret kommer om en uke, men jeg tolker ikke uttalelsen som at listen skal legges på null for august, men nå er jeg jo heller ikke av det pessimistiske slaget i utgangspunktet :grin:

1 Like

Skjønner ikke logikken. Er det kreften som tar ferie, eller stenger de ned alle sentrene?

1 Like

Felles ferie

Så potensielle pasienter utsetter evt behandling til etter turen til Granca? Eller er det samtlige ansatte hos Nano som har ferie samtidlig?

1 Like

Ferietid gjør at ting stopper litt opp i noen uker,det gjelder alle bransjer ,også medisinske studier

Det gjelder vel nesten ingen bransjer? :sweat_smile: Men ok, skjønner hva du mener, men høres bare meget merkelig ut

Follicular Lymphoma - Lymphoma Research Foundation

Indolent lymphoma - Wikipedia

Det haster som regel ikke så da blir det nok prioritert deretter i ferietider.

August er ferie måned i store deler av Europa. Er stort sett kun Norden hvor feriemåneden er juli.

1 Like

Det som vil være interessant er ikke den generelle smitten, men antall sykehus innelggelser! samtidig kan man si innleggelser vil sannsynligvis øke med økende smitte. Usikker på hvordan dette ser ut nå i UK og mellom Europa. Australia med New South Wales, er vel stengt helt ned, her hadde de vel et par sites.

Kursen styres av antall rekrutterte enkelt og greit. Alt annet i caset påvirkes av det nå. Potensielle triggere til neste antall blir kjent er:

Ny CEO
Uforutsette nyheter om utbyggingen av produksjonskapasitet og distribusjon

Base case tar ikke med noen sjanse for avtaler eller liknende før Paradigme har sine endelige resultater på bordet. Så det styres av rekrutteringstakten, som ser lav ut.

Det er også kjent at regnestykket for emisjonsdato har stor risiko for å måtte bli før Paradigme er ferdig, men det gjenstår å se akkurat når det blir relativt til Paradigmes resultater, som også henger på rekrutteringstakten.

Kort oppsummert er rekrutteringstakten alfa og omega for kursen neste to-tre kvartaler, med forventning om oppgang når Paradigme nærmer seg ferdig innrullert.

Hvis man har tålmodighed på et år, kan det være dejligt indgang nu. Jeg har en strategi (fordi jeg ikke kan ramme top og bund i en aktie), at hver gange den falder med en krone, skal jeg købe 10K aktier. Næste gange købes omkring 18Kr.

5 Likes

Høres ut som en startegi som reduserer risiko ganske effektivt, så lenge kursen holder seg innenfor ditt utfallsområde og Nano klarer å levere innenfor forventningene til slutt. Om base-case blir oppfylt kommer du nok godt ut av det. :slight_smile:

1 Like

Tragisk kursutvikling i det korte bildet 18.30, og blir lett presset videre ned med en håndfull sirkulerende aksjer… for det meste algoritme som presser og nervøse samt tvangssalg må sleppe aksjer. På tide å tvangsinnrullere Costa, Bravo, Braun og flere som pasienter for å redde statistikken neste fredag.

1 Like