Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Er det presentasjon både i Vika og på video?
Det stod noe i går om patentene på HO som ble slettet, noen som leste det?

Hva med sexy year, 2021?

For et volum… :partying_face:

1 Like

Tror ikke det er mange som selger seg ut før denne Q, nå er det bare de seigeste igjen. Minner litt om dagene før Q4.

1 Like

Ja egberts sa jo looking forward to a very successful 21. 4. mnd på oppnå det utsagnet nå

1 Like

Innrulleringstakten trumfer alt i Nano, selv om bakgrunnsteppet forøvrig er steinbra inn mot ett formidabelt potensielt marked.

1 Like

Det ser ut som 10-15 innlegg ble slettet på en diskusjonstråd på HO i går om bla. patenter. Jeg tenkte å sjekke litt rundt det som ble tatt opp og fant bla. dette patentet på Espacenet. Jeg tror ikke det er av Nano sine mest sentrale patenter.

Hvis man så åpner opp Dossier, så fås opp dokumentet opp hvor man på side 4 kan se hvilke Claim som det gis patent eller ikke patent på. Jo lenger opp i listen av Claims det gis patent, dess sterkere er det.

2 Likes

HO er stort sett bare drittkasting og oppgulp fra bitre ex-aksjonærer og/eller folk som trenger terapi. Mye enklere å forholde seg til hva selskapet selv sier om patentene,

7 Likes

Riktig. samme med Placera forum hos svenske Avanza. bare tull.

2 Likes

Det enkle er ofte det beste. Jeg er nybegynner her, så jeg får ikke lastet opp så mye eller skrive så mange innlegg. Her er fre reporten som finnes på Dossier:
Skjermbilde Patent Espacenet Nano2

Dette er vel Archer?:
Oslo, Norway, 5 May 2020

Nordic Nanovector ASA (OSE:) is pleased to announce the grant of a US patent
covering the use of Betalutin® ([177]Lu-satetraxetan-lilotomab) for sensitising
CD37-positive B-cell cancer cells before treatment with CD20 immunotherapy (such
as rituximab/RTX). The patent strengthens Nordic Nanovector’s overall patent
estate around the use of Betalutin® in combination with other drugs that target
antigens presented on the surface of tumour cells in patients with B-cell
malignancies, such as Non-Hodgkin’s Lymphoma (NHL).

The company believes that the combination of Betalutin® and anti-CD20 modalities
could represent a novel dual immunotherapy approach for the treatment of NHL
patients who are becoming resistant to standard-of-care CD20 therapy. The
company is currently investigating the combination of Betalutin® and RTX in its
ongoing Phase 1b (Archer-1) clinical trial in patients with second-line
relapsed/refractory follicular lymphoma (a major type of NHL).

The US patent claims are based on the scientific discovery by Nordic Nanovector
scientists that use of Betalutin® promotes an increase in expression of tumour
-specific antigens, such as CD20. In a preclinical mouse model of NHL, the
combination of Betalutin® and RTX significantly prolonged overall survival
compared to treatment with either agent alone*, possibly by reversing
downregulation of CD20 and resistance to RTX.

Patent No. 10,646,599, which is entitled “Method for upregulating antigen
expression,” will be active until 2034 with the option of prolonging for five
additional years.

Reporten ser ikke like god ut for dette patentet. Er det derfor Nano ikke skriver så mye om det må gjøres eget studie eller ikke for kombinasjonsmedisinen?

1 Like

Patentet der ser ut til å gå mot DLBCL kombo ut fra hva jeg greier å lese.

Humalutin + f.eks venetoclax(BCL2 inhibitor) i 1L DLBCL hadde vært noe :slight_smile:

Tror Roche hadde fått los der også, i tillegg til Betalutin + rtx.

7 Likes

Da har endelig Arrowstreet også begynt å dekke inn short.
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

2 Likes

Er det innrullert få personer i morgen så får de vel bra hjelp til å kunne dekke inn på lavere nivåer…

1 Like

Blir spennende å se hva de sier og viser til på presentasjonen. Kan ikke skjønne at cash burn skal være så ekstremt høy i kvartalet som var, men det blir nok litt detaljer som er viktige for caset tipper jeg. Siden de slapp rekrutteringstallene tidlig er det rom for positivitet rundt andre ting vil jeg tro.

2 Likes

Tror ikke vi får noe nytt annet enn antall nye rekruttert og det økonomiske. Har et håp om at de skal ha klart å rekruttere inn minst 3 stk på de 23 dagene fra de sist meldte, da tror jeg vi kan se et lite skyv oppover. Er det ingen nye rekrutterte så vet vi jo hva denne aksjonærbasen er kapabel til…

Kommer trolig til å øke beholdningen uansett, da jeg tror R&D-day i q4 ikke blir holdt kun for morro skyld(vi husker jo sist) og man vil se en kursøkning dess nærmere målstreken man kommer :+1: Er ikke mange månedene siden man hadde kurs på godt over 30, tror nok vi i løpet av H2 2021 ser 30 og snuser på 40 om innrulleringstakten går ok :blush:

6 Likes

Det jeg tenker, er at det ikke spiller fryktelig stor rolle om Nano har innrullert 0, 1 eller 2 nye pasienter de siste 21 dagene. Interim CEO la vekt på at august historisk sett er en treig mnd mtp innrullering. Det man allerede vet fra melding 07.aug er at innrulleringstakten har ligget på ca 3,5 pasienter per mnd i snitt i år. Alt som trengs er at dette fortsetter, slik at man vil nå 120 pasienter rundt februar/mars neste år. Dette er det eneste som betyr noe. Jeg tror at neste Q rapport i november blir meget viktig. Viser de samme takt her som de har gjort de siste q’s, kan man lukte målstreken. Hvor kursen går i mellomtiden vites ikke. Sannsynligvis ned fordi Nanov.

4 Likes

Nå sist ville de ikke svare på antall i screening, men det gjorde de i forrige Q. Hva er årsaken tror dere og hva gjør de i morgen (uten tvil mitt håp at de allerede ved endret guiding hadde et par tre til screening…)

1 Like

Tar man en “teknisk analyse” av smittetallene i junaiten ser man at det er i ferd med å vende nå. Har peaket i flere delstater. Delta sprer seg så fort at det går over enda fortere.

1 Like

Kan nesten virke som om du fikk slettet et par innlegg på HO her om dagen…

94 av 120 rekrutterte pr i dag. Det er vel 2 nye siden meldingen 3 august. Ikke så verst!:grinning:

13 Likes