Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Så pr 27.august så KAN minst 1 av de 2 (uten CR) oppnå CR?

Det er nok tvilsomt. Jeg leser det til at siste pasient har fått tilbakefall

Jeg leser det til at 1 av 7 har fått tilbakefall, 6 av 7 viser ikke tegn til tilbakefall.

1 Like

Pipeline er andre studier.

De vil evt. ha mer data ifht til en lenger follow-up på studien men om det holder til en poster eller presentasjon gjenstår å se :slight_smile:

En PR kan oppnå CR, det gjenstår å se når data modnes ytterligere.
"The preliminary results show clinical activity with seven out of seven patients achieving a response, including 5 complete responses and 2 partial responses. All responses are currently ongoing, 5 of them 2 years after Betalutin® administration.
"

1 Like

Da har jeg fått se Q2 webcasten. Det mest oppløftende jeg bemerket meg var at det nå kun er 26 pasienter igjen å rekruttereog ifølge Renoldi en sterk pipeline av pasienter i poolen.

Oppløpssiden vil Ihvertfall jeg kalle dette det nå. :ok_hand:

2 Likes

Du tar nok feil med pipeline, bare hør på webcasten. «Pipeline» i seg selv er bare et uttrykk for hva som ligger linet opp…

Når det gjelder at PR kan bli CR, ja det kan skje, men jeg tror det ville blitt fremhevet av Marco dersom aktuelt i dette tilfellet

Marco har tidligere svart på det spørsmålet, og da ble det sagt at det kan selvsagt skje, men da trengte han en krystallkule for å vite evt når det skjer, men det har han ikke…

Så dette handler om tiden sist gang han svarte på akkurat det spørsmålet.

2 Likes

The “ pipeline ” refers to the stages biotech companies must pass through to move on to the next ……

Så blir vel litt søkt og kalle pasienter for pipeline som enkelte gjør.

Slutt nå å mas om dette med pipeline… hør på casten.
Enig i at det er rart å kalle det pipeline, men er helt tydelig hva de mener.

Jeg har forøvrig en pipeline med pils stående klar.

7 Likes

Men definisjonen på pipeline står over, en kan ikke drive og bruke ord om hverandre som det passer ? Men nok om det.

2 Likes

Har hørt den på nytt og enig med deg @Mr_Bane , Malene referer faktisk helt kontret til en god “pipeline” ifbm rekrutteringen om det er forsnakkelse eller bare en generell IR/marketing måte å si det på vet jeg ikke men virker lovende. :slight_smile:

Uansett… Marco for president!! :slight_smile:

6 Likes

Har du lyttet til Webcast, hvis ikke så lyt here hvad iCEO siger @10:17.

“We are now seeing a good pipeline of potential patients infact better than we have seen before”

3 Likes

Var ikke malenes utsagn følgende : “best pipeline of potential patients we’ve ever seen”

“But they still need to consent”

Ring any bells?

Felt møje herråda på dokk.

2 Likes

Kos dere med denne så lenge. Noen som husker sikkert :slight_smile:

9 Likes

De snakker om pasienter. Hør presentasjonen eller stol på folk som har hørt. Ingenting å diskutere.

En ting er inklusjonen. Det er svært viktig i det kortsiktige bilde 1-7 MND. Men enda viktigere syntes jeg uttalelsene om partner samtaler var.

We are talking to several parties about the commercialsation to maximize the value of betalutin. Eller noe i den duren.

Det var mer intense uttalelser enn dette også renoldi kom med.

Vil si at det vil slå ned som en bombe når de lander en avtale. Oslo børs evner ikke å forestå seg slike hendelser overhode. Kun i USA klarer de å prise slike selskaper på fremtidige hendelser som dette og verdiene av biotec. Nå vet jeg ikke om de vil se resultatene av hele paradigme før de signer. Men de har ihvertfall uttalt at de vil bruke interim til å forhandle. Det blir spekulasjoner. Men for meg virker det som de er aktive i forhandlingene nå.

6 Likes

Malene: “We are now seeing a good pipeline of potential patients, in fact better than we have seen before. This is extremely encouraging, given our effort that we have been… given our efforts have been impacted by the spread of the Delta-covid-variant.”

3 Likes

@Fartin @jojoo

Beklager at det ikke var ORDRETT - var fra eget lager. Har hørt callen mao :wink:

:man_shrugging:

Eventuelt:

4 Likes

Kort og enkelt; markedet er ikke dumme. De har hørt det samme som oss.

Som vi alle vet; bioteks pleier normalt å falle to-sifret på Q’s. Denne gangen er vi opp ca 20 % i forhold til close før Q, og volumet disse dagene er det IKKE vi på TI som står for :wink:

I tillegg fikk vi en nedgradering fra DNB og headlines i Finansavisen med negativt fokus på lederutfordringene i selskapet.

Men det var heldigvis mye positivt å feste seg ved på callen, både kvaliteten på data, muligheten for å rekruttere nye pasienter som følge av blant annet suksessfulle SoMe-kampanjer og ikke minst kraftig hinting om at partnerdealer er tilgjengelig for de i ulike former. Dette equals siste dagers oppgang, og jeg har på følelsen av at dette vil dundre på videre.

23 Likes

Det ville ikke være så veldig rart, pipeline eller funnel er et ord man bruker innen salg, som rekruttering av pasienter til studier minner mye om.

Men det er helt rett, for biotechs snakker man også om pipelinen av produkter under utvikling.

Jeg har ikke fått hørt presentasjonen eller lest transcript enda, så har ikke fått gjort meg opp min egen mening om hva jeg tror renoldi mente.

Jeg for min del tror kursen nå har bunnet pga dette:

Man har ikke lenger den samme frykten for at rekruttering kommer til å stanse helt opp igjen, og da blir disse få månedene eller titalls millionene det er snakk om ene eller andre veien bare en pølse i slaktetiden.

Man må kanskje skyve target på dette chartet mitt fra mai tilbake et lite hakk, men det er så nær nå at man kan kjenne lukten av dyr fugl, det blir medisin

10 Likes

Fra webcasten, på spørsmål om noen pasienter var screenet nå: Hør bla. 21:55 Malene; “We have a strong pipeline”, i forbindelse med hvor mange pasienter nanov har til screening. Dette i tillegg til Renoldis svært sterke uttalelse om det pasienter til screening. Renoldi sier 22:05 “I have to concur (dvs si seg enig i) - the pipeline under consideration we have today is the largest we’ve ever seen.”

Her snakker altså begge konkret om screening pipeline til Paradigme og dermed altså mulige aktuelle til innrullering.

9 Likes