Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

2 Enrolled siden 3.8. Det er godkjent på litt over 3 uker i feriemåneden August, synes jeg.

13 Likes

Det er vel ikke så verst egentlig. Tror en del forventet 0 eller 1 mtp ferietid i august…

8 Likes

Selskapet har til hensikt å belyse utviklingsplanen og mulighetene for å utvide
markedet for Betalutin® til andre NHL-indikasjoner, sammen med andre potensielle
områder for ekspansjon basert på CD37-målrettede immunterapier, på sin R&D-dag,
planlagt i fjerde kvartal 2021.

Spennende…

4 Likes

Non-event. Kan bli en flat dag på børsen for N.

26 pasienter gjenstår, nå snakker vi virkelig finish line. Til sammenligning er det rekruttert 35 i relativt stabilt tempo siste tre kvartal.

3 Likes

Dette viser egentlig hvor forventningene lå for noen uker tilbake; 0 nye i august med referanse til at Malene hadde hintet om svak august. Dette er mao good performance i hele Europas feriemåned, dvs 3 av 4 uker :+1:

9 Likes

Skal ikke si så mye annet enn at jeg syntes nanov ser billig ut. Litt som Døtr… nei da. Ser bare billig ut. Ha en god dag mine forum venner:)

1 Like

Men ifølge dn «Nordic Nanovector taper fortsatt penger»… takk for enda en kalddusj Nanov.

Fra spøk til alvor, 2 pasienter var en positiv overraskelse satt i sammenheng med forrige melding om treig rekrutering! Var mentalt forberedt på 0 nye

94 ved Q2 er sånn midt mellom positiv og negativ baseline jeg tegnet opp tidligere.

Så baseline baseline da?

Aller viktigste er at man ikke får noen følelse at man har kommet til noen standstill.

14 Likes

Svakt positivt.

Er målet som de skriver å presentere 3 måneders topp data i 1.halvår 2022 så ligger de vel på håret på rekrutteringen? 83stk 25.mai 2021. 94 stk 26.august. Diff nye rekrutterte 11 på 3 måneder. Diff total 120-94 mangler pt 26 stk. hvor lang tid tar det historisk å rekruttere gjenstående med siste 3 måneders fart? 11 pasienter/ 3 mnd = 3,66 pas pr mnd. Totalt gjenstående 26/3,66 =gjenstående tid 7,1mnd. Vi er da ferdig rekruttert i slutten av mars. Videre skal data avleses innen 3 mnd etter ferdig rekruttert. Så på håret i slutten av juni får vi svaret🤷‍♂️

Hvis du tar høyde for at koronaen har begynt å peake internasjonalt så tror jeg at snittet blir en del høyere enn 11 i kvartalet. I november tror jeg de kan melde om minst 15 for 3.kvartal.

2 Likes

Er modellen din justert for sesongvariasjoner? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nei det er en rimelig naiv fremskrivning langs en tidslinje :stuck_out_tongue:

Finansavisen melder i kjent stil:
" Selskapet rapporterer at tidsplanen til Paradigme-prosjektet har blitt forsinket grunnet økt smittespredning, som har hatt en innvirkning på rekrutteringstakten på pasienter. Selskapet har som mål å få 120 pasienter innrullert innen 26. august. Pr. 25. mai var det en oppslutning på 96 pasienter."
:ok_hand:

2 Likes

De skal lige skylle morgenkaffe ned før de vågner rigtigt.

1 Like

Nettop Kruger. Hva er Nano verdt med ferdig paradigme? Ferdig read out? Og accelerated approval? Jeg tipper 3-6 og 11 milliarder. Da føler jeg at jeg er konservativ.

1 Like

Det var vel konsensus på denne tråden i forrige uke at det ikke blir flere enn ni eller ti pasienter vi lander på i dag. Elleve er da en god nyhet. Hvis deltagerne her er representative for markedet - noe vi neppe er - så bør aksjekursen gå nordover i dag. Jeg kom i skade for å nevne 25, noe jeg ikke lenger tror, men kanskje godt over 20?

20,48 :wink: …Hvis det går oppover…

Litt høyt, mer 20,46?