Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det er 3 uker siden oppdaterin så ferie . Ingen nye

På fredag skal sentralbanksjef Jerome Powell tale på den årlige sentralbankkonferansen i Jackson Hole. Der kan det komme indikasjoner på hvordan Fed – kort for Federal Reserve – skal justere kursen fremover.
… og samme dag har vi Q2, rart hvordan hendelser faller sammen…

right now there is a two week quite period! so no news till Friday.

Selskapet kan fortsatt melde nyheter…

2 Likes

DNB har vel alltid vært flinke å selge ned fondene litt i forkant av emisjoner 🥸

…som det har vært nødvendig å presisere omtrent hver uke på denne tråden.

2 Likes

the last issue was only a couple of months ago!

Quite quiet ja, bare pass på å (ikke) quit :wink:

1 Like

Ny clinical trial administrator søkes (delt i dag). Nye clinicals på gang håper jeg.

17 Likes

Ser vitterlig ut til at det ikke forventes noe som helst positivitet eller avklaring på fredag, merkelig at ikke det er priset inn når de går ut spesifikt i forkant å melder om rekrutteringsproblemer…

1 Like

Tydelig at du ikke har vært aksjonær i Nano så lenge Proven :slight_smile: Her må en smøre seg med TÅLAMOD !!!

1 Like

Markedet kan da ikke bli mer skuffet enn de har blitt hittil. De har da tydelig meldt at de ikke forventer noen ekstra i august. Så derfor vil enhver patient rekruttert i august være en bonus. Og kanskje utløse en stor eufori. Men som sagt utallige ganger, ingen vet hvor Nanoharen hopper.

4 Likes

mai 2018, lenge nok til å se et mønster… :sunglasses::see_no_evil:

3 Likes

Er det èn ting vi burde lært oss om Nano by now så er det at bad news aldri er helt priset inn. Skal ikke lenger tilbake enn til forrige Q for å finne et eksempel på det. Dog er det tydelig at sentimentet er ekstremt negativt om dagen og forventningene lave, så det skal kanskje ikke all verden av nyheter til for å snu det igjen.

Når det er sagt så kommer jeg uansett til å sitte over Q, selv om signalene er noe negative. Idioti vil mange påstå, men jeg har ikke sittet i aksjen 5 år for å bli hektet av på “målstreken”. Da snitter jeg heller nok en gang ned om vi for eksempel skulle få en overeaksjon på 0 nye rekrutterte.

2 Likes

Snabbacash har dessverre rett mht at bad news aldri er helt priset inn i Nanov. Jeg sitter også etter mange år - er tungt inne og hopper ikke av når det nærmer seg målstreken :crossed_fingers:

2 Likes

Det er vel å forvente at kursen dropper 3-5 kr ved Q2 der ingen kursløft nyheter kommer, ref Q1- og Braun droppene vi har lagt bak oss… tenker det er gunstig å småplukke aksjer videre, uansett

Du tenker kursen kan droppe nesten 30% ned til 13 kroner ved ingen nyhet på q2? Den skjønner jeg ikke helt?

1 Like

På spørsmål om Betalutin kommer ut i markedet og blir medisin, så svarer Egberts og Renoldi et klungende JA!

Allikevel står folk i kø for å selge seg ut?
Når styreleder og COO begge er så tydelig på at alt de har sett hittil av data i Paradigme fjerner all tvil om effekt og safety så må jeg innrømme at jeg er overrasket over salgsvilligheten.

Samtidig er det 12 000 aksjonærer i selskapet, og hvis 11 500 av de kun leser og forholder seg til skuffende utsettelser og sjefsavganger via børsmeldinger så er det jo lett å tro at NANOV kun befinner seg i en lang, mørk tunnel uten å se utgangen ett år frem i tid.

9 Likes

Kan de si noe annet? Legger vel litt mye i akkurat det utsagnet

1 Like

De har overhodet ikke vært så bull før.

De har snakket om «hvis» og «dersom» tallene fra Paradigme ble bra. Nå edget de dette opp til å fremstå som svært selvsikre, og sa også med klare ord; vi har sett alt det vi ønsket å se ved interim-avlesningen.

På samme måte gjorde de det med Archer; de har sterke nok bekreftelser til å kjøre en kombo-arm i fase 3 og sikte seg inn på 2L.

7 Likes