Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Oppdaget den ikke før nå + du ikke fikk noe særlig klager. Var noen andre som satte dagsrekord i antall reports på et innlegg.

Countdown commencing, fire one
Five, four, three, two, one, zero, we have liftoff

2 Likes

Er ikke mye som skal til før folk ser raketter. En oppgang på 4,8% idag er i beste fall en liten kinaputt.
Men tar gjerne imot en rakett en dag…

Jeg er tilbake. Poenget mitt var bare at aksjen fremstår som billig:) ble bare litt for kraftig ordbruk. Beklager til alle som følte seg ille til mote. Fredagen blir svært spennende.

1 Like

Var ikke bare Nanov aksjen som fremstod som billig … men nok om det!

Krysser fingre for at fredag blir en bra dag :pray:

1 Like

Får håpe det rører seg betydelig mer inne i Nano virksomheten og på sykehusene enn det frustrerte aksjonærer leser ut av en dau omsetning og aksjekurs.

2 Likes

Ikke så viktig med fredagen. Vi er nærme målstreken uansett.

Hvor er egentlig @Londonmannen har han forlatt skuta igjen?

Jeg troede det var en aktionær som havde is i maven og vil stå i mod presset fra shorterne og andre folk som er negativ til aktien.

1 Like

Kjøpe aksjer før eller etter fredag? Nå har vi hatt en børsmelding om utsettelse så skal vel være begrenset hvor mye den kan falle på fredag?

2 Likes

Dersom det ikke er flere rekrutterte siden meldingen 3. aug så vil nok kursen falle (forutsatt at det ikke dukker opp noe helt annet positivt da).

Det snakkes alltid om at nedside “burde” være tatt ut siden markedet ikke forventer osv, men realiteten er at eventuell bekreftelse av noe negativt uansett bidrar til ytterligere fall fordi muligheten for den uventede positive overraskelsen da er borte :slight_smile:

…men det er jo bingo med små tall da… 2 nye rekrutterte tipper jeg gir litt oppgang :grinning:

5 Likes

Er et sinnsvakt detaljnivå vi diskuterer her, tatt alt i betraktning :joy:
Gleder meg til Betalutin får godkjennelse på bakgrunn av paradigme jeg😁

5 Likes

Ja, dette er stedet for eventyrfortellinger

Ja, det avhenger jo av den enkeltes tidsperspektiv naturligvis :grinning: Longpotten min bryr seg ikke filla om antall rekrutterte siden 3. august, men opportunisten i meg vurderer inngang/utgang med tradepotten kontinuerlig :wink:

2 Likes

Blir sikkert endel som tisser i buksa på fredag. Opp med blikket folkens, vi er på oppløpsiden. Ofte lurt å tenke i perspektiv.

2 Likes

He he ja vi er på oppløpssiden men…
Jeg har vært i selskapet siden 2015 og har ennå tilgode å se en kursoppgang etter en q presentasjon. Hvis ikke jeg husker jævelig dårlig da.
Tipper shorterne sitter klare til å gruse alle tegn på pluss på fredag. De pleier de alltid gjøre.
Er såååå jævelig lei d men vet vi blir rikelig belønnet til slutt.
Hold ut alle. Vi er sååå nære

4 Likes

Husker du ikke Q4 altså? Hehe :wink: De har ikke levert siden, så reaksjonen til markedet er forståelig :sweat_smile:

1 Like

Historien har sjeldent tatt feil for NANO. Kvartalsrapporter har i de aller fleste tilfeller vært en bedrøvelig dag. At de skal dra noe mirakuløst ut av hatten som skal snu overskriftene fra “NANO BLØR INVESTORPENGER” til noe positivt gir jeg en promille sjanse. Får bare håpe Egberts tar seg av pratinga.

1 Like

ja “markedet” og short tar seg godt av Nano, og baserer seg ikke på disse forholdene listet opp av Merlin og andre…

  • De svært gode patentene NanoV har oppnådd de siste par årene.

  • Fantastiske resultater i Archer-1

  • Strålende og overraskende resultater innen Alpha37 innen et nytt område, leukemi.

  • Konsentrasjonen om en dosering i Paradigme og fast track innen FL.

  • Overraskende gode resultater og fast track i MZL

  • De nylige overraskende gode resultatene i DLBCL

11 Likes

Årsak til nedgang er jo at ved hver presentasjon så hvet jo markede at her kommer intet nytt på 3mnd ,så hvis det ikke blir annonsert noen mulighet for overraskelser i tidsrommet ,javel da er det jo endel som vil ut å se ettér andre muligheter så lenge.

2 Likes