Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ongoing dialog with several parties. Her kan ting skje før du rekker å svelge kaffen.

11 Likes

Skulle tro det. Men “strongest pipeline ever” bør vel bety en rekruttering på nivå med Q1, eller?

1 Like

Absolutt - det hadde vært hyggelig med 15+ 18. november (Q3)

Likte det jeg hørte fra casten!

2 Likes

20,50! Det gikk raskt!

1 Like

#Invivo, har du noen tanker?

Short-skvis and then we go :partying_face::clap:t3:

Liker forsåvidt den nøkterne og rolige kommunikasjonen i dag

3 Likes

Er det noe galt med PCen min? Ser jeg 21-tallet?

… nok nogen shortere her, der begynder at få travlt med at finde tegnebogen!

1 Like

Det er en litt spesiell situasjon når noen kan lese om seg selv som enkeltperson i en Q rapport fra et biotech.
neste skrittet nå er at det legges navn og nummer i rapporten. Så de får 3000 telefoner eller meldinger som sier “takk og lykke til”

Arrowstreet Capital, Limited Partnership 25 aug 879 913.

Dette er ganske mange aksjer, godt over det dobbelte av vanlig daglig omsetning.

Kun morgen opphisselse, tror den faller tilbake i kontrollerte former om en time/før lunsj. Q bekrefter det substansielle men på HO/TekInvest blir formuleinger overtolket, som vanlig.

Etter min oppfatning var dette en nøktern og god presentasjon! Både i forhold til status, veien videre og ikke minst Betalutin sin sannsynlige fremtidige posisjon i et stort marked, til det beste for pasienter som i dag ikke har noen alternative behandlingsmuligheter og da også for aksjonærene. Samtidig signaliserer de at Betalutin har sannsynligvis potensialet utover det som er kjent i dag og at de er i dialog med flere mulige partnere. Det er grunn til å være betydelige optimister!

5 Likes

Malene har vel vært den mest tilbakeholdne fram til nå, så stoler mer på det utsagnet sett i lys av hvor positive andre CEOs har vært.

7 Likes

Tenk at vi ser grønt etter den nøkterne presentasjonen. Tror tilliten ble styrket godt i dag, spent på R&D rundt neste sving.

1 Like

Grattis til de som skulle følge historien og solgte seg ut i går med håp om å hamstre i dag til rabatt

6 Likes

Dagens quiding hiver jo det man har trodd på sjøen. Bør vel raskt over 30

2 Likes

Den siste kneika folkens…vi har vært igjennom mye. Tenk at en pandemi skulle prøve å ta knekken på oss. Men nå er selskapet totalt friskmeldt slik jeg ser det. Nå er det bare å vente på partneravtale med big Ph og godkjenning. Ikke selg før potensialet er tatt ut. Se på vaccibody.

Nå må vel aksjonærene ha såpass tilitt til å sitte tolmodig ut løpet eller hva tenker dere?

4 Likes

Matching halt

1 Like

Betyr det at du tror på en aksjekurs på rundt 20 ved dagens børsslutt? Jeg spør for en venn.