Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Snart teller vi dager :grinning: :+1:

blazzord-fly

:champagne: :champagne: :rocket: :rocket: FY FAEN DETTE GÅR SOM EN KULE

3 Likes

Basert på listen over “key responsibilities” så ser det ihvertfall ut til at en nyansatt “proactive administrator” vil ha nok å henge fingrene i fremover. Selvfølgelig en smule bekymringsfullt hvis disse behovene står udekket pr idag.

1 Like

De har det nok dekket gjennom de ovenfornevnte stillingene, men når det ‘tighter’ seg inn her etter hvert frem mot launch, så blir det vel behov for mer støtte til disse områdene.

Er det ikke i forbindelse med oppstart av kliniske forsøk med Alpha37? Passer bra med tanke på hva de sa i mars:

“The project is currently on hold. That said, a safety and tolerability phase 1 trial is planned to be started pending a successful IND.”

Er jo en stund siden dyreforsøkene ble avsluttet, så fase1 skulle vel være like rundt hjørnet om man får godkjent. I såfall er det vel mer positivt enn bekymringsfullt :wink:

Trolig ikke hvis det er en 1 års kontrakt. Da er det mer trolig at de har oppdaget at noen burde holde i trådene i Paradigme, enn så rart det skulle høres ut.


https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/0284186X.2021.1959635?needAccess=true&

19 Likes

1 år med mulighet til forlengelse eller fast. Kan jo være de vil se an safety/resultater fra doseeskaleringer i fase 1?

Vil tro det er flere muligheter, men om de skal starte opp kliniske forsøk med alpha37 vil jeg tro det blir litt merarbeid. Da er det vel sikkert greit å få inn flere ansatte. Og er det slik at de har oppdaget at noen må holde i trådene i paradigme så er det bedre at det blir oppdaget nå enn for sent :+1:

Linken din funker ikke …

Dystert syn du har på Nano for tiden @vegar_beider :grinning_face_with_smiling_eyes:

image

3 Likes

De har jo uttalt gjentatte ganger at de ikke skal bruke noen ressurser i det hele tatt nå på annet enn Paradigme så jeg føler jeg er tørrskodd ved å anta at de ansetter nå en som skal jobbe med nettopp Paradigme.

1 Like

Du finner den på hjemmesiden til NANOV også:

4 Likes

Ja, mest trolig har du nok rett. Men vet ikke hvordan samarbeidet med OranoMed stiller seg da?

Og med tanke på at de sier: The project is currently on hold. That said, a safety and tolerability phase 1 trial is planned to be started pending a successful IND.

Blir spennende å se. Gleder meg voldsomt til den jævla innrulleringen er ferdig kjenner jeg :sweat_smile:

1 Like

At man overselger litt i en jobbannonse for å finne de rette kandidatene - er ikke uvanlig. Når det er sagt kan man jo se for seg at denne ressursen kan benyttes til flere nyoppstartede satsninger utover H2 2023 - Post partner/oppkapitalisering :rocket:

2 Likes

Absolutt ikke uenig!

Ok tilbake til Nano.

For de som lurte på hvor grensen gikk, så vet dere hvor den går nå.

1 Like

For De uinnvidde.
Ikke bland teknisk analyse med landegrenser, spesielt syd for sahara.
Spesielt ikke hvis det er kvinner innvolvert =)=)=)

Tilbake til Nano? Du mener vel tilbake til :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

Setter pris på at du lot skuret mitt stå :+1:

1 Like