Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Så du mener Renoldis forklaring ikke har mening?

1 Like

Jeg mener det er en sjanse for at han har uttalt seg noe unøyaktig eller tatt for god fisk at vi skjønner at “3 months follow up data” fordrer at det har gått “3 months”, men hva vet jeg.

Logisk sett er det i mitt hode ett av to: Enten kan man rapportere et delvis datasett i det øyeblikket studien er stengt for innrullering, eller så er første milepæl det øyeblikket siste pasient har nådd 3 måneders milepæl. (som Ling vel sier).

Det eneste sikre svaret er det eventuelt nanov som kan gi, og jeg har som sagt spurt.

4 Likes

Slik jeg oppfatter Renoldi klarer de å rense også nye data. Han begrunner det jo også. Nemlig ved at de løpende får vurdert etter PET-scan med en gang, også for de siste pasientene. Dermed kan de konkludere på de 116 de trenger i Paradigme så fort. Dette er i realiteten en stor nyhet så langt jeg forstår.

2 Likes

Ja det er det éne alternativet jeg nevner, og i så tilfelle er det en viktig avklaring.

Jeg skjønner ikke hva som skal rapporteres for siste pasient 4 uker etter at han er innrullert, derfor syns jeg det virker ulogisk at siste pasient + 4 uker er en milepæl.

Men det kan være grunner for at man kan rapportere data fra “de andre” først når sistemann er inn døra, dette kan f.eks. gå på å sikre at data og rekruttering er objektive og “uhildet”. Men som sagt, dette vet jeg ikke.

En liten tanke fra min side er:
Tror ikke de får tilgang på dataene før etter sistemann er dosert – så da tar det vel litt tid å sammenstille dem, gjennomgå dem og kvalitetssikre alt…(?)

4 Likes

Det kan godt stemme. For lenge-lenge siden var det en seanse om disse tingene på generell basis på Radium, hvor en eller annen (burde sjekket opp men tar meg ikke bryet) forklarte oppfølgingen av studiedata og at dette ikke var en åpen bok men at selskapet kun får innsikt på pre-definerte tidspunkt. Derav interrim-avlesningen.

Håper det er dette som er forklaringen :slight_smile: Håper også at selskapet kommer tilbake med det svar, men det var lettere da Malene var IR og ikke iCEO og CFO.

3 Likes

Nanov er på oppløpet ,med få mnd igjen til godtkjent behandling ,det eropplyst at man prater med forskjellige om samarbeid , og aksje kurs 21???. Er vel desikretså det holder

4 Likes

NANOV eneste biotek i kurven i dag som viser seg frem på en god måte.

Forventer at en drøss med PCIB aksjonærer innser realitetene og blir med på oppløpssiden til NANOV, for så å se på PCIB igjen i 2023.

5 Likes

Nei, Nanov ikke eneste i kurven. Softx opp like mye som Pcib er ned så langt i dag; dvs. 22%.

Ellers har jeg i likhet med en del andre valgt å dreie kapital fra Pcib til Nanov i dag.

1 Like

Etter en ny svipp nedom 200 dagers snitt bryter den jaggu opp gjennom 50 dagers snittet

8 Likes

Om det stemmer som Marco sier kan vi kanskje håpe på 15ish pasienter i november på Q3! Hva vil skje med kursen når folk innser at de “plutselig” bare trenger 10 pasienter til for å sende ut melding om “enrollment completed”?? Jeg har en anelse…

10 Likes

Vekting over i nano nå :ok_hand:

7 Likes

The only way is :up:

3 Likes

Er det noen nyheter i dag eller ren TA reaksjon?

1 Like

Sparegrisene tømmes :slight_smile:

Folk er vel klare for Nano kanskje ?!

2 Likes

Jeg tipper noen aksjonærer hopper over fra PCIB til Nano.

1 Like

Det er vel en del som tyder på at Folketrygda lånte ut 150K på fredag så shorten har nok øket. Robotene som ligger med 2500 på alle steg for salg har nok også sitt utspring i den udekkede shorten. Men før eller siden blir momentum for stort og da er det bare å dekke seg inn. Kommer til å skje før Q3.

2 Likes

Vi var over 24 kroner på fredag, så jeg vil hevde at sell off på slutten av fredagen, samt gårsdagen mønster var uberettiget.

“Riktig” nivå nå burde være nord for 25 kroner gitt at pipen er crowded med potensielle pasienter, de tror og har uttalt i klartekst at Betalutin kommer ut i markedet og tallene fra Archer er knallsterke.

Tror R&D-dagen kan bli en positiv trigger i løpet av Q4, og forventer at minste motstands vei er opp.

At selskapet har et management-problem burde bli glatt overskygget av nevnte positive faktorer. I valget mellom å ha sterke data og fluktasjon blant CEO, versus svake data men en stayer av en CEO hadde jeg enkelt gått for det førstnevnte :wink:

15 Likes

Veldig innzoomet ser de siste dagene sånn ut, så det er et spennende punkt akkurat her vi er nå.

Generelt er volumbildet veldig positivt.

Edit:
Boom, forbi på første forsøk

13 Likes

Vidste du eller andre om Corona pandemi 2-3 år siden?

3 Likes