Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Nesten 15 prosent på 2 pasienter??? Steike det hadde jeg ikke trodd.

1 Like

Kanskje halt-ansvarlig bare leste overskriften fra e24 og synes det er noe muffins her :stuck_out_tongue: :
image

5 Likes

Kursen er vel strengt tatt opp 9,2% fra igår…

Har du sanntid ?

Ber alle høre/lese Archer resultatene så langt en gang til, dette er pasienter som ikke har noen alternative behandlingsformer! Dette er enormt!!

1 Like

Sitter du utenfor @Martins ?

Virker litt sånn.

Siste

22,68

I dag %

+16,07%

I dag +/-

+3,14

2 Likes

Back on track, raskere enn først guiding. Sånt liker markedet.
Positive utsikter for pipen.
Pågående samtaler med BIG PHARMA… hva er det å ikke like=)

1 Like

Sånn er det når man har glemt å fornye sanntids abonnementet sitt.

Men de dropper litt igjen nå… eller skal vi si korrigeres… ca. 12,5%…

Hadde glemt å fornye sanntidsabonnementet… :flushed:

1 Like

3 over 24 mnd
1 over 18 mnd
1 over 12 mnd
og 1 over 6 mnd
av de som ennå er i remission var det vel? (Var ihv slik jeg hørte det… :-p )

Umulig å gi noen meningsfull mDor, men må være ganske greit å være de personene som har hatt over 2 år uten tilbakefall mtp utsiktene deres før behandlingen.

Var kun 5 av 7 med complete response btw (og 2 med Partial Response)

3 Likes

Tatt i betraktning Marcos utsagn: “We have now the strongest pipeline we ever seen” og det kursmessige utgangspunktet så er vel aksjen minst like underpriset nå som det den var i går.

4 Likes

… 22,98 på 2 patienter; havde det været 3 eller 4, var aktien gået ballistic og havde trukket store overskrifter. Må erkende, at jeg benyttede mig af muligheden for lige at tage presset af porteføljen og sælge en swing portion på 22,50 og 22,80 men er i markedet igen …

2 Likes

Jepp etter Euronext overgang har rallydager blitt ødelagt i flere selskaper. Mathcing halt gir enda bedre mulighet enn live til å stoppe oppgangen ved å flashe store salgsvolum som ligger synlig langt under siste kurs. Isteden for å bare bli spist opp av mange mindre ordrer live.
Order trekkes før auksjonsåpning. auksjon blir gjort opp av tradere som selger og kjøpere som slapp å løpe etter.

(ikke at jeg mener dette bør være en rallydag for NANO)

Blir interessant hva som skjer på en mrd kontrakt for et lite selskap.
Om det kommer live. Blir da euronext varslet av selskapet i forkant at sperrer må bort før melding?
blir vel bare en lang sperre auksjon.

2 Likes

Ja, seff, har vært 100% åpen om det ^^ Bare å sjekke porteføljen min :slight_smile: Men hadde uansett påpekt at E24 har tullete overskrifter igjen når de skal snakke om Biotech. Burde heller vært “Nordic Nanovector har rekruttert over forventning!” eller noe sånt.

6 Likes

2 additional patients from 03.08?

Skulle ønsker at NanoV hadde børsmeldt hva de sa i webcast ang. Archer pasienter i remission. Det er rart at de ikke gjøre det. NanoV trenger å skryte litt mer når det er grunnlag for det. Dette var fantastisk nyheter.

9 Likes

rt

Siste

23,08

I dag %

+18,12%

I dag +/-

+3,54

3 Likes

Roche kjøper til slutt hele sjappa og gir nytt liv til Rituximab med patent på kombinasjonen.
Vinn-vinn for Roche, pasientene,.,.,.,.og noen kr til oss :slight_smile:

6 Likes