Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Takk for at du vippet meg i favør kjøp🙂

5 Likes

Tipper at Betalutin + Olaparib kan vise til lignende synergier

15 Likes

Hadde jeg ikke drømt om engang, trodde maksimalt på et par partial response.

Da har vi noe relevant også fra dette studiet, meget nice

En annen positiv ting er at selskapet leverte på guding på når disse dataene skulle komme, verdifullt i seg selv.

11 Likes

Vi ser jo résultaer nå gang på gàng leverer ,så nå burde jo også partnere også komme på banen , di vil vel snart alle ha diamanten nanov

1 Like

Ganske tydelig i melding på at kombinasjonsstudier med partner var et naturlig neste steg. MOST SOON?

1 Like

Det er nok var vel ingen andre heller som hadde drømt om slike resultater - så dette var ikke forventet. Som du skriver er det positivt i seg selv at selskapet leverer på guidingen - kanskje en også bør ta det Braun sier ift. eventuelle partnere seriøst, jf. sist Radforsk…?

2 Likes

Ser det legges inn kjøpsordre på betydelige høyere kurs en gårsdagens close - naturlig nok. Håper på en fin kursutvikling gjennom dagen, og at kursen holder seg på et høyt nivå i tiden fremover også. Resultatene som gjennomgående leveres bør jo i aller høyeste frad vekke interesse fra andre i markedet også, feks partnere/oppkjøp.

1 Like

Tror vi egentlig på partner lengre?

Nano er kommet så langt i løpet at behovet for partnerpenger ikke et så stort lengre for å få et godkjent produkt. Jeg tror at det går mot oppkjøp innen 0-18 mnd.

Oppkjøp gir mer mening nå enn partner der selskapet er pdd

5 Likes

Noen kroner opp!? Dette mer en dobler mulig marked for betalutin i mine øyner. I tillegg derisker det ved at man an konkurrere i flere markeder. Si at en mirakel kur kommer i det ene markedet så har nanov fortsatt en fot å stå på.

4 Likes

Kanskje mer verdifullt enn selve resultatet i det korte bildet. Enda en solid stein i gjenoppbyggingen av tilliten til den nye ledelsen. Da gjenstår det bare at de leverer på guidingen i Paradigme.

1 Like

Gratulerer til alle aksjonærer med en finfin melding! Det vi må huske på nå er hva IRC faktisk skriver;

The IRC
commented that the safety and anti-tumour activity of the highest dosing regimen
could be considered for investigation in combination with other therapies used
in R/R DLBCL which the Company is now evaluating, with an emphasis on
combination partners that would not compromise the current safety profile of
Betalutin®.

Altså så kan man ikke velge og vrake i kombinasjoner, men må finne en mulig kombinasjon som kan gi klinisk nytte, samtidig som bivirkningsprofilen holdes på omtrent samme nivå som Betalutin mono. Slik jeg tolker det hvertfall.

4 Likes

Jeg tenker ikke en partnerpartner, men noen som i fellesskap med nano ønsker å gjøre et studie i kombinasjon og med splitcost. La oss kalle det… en partner.

Njaaa…, med mindre det menes et medikament som ikke direkte påvirker bivirkningene til Betalutin (forsterker dem). Tror ikke det finnes noen medikamenter som har samme bivirkningsprofil mtp forbigående bivirkning, da jeg ikke vet om andre engangsbehandlinger…(?)

3 Likes

Me lyt nett sjåvv!

Men noe må skje her snart mtp på deals, partner, pipeline etc

Mener Josten Dahle namedroppet J&J som mulig partner under R&D session i 2019

3 Likes

Søt karamell, denne meldingen. surt for shorterne, håper jeg…

1 Like

Nordic Nanovector (BUY / TP NOK36):

The company today announced that the initial results from the phase I LYMRIT 37-05 trial in DLBCL (n=19). The overall aim of the study was to evaluate safety and dosing of Betalutin in these patients, hence it was a dose escalation trial. The safety seemed to be good apart from one Dose Limiting Toxicity being observed in one patient at the highest dose (triggering recruitment of 3 more patients). The IRC commented that given the safety and efficacy of the top-dose, the company could consider taking this dose into further clinical combination trials in R/R DLBCL.

In the top dose there were 6 evaluable patients and the company saw clinical activity in all patients with one CR and one PR (ORR of c33%). On the margin this is positive but the focus for the company right now should be to speed up recruitment of the PARADIGME trial in order to present the data by the end of 2021.

4 Likes

Definitivt oppløftende kohort med høyeste dose. Veldig moro, og ikke noe jeg forventet. Verdiøkende for caset i mine øyne. Små tall selvsagt :slight_smile:

1 Like

Finfin reaksjon fra aksjonærene. :crazy_face:

2 Likes

Markedet mener tydeligvis dette er “non-event” :slight_smile:
Evt. så er det noen som benytter volumet til å selge.

1 Like