Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

2 enrolled når forventningen var 0 fra mange er veldig bra. Bare 13*3 uker til Paradigme er ferdig med den farten der :slight_smile:

1 Like

Virker som at mye av fryktet er tatt bort i og med denne rapporten/presentasjonen, noe som understrekes av den meget raske og kraftige kursoppgangen.

1 Like

Kanskje litt FOMO?

2 Likes

Jeg siger ikke, jeg er våd i trussen, men … det fugter ganske godt, efterhånden; vi skal vel som minimum tilbage på tidligere niveau før udsættelse. Det bedste man kan se på børsen er trading halt i et bull case, samt lyden af shortere, der brænder op i helvede, naturligvis …

(scenarie udspilet hos AS (Anonymous Shorters) i en større europæisk storby)

Hej, jeg arbejdede for Voleon og shortede NANO hårdt op til Q2, 2020 …

4 Likes

Veldig mye FOMO nå. Kan være at fundamentet er lagt og at kurstoget mot andre og høyere kurser er startet.

1 Like

Åja, kursen går opp i et biotech? BEST Å STOPPE!

image

2 Likes

Marco kommer med nyheter fra Archer1. To av de seks med 100% complete respons er fortsatt friske/kreftfri etter 24 mnd. En har passert 18 mnd, to har passert 12 mnd, og en 6 mnd. Dette er nyheter som vekker oppsikt i denne bransjen. Burde vel vært børsmeldt, men ok. Ser noen spekulerer i oppdatering fra Archer1 på ASH 2021. Fortjener en plass der slik jeg leser det. Kan bli et fint løft i kursen i tiden fremover. Jeg er langsiktig og føler meg trygg på at Nordic Nanovector blir meget bra for de tålmodige.

16 Likes

Hehe Save, du vet like godt som alle andre at dette skjer automatisk i alle aksjer på Oslo Børs :slight_smile: Er ikke noe spesielt med stoppene i Nano nå.

Aldri sett matching halt på skarve 10% før, latterlig

Alle trading halts er automatiske, noen trading halts er mer automatiske enn andre

2 Likes

Meget positivt. Skulle ønske min far kunne tatt del i denne medisinen. Han døde dessverre av non hodgkins lymfom i 2015

5 Likes

Det er riktig. Oslo Børs er styrt av en gjeng satanister som er spesielt ute etter biotech.

3 Likes

Etter de nye eierne av børsen kom inn så slår det inn på 10% opp eller ned

1 Like

Jeg vet ikke nødvendigvis satanister, men frimurere er det nok

1 Like

“Hjelper” ikke med matching halt dagen BP banker på døra.

1 Like

Du får ikke poeng for siste konspirasjonsteori, men selvironien er strålende.

1 Like

Ser ut til at markedet likte det Nano presenterte. Opp 9%

15 %.

1 Like

Nå må du våkne opp. 15% atm.

1 Like