Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Matematikk, 10% høyere

Under 20 kr og 2021 er snart forbigått? :sweat_smile: Merkelig vinkling på en dag aksjen er opp over 8%

4 Likes

Kursen passerte vel akkurat 23… men ellers går det bra?

1 Like

Det er vel godeste Ling som har ringt de gode kundene sine og bedt de kjøpe NANO, for på tross av det oppdaterte kursmålet, så skjønner vel han og hvor dette bærer hen.

1 Like

Bør snart stenge handelen her. Blir stresset av så mye grønne tall

1 Like

Måske ny CEO er på vej.

2 Likes

Handler vel heller om at en del selger Pcib til fordel for Nano i dag

2 Likes

Kanskje du heller skulle sammenlignet med hvor lang tid andre selskaper bruker på å utvikle medisin mot kreft?

1 Like

Så du “forstår” at å sammenligne utvikling av en ny teknologi basert på kjernefysiske prosesser, herunder produksjonsfasiliteter, logistikksystem etc, er sammenlignbart med utvikling av vaksiner mot virus som følger kjente og kjære produksjons- og utviklingsveier, er relevant?

Og selvfølgelig er alle - inklusive også ledere, investorer, forskere, behandlere, myndigheter, analytikere m.fl. idioter, mens du har sett lyset? Du er tydeligvis på feil krakk.

Jeg pleier aldri å legge meg bort i denne typen diskusjoner, men ett eller annet sted går det en grense for “forståelse” og det er tydeligvis omtrent her…

19 Likes

Eller samarbeidsavtale med Big Pharma. Vi er på oppløpet og alt kan skje fra her til mål.

2 Likes

Måske ARROWSTREET CAPITAL, LIMITED PARTNERSHIP er i gang med at lukke deres short.

1 Like

Noen skal av, andre skal på, and then we go :rocket:

4 Likes

Arrowstreet Capital, Limited Partnership

Short 0.89 %
Position value 20.24 Mkr.
Short inngangspris 19,30
Total value change -3.26 Mkr TAP

https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=NORDIC%20NANOVECTOR&land=norway

9 Likes

Uttalelsen på Q2: «We have a strong pipeline» er det flere som har fått med seg.
Men er det ikke slik fra tidligere uttalelser at dette referer til alle de forskjellige «produktene» nano har til 3L, 2L, dcbcl og sikkert masse annet som jeg ikke kommer på?
Hvis Marco og Malene referer til innrullering til Paradigme, så skjønner jeg at aksjen stiger markant og at man nærmer seg mål.

Kan det feiltolkes? Er det innrullering el produkter det snakkes om?

1 Like

iCEO svarte det på spørsmål om hvor mange de hadde i screening, så er liten tvil om at det i dette tilfellet er pasienttilfanget

3 Likes

Skule lagt fram en felles klage på folketrygd fondet. Her er pensjonspengene som lånes ut til spekulativt verdifall. Hele short bransjen er forkastelig. Snakk om å spenne bein på seg selv.

3 Likes

Short har sin misjon; likvid ordrebilde og masse aksjer tilgjengelig for hvermansen uten at kursen tar av med rakett- fart

3 Likes

ASH 2021: 11-14 desember

Får satse på Archer-presentasjon der😊
Da må de riktignok komme med mer data enn de har gjort nå, noe jeg er usikker på om de har…

Angående Archer-1: Noen som vet status på de 2 av 7 pasientene fra når NANOV presenterte at 5 av 7 hadde oppnådd CR og 2 var “still progressing”?

  • Promising Phase 1b data reported from the Phase 1 Archer-1 study evaluating Betalutin® in combination with rituximab in 2L follicular lymphoma (FL)

    • The combination showed a very good safety profile comparable to that of single agent Betalutin®, and early signs of efficacy, with all seven patients responding to treatment, with 6 out of 7 patients still in remission
4 Likes