Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

(Deleted)

9 Likes

I februar på q4 hadde de 14 inkluderte og selskapet fremstod som snudd. Deretter rapporterer de 10 pasienter i mai. Og nå 9 pasienter noen uker før q2 desverre med signaler om at vi ikke bør forvente noe flere pasienter i august måned men la oss si 10 da også. På 15 kroner i februar med 73 pasienter rekruttert fremstod selskapet som super rimelig. Nå koster aksjen 19 kroner ca 25% høyere. Forskjeller er at pr idag har 92 pasienter rekruttert. Vi er altså mye nærmere målet enn i februar. Jeg tipper mai- august har vært relativt tregt grunnet ferie og covid. Nå skal nesten alle være vaksinert. Er vi ikke på bunn for denne gang og er det ikke svært rimelig priset til 1,8 milliarder? Eller skal vi helt ned på 16 kr? Jeg tviler og har gått inn en del idag og igår. Venter til etter q2 med å øke ytterligere.

Er det noen milepæler fra fda vi kan håpe på? Legemiddelet er jo genialt. Det er bare snakk om å bli ferdig nå. Max 25% nedside. Oppsiden 5x?

8 Likes

Nano har til nå forbrukt noe over 2,6 milliarder av aksjonærenes midler. De samme aksjonærene priser idag selskapet til 1,9 milliarder inkl 400 mill i cash. Dette henger jo sammen …

3 Likes

Er ikke nødvendigvis de samme :slight_smile: Og prising henger sammen med resultater og forventninger. Henger helt på greip siden de utsatte mer enn forventet da de pengene ble gitt.

2 Likes

Investering, binding av midler for et fremtidig tidsrom.

Noen mener det selskapet produserer kan bli verdt mer enn dagens prising, og da anser det som en attraktiv investering. Om du er seriøs med den resonneringen du ytrer, så må jeg bare si lykke til i denne verden.

1 Like

Må gå an å håpe på Priority Review ihvertfall.

3 Likes

FDA informs the applicant of a Priority Review designation within 60 days of the receipt of the original BLA, NDA, or efficacy supplement.

Da må de vel ha ferdig paradigme først? Fast track gjør kanskje at de kan sende inn litt og litt og på den måten søke først. Det gir jo ikke mening at det kortes ned fra 10-6 MND men med to måneder svar tid på søknad om dette.

Jo, de sender inn BLA og søknad om PR samtidig - om PR innvilges blir det maks 6 mnd behandlingstid fra søknadsdato om BLA…

1 Like

Ok. Ja dette vil da ikke bli innvilget før etter paradigme er fullført.

Ikke før etter 3mnd avlesing fra paradigme om det er det du mener?
Paradigme vil rulle og gå lenge etter det også… slik at man får målt ,mdor, mOS etc

Ja så klart. Avlesning forhåpentligvis april. Så da blir det vel enn emisjon på den avlesningen. Det skal bli en lettelsen dag for mange den dagen de leser av. Tiden går fort så lenge det ikke stopper helt opp så skal det gå fint.

1 Like

Jepp. Og klokken starter fra de får kvittering på godkjent søknad fra FDA.

1 Like

Noe nytt? Eller er det bare robotshortere?

Har plukket igen i dag på 18,91.
Om et år er de sikkert guldværd.

Generell nedtur i Asia, US, og Europa i dag.

NANOV stiger et par prosenter idag - sammenlignet med totalmarkedet. Trenden er kanskje i ferd med å snu.

2 Likes

Hva får vi fredag i neste uke? Jeg tipper:

Fortsatt ni rekrutterte - kursen går noe nedover på 18-tallet.
En ekstra - ti rekrutterte - vi går over 20 blank igjen.
To ekstra - elleve rekrutterte - vi stiger mye, kanskje over 25.

Ren luftig synsing dette her, men det er vel flere enn meg som lurer på hva Q2 kan bety.

4 Likes

Over 30% opp på 2 rekrutterte høres i beste fall søkt ut spør du meg. Med veldig korte briller på tror jeg dog det er litt viktig å unngå 0 nye.

2 Likes

To ekstra er ikke det mest sannsynlige alternativet. Men om det skulle skje så tror jeg at sommerens mørke sentiment ville endre seg ganske tydelig

2 Likes

blir bekmørkt om det blir 0 nye i august :face_vomiting:

1 Like