Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Avventer ny inngang

Londonmannen solgte all NANOV.OL på 22,50 (-0,49% tap)

1 dag siden

1 Like

@pdx chatten krasjer når NANO går 10+ prosent :grin:

1 Like

Nå er vel lunsjen over, påtide å kjøpe igjen

3 Likes

Alle har vel dratt hjem eller på hytta etter lunsjen. Er jo blitt vanlig det på en fredag :joy:

2 Likes

Det glemte jeg… fredager er dårlige dager for gode nyheter🙈

1 Like

Tror vi denne høsten/vinteren kommer til å overgå reisen vi hadde høsten-16. Mangler bare 26 pasienter!! Nydelig.

7 Likes

Man kan med rimelighed sige, at der er lagt op til FOMO mod Q3 rapporten, der kommer om bare 3 måneder; spændende tider … men før der er champagne og jordbærtærte, skal markedet først absorbere effekten af FED tapering og dernæst se bekræftelse på øget indrullering.

Men alt ligger pænt til rette, som man siger.

5 Likes

Kan vel ikke utelukke late breaking abstract på ASH heller. Archer-1 bør komme ut til pasienter så fort som mulig. Det er en meget god kombo med Betalutin og Rituximab!
Det Marco Renoldi sa i dag er ganske stort. Ser frem til nyheter fremover. Og jeg gleder meg allerede til Q3.

10 Likes

Er det nå shortene settes?

Det kan hende men jeg tror de kommer til å få svi kraftig. Det kommer nok en god melding eller to i høst enten fra fda eller angående partner avtale…syntes et var snodig så tydelig de var på at de faktisk er i samtaler med Flere parter. Jeg holder helt ut nå. Økte den siste uka på 19. Det ble for rimelig. Når de sier at de aldri har hatt mer pågang i studien så må de vel klare mer enn 15 neste kvartal. Så ser ikke helt de mørke skyene som short skal sette på…

2 Likes

Meget mulig eller så må det kjøpes inn på slutten av dagen.

Oslo (Infront TDN Direkt): Oslo Børs utvikler seg relativt flatt fredag, hvor Nordic Nanovector stiger markant etter fremleggelse av kvartalstall.

Oljeprisen stiger igjen fredag formiddag og Brent-kontrakten for oktober handles i øyeblikket til 72,2 dollar pr fat.

Nordic Nanovector stiger kraftig på ukens siste handelsdag, og kursoppgangen kommer etter at selskapet i morgentimene la frem andrekvartalsrapporten. Selskapet hadde et negativt driftsresultat på 104 millioner kroner i kvartalet, noe bedre enn samme periode året før hvor tallet var -113 millioner kroner. Det gjentas at kontantbeholdningen rekker inn i andre halvår 2022.

I kvartalsrapporten gjentar Nordic Nanovector at det nåværende selskapsfokuset ligger på å fullføre innrulleringen av pasienter til Paradigme-studien, og målet er å publisere avlesningen av foreløpige tremåneders topplinjedata fra Paradigme i første halvår 2022.

Når det gjelder pasientinnrullering til Paradigme-studien, fortalte selskapet at de pr 26. august har 94 pasienter. Dette er en økning på 2 pasienter siden forrige oppdaterte tall, publisert 3. august. Totalt er målet å innrullere 120 pasienter.

ABG Sundal Collier skriver i en kommentar i etterkant av tallslippet at Nordic Nanovector er forberedt på neste fase, som er FDA-godkjennelse av Betalutin slik at selskapet kan starte fase 3 av studien. Meglerhuset skriver at gitt fortsatt mangel på 26 personer til studien, og dessuten utsettelser i forbindelse med den globale pandemien, er det mer sannsynlig at topplinjedata fra studien vil bli presentert i andre kvartal 2022, og ikke første kvartal 2022. Meglerhuset ventet før åpning en nøytral reaksjon i aksjekursen, men Nanovector er i øyeblikket opp 10,9 prosent.

2 Likes

Jeg ser heller ikke de skyene. Jeg tror flere og flere småaksjonærer kommer til å holde på aksjene fremover. Selskapet er nære de 120 pasientene i paradigme, og en etterlengtet milepæl. Det har tatt tid, men nå er de snart i mål. Dette kombinert med det vi har fått fra Archer1 og DLBCL gjør at jeg ikke tror mange kommer til å lette seg for aksjer fremover. Det kan komme flere nyheter som ikke er ventet også, selv om man ikke bør investere ut i fra det. Jeg tenker først og femst på partneravtale. De er i kontakt med flere, og det kan bli en kamp. Jeg er overbevist over at vi som har vært med hele veien får betalt for tålmodigheten til slutt.

6 Likes

Historien tilsier ikke at det skal komme en ketsjup-effekt. Men det er relativt mye som peker i riktig retning for rekruttering nå.

Covid - situasjonen er en helt annen enn det foregående året og blir trolig bare bedre og bedre mtp vaksine. De har aldri hatt større pipeline i rekruttering. Det sammen med at de den 3. august sa at man ikke måtte forvente ytterlige rekrutterte ved Q2. De kom allikevel med 2.

De er svært fornøyd over egen presence på SoMe. De er i dialog med mange potensielle partnere.

2 viktige mål for Go To Market er a) flest mulig som kan ha effekt av Betalutin skal få tilgang b) gi mest mulig verdi tilbake til aksjonærene.

Det kan være et greit lodd å sitte med Nanov utover høsten og plutselig kommer kanskje en tidlig julegave?

1 Like

Archer-1, den positive praten om rekrutteringspiplinen og partnerpraten gjør meg sikker på at vi inn mot q3 og r&d day vil se en solid økning i kursen. Får vi den rekrutteringshastigheten det var snakk om i februar så kan det virkelig ta av.

Jeg blir overrasket om ikke flere partnere er på plass innen kort tid(5-8 mnd), av den enkle grunn at man er avhengig av de mtp lansering i større markeder!

4 Likes

Nå sa jo Egbert som har erfaring fra BP sitt ståsted at eventuelle partnere helst vil ha mer konkrete data før en avtale inngås. Så dagens utsagn er noe motsigende mot det som ble nevnt for ala 20dager siden i Q&A.

Om takten har skiftet under praten med en eller flere potensielle partnere så sier jeg ja takk til det, men forblir nøktern og ser fram mot CEO melding og komplett innrullering :ok_hand:

1 Like

Hvad var årsagen til at NANO faldt så hårdt 19. Juli?

(jeg kan ikke huske det og der er ingen meldinger på den dato)

1 . juli var Braun avgangen
19. juli var det snakk om offisiell utsettelse her, men virket som det bare var endring i forventninger fra å bli ferdig i høst til å bli ferdig i 2022. Ingen nyheter på forumet da heller.
4. aug var oppdateringen om lav rekruttering

1 Like

Short attakk. Meldt økt short

1 Like

Link gjerne til innlegget om du fant noe jeg ikke så :slight_smile: Noen solgte/satte short ja, siden kursen gikk ned :stuck_out_tongue: