Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det er vel priset deretter. Kursen har jo nesten halvert seg siste måneder.
Alle ha vel innsett at svært lite går på skinner i NANO.
Dersom det motsatte skulle vise seg at selskapet har kontroll og et produkt som er på målstreken nærmer seg godkjenning så kan dette bli en vannvitting rekyl opp igjen.
Ser det som reelt at kursen dobles ved god guiding og progresjon i innrullering.

4 Likes

Ut i fra hva dem sa på rekruterings oppdateringen, tror jeg ikke noen venter flere pasienter da det også klart ble sagt ifra om at August er ferie tid. Med Null forventninger kan det fort slå andre vei i kursutviklingen dersom 1 eller 2 pasienter blir nevnt eventuelt andre godsaker. Kursen har fått så mye juling i det siste tiden at tviler på at vi skal så mye lengre ned. Men Nano er Nano. Ingen vet. Jeg sitter uansett som jeg har gjort lenge. Men aldri hatt flere aksjer enn nå selv om det tallet er lite i forhold til mange andre her inne. Tapet er i vertfall stort nok :slight_smile: Lykke til. Snart i mål

6 Likes

Hvis man tror at kursen skal falle til under 15 kr igjen så bør man jo ha i bakhodet hva som var situasjonen forrige gang aksjen befant seg der. Knapt noen rekruttering i det hele tatt, og helt i det blå når det kunne begynne å løsne for rekrutteringen. Nå er rekrutteringen på god vei, og vi er inne i en forventet midlertidig motbakke som er av ganske perifer betydning for hva NANOV til syvende og sist kommer til å sitte igjen med. For øvrig tror jeg nok at hovedgrunnen til at kursen har falt til dette nivået er at de som har tro på NANOV allerede er fullinvestert og vel så det. Man hadde jo all verdens mulighet til å kjøpe seg inn rundt emisjonskursen, en kurs som i seg selv fremstod som parodisk lav.

20 Likes

Har jo vært gnåla nok om dette før, men jeg tror faktisk ikke det er reelle aksjonærer som selger aksjen i disse dager. Det er sykt mange av de 12.000 som sitter med under 1000 aksjer. Tror heller det er aksjer som flyttes frem og tilbake mellom konti hos enkelte aktører som skal få noen til å tro at trenden er ned og at markedet har mista troen på selskapet.
Trenden er jo i og for seg ned, men når ting virkelig begynner å røre på seg da vil nok se helt andre volumer i enkelt handler enn de små transaksjonene vi ser i dag. 5-7-23-51 osv osv.
At noen små selger kan sikkert tenkes men at folk skal slenge ut noen hundre aksjer hist og her fordi man har mista troen, ja det tror jeg ikke noe på.

7 Likes

June?
Noen som vil tippe kontantbeholdningen per nå?

Er det en ny CTA som ansettes elelr er det første gang det ansettes?

Er det så mye som 12000 aksjonærer nå??

Was it?

J/K
Only trying to instigate some bullshit posts :blush:

https://live.euronext.com/en/listview/company-press-release/213630#CompanyPressRelease-4359271

12000 aksjonærer har det vært leeenge, dessverre…

D fundamentale. D fundamentale. D fundamentale. Mitt mantra siden 2016. Nå er vi så nære og vi snakker biotek, der ett år er ingenting. Som mange har skrevet, og som den kjente forfatteren Leif GW Persson (anbefales) sier, les deg opp på biotek og ha 2 - helst 3 selskap du satser dine sårt tilkjempende midler på:-)

1 Like

Jeg har tjent noen kroner ved stort sett hver q-presentasjon ved å selge dagen før og kjøpe noen dager etterpå. Denne gangen er jeg jammen ikke sikker…
ingen nye bør være priset inn gjennom unormalt tydelig guiding. Økt rekruttering kan dermed gi en oppside som er vanskelig å beregne i denne aksjen

6 Likes

D er jo sant Mr_Bane, men ulike tilnærminger har vi. Hvis du ikke er avhengig av “løse midler” og har arvet noe tålmod fra mor og far, så kan du vinne mye med også min taktikk. Forutsetningen er at man aldri forelsker seg, men utelukket leser seg opp og baserer sin “tro” på fakta og ikke synsing, føling og rykter:) En annen taktikk er jo selfølelig å handle aktivt med en del av sin beholdning. Er i full jobb, så har ikke tid til annet enn å investere langsiktig. D forutsetter som jeg allerede har skrevet, kunnskap, tid og tålmod:)

2 Likes

Enig i det, men når du har lest deg opp og går inn i et lite biotek tidlig, med langsiktig perspektiv på noen år…… har du da også planlagt penger tilgjengelig til å delta i alle mulige kommende emisjoner eller bare aksepterer du utvanningen og har regnet på at potensialet er bra nok likevel?

Hei Snila. Jeg tar det som en forutsetning å delta i emisjoner. Art av selskap, der det er nærmest umulig å beregne løpet av utvikling, så kommer jeg til det fundamentale alltid. Betalutin er fundamentalt bra, SOC/Safety er uslåelig:) For å si det slik, hva visste jeg om dårlig ledelse og corona i 2016? Min tro, kommer av at jeg leser all info jeg finner, om egenskapene/teknologien til NV:) A unmet need :grinning: D blir medisin:grinning:

5 Likes

HVA SKJER NANO ER JO I PLUSS??!! :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :champagne: :champagne: :champagne: :champagne: :champagne: :boom: :boom: :boom: :boom: :boom:

5 Likes

:champagne::champagne::champagne::champagne::scream::scream::scream::scream::boom::boom::boom::boom::beer:

3 Likes

NANOs tribune burde ikke ha/tåler ikke mer enn 4-6000.
Hvorfor i svinhakke heia er det 6000 mus ombord?

Plausibel forklaring på dagens stigning? (kan vel ikke være så basalt som makro?)

Ja, det så jeg, men yderligere forklaring / fortolkning udbedes.

Key responsibilities: D skrives i flertall :+1: :grinning:

  • Provide administrative support to Nordic Nanovector’s clinical projects and to the clinical project team under direction of the line manager, or other designated clinical team members.
  • Ensure all work is carried out in compliance with ICH-GCP regulations, relevant company Standard Operating Procedures (SOPs), and in accordance with the product strategies of Nordic Nanovector.
  • Update and maintain clinical systems and databases within project timelines.
  • Manage inventories for clinical study tracking systems in accordance with the demand of the studies, which may include establishing, set-up and maintenance of tracking, i.e., bioanalytic lab samples shipment tracking.
  • Assist and/or have defined responsibilities in maintenance/monitoring of Trial Master Files and electronic filing/archiving.
  • Coordinator/administrative support of long-term or time-limited projects, i.e., Scientific Advisory Board (SAB), Pharmacovigilance project.
  • Administrative support to Chief Medical Officer, clinical scientist, medical writer, statistician, and Pharmacovigilance.
  • Administrator, key-user and/or back-up function to various IT systems/databases.
  • Meeting coordination and minute taking.
  • Ad hoc corporate administrative support.
  • Other archiving support.
1 Like