Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hva blir i så fall prisen :wink:?

Marco er hel ved. At han fortsatt er i selskapet og tilføyer rolige og solide kommentarer ved presentasjoner er stor grunn til at eg fortsatt er aksjoner.

10 Likes

Dette fortjente vi. Godt å vite at covid har peaked i USA og flere land. Regner da med at rekruttering tar seg opp igjen. Målstreken kan sees!!!

1 Like

Det var en veldig betrygende gjennomgang i dag:

  • kapital behovet blir mest sansynlig dekket gjennom partner, de har fler dialoger med mulige partnere.

  • med all time high pipeline på pasienter så vil de levere over snittet de siste måneder/kvartaler.

  • eneste mulighet for å få aksjer i selskapet frem over er over børs, inhen emisjon.

Så nano bør ha en fin utvikling frem over.

Lykke til

3 Likes

Halt igjen?

Har ikke rukket å se dagens presentasjon, men jeg føyer meg inn i listen som fremdeles er aksjonær basert på at Marco er i selskapet.

Enorm ressurs.

1 Like

De pedofile satanistene er ute etter oss igjen. Eller: Vi har nådd en kursøkning på 20 prosent, dermed skjer det som skjedde da vi passerte 10 prosent før i dag.

1 Like

Kaei: Hvor er rakettene dine?

1 Like

Etter patent-gjennomgangen ovenfor så blir dette fra dagens kvartalsrapport og børsmeldingen i sommer mer forståelig:
“, og at det ikke vil investeres ytterligere midler i Archer-1”

Ang. 3-måneders avlesning innen H1 22, kan det tenkes at den viser dårligere resultater pga. Covid? Alt går jo tråere med Covid, flere deprimerte, selvmord, sykeliggjøring, livslyst? Noen internasjonale biotech erfaringer om dette?

Kunnskap hybrid, ikke hybrid kunnskap.

1 Like

Fant du døren mEd dette patentsnakket ditt som ble slettet fra HO?

:rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

Londonmannen: Er du på dekk???

1 Like

Roche må kjøpe sjappa FØR Nanov inngår avtale med andre. Jeg tror ikke det går lenge etter resultatene fra Paradigme kommer.,.,.,.,

2 Likes

He he, han solgte seg sikkert ut når Braun fikk sparken :slight_smile:

450 mill i kassa også, det var mer enn jeg trodde. Da har de ganske god runway da :slight_smile:

3 Likes

Nordic Nanovector stiger kraftig på Børsen etter resultatfremleggelse
Nordic Nanovector, som utvikler behandling for ulike krefttyper, la frem resultater for andre kvartal fredag morgen før åpning på Oslo Børs. Rundt to timer inn i handelen på Børsen stiger aksjen kraftig.

Like før klokken 11 stiger Nordic Nanovector-aksjen rundt 20 prosent, og handles til 23,4 kroner. Den siste uken har aksjen steget mer enn 23 prosent.

Selskapet hadde et driftsresultat på minus 104 millioner kroner i andre kvartal, mot minus 113,4 millioner kroner i samme periode i fjor.

Resultatet før skatt var på minus 102 millioner i kvartalet, mot minus 124 millioner i samme periode året før.

2 Likes

Ja. Archer «updaten» var jo det beste på helle prenentasjonen. Og nye fikk høre hvor god kontroll/forberedeler marco har/gjør.
Om 12 mnd nå veit vi om mdor er over 30mnd for dette utvalget med data kun for de 4 første, med 3 pasienter i påfølgende mnder « i backup»

Om det blir 30 mnd, med høy cr og disse bivirkningene er det ikke mye som konkurrerer i 2FL.

Håper vi får update på konkurrenter i FL og MZL på inverstordagen.
Det blir det viktigste å opplyse om for planer de ikke har penger til før etter readout.

3 Likes

Bare å vente til lunsjen er avviklet nå, før vi går løs på trinn to av dagens rakett

4 Likes

Nå klør de seg fælt i hodet:

image

10 Likes

La Trygve prøve å forklare det på en folkelig måte

1 Like