Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Vi er straks på 24
Plutselig vile noen legge ut endel aksjer under 24

Fremdeles sure fordi jeg dro den litt langt ift at den var billig på 19? :sweat_smile::smiling_face_with_three_hearts:

Her nytter det ikke å legge seg på kjøper siden nå , her må mann ta på salg

1 Like

Faan i natt drømte jeg at Nanov bare var juks og bedrag. Når vi ankom lokalene på Kjelsås så var alt borte bortsett fra noe skrot og rot som lå igjen. Ledelsen var arrestert av politiet og jeg kunne med selvsyn se det på nyhetene.
Når jeg våknet ble jeg veldig letta, men så sovnet jeg igjen. Da drømte jeg at jeg hadde drømt at Nanov ikke var juks og bedrag og at det virkelig var det. Stor ble lettelsen når jeg våknet fra den drømmen igjen.

Konklusjon: Mye tanker rundt Nanov om dagen, men nå ser det ut som om vi endelig skal bevege oss nordover. På et eller annet tidspunkt må jo folk begynne å innse at dette blir gull.

6 Likes

Synes du kunne vært litt tydeligere…=)

Knapt verdt 2,4 milliarder. Et selskap som på under et år kan ha et produkt på markedet og flere partneravtaler i boks.

Plutselig kommer det ei melding, popp :wink:

5 Likes

PCI er den inverse av Nanov om dagen, kanskje det er flere som har funnet ut at Nanov er veldig mye nærmere målstreken enn andre biocaser akkurat nå. Ren spekulasjon selvsagt og ikke verdt bitsene de er skrevet med

1 Like

Denne kvartalsrapporten har gitt markedet en mye større trygghet for at Betalutin i 3L FL er på vei ut av siste sving er min tolkning, bare å komme i gang med siste langsiden

6 Likes

Syns det er noe muffens med disse 2500 postene som dominerer ordrebildet.

Enig. Derfor hadde det vært nyttig å vite hvem som står bak disse. Men jeg antar at det er noen som forsøker å dekke inn en short så kontrollert de klarer.

1 Like

Frykter mest at de pumper kursen for å sette ny short :roll_eyes:

Er det noen som har lyst til å vite når den forrige styreformannen solgte aksjene sine i NANOV? Trykk tommel opp for ja og ned for nei.

Dette var ikke det viktigste i ditt mareritt, men Nano ligger ikke på Kjelsås som det ofte blir skrevet på denne tråden, selv om adressen er Kjelsåsveien. På samme måte som at adresser i Trondheimsveien ikke nødvendigvis betyr byen Trondheim. Nano holder til vest for Kjelsås og Akerselva i området Korsvoll/Frysja. Men igjen; det er ikke akkurat dette som styre kursen.

1 Like

Dårlig guiding? Bli innsider.

Tror dere vi kan forvente ny CEO? Føler at behovet ikke er der siden Marco og hans team klarer seg utmerket. Malene er sikkert flink CFO, og klarer seg jo helt greit som CEO, tror ikke at ny CEO har noe som helst impact på det som betyr noe - å fullføre Paradigme og presentere top-line data.

3 Likes

Køber mere på 24,60.

2 Likes

På forrige tur opp i -16 kjøpte jeg mine siste aksjer på 24. Ser ut som jeg må gjøre det samme denne gangen :grinning:

4 Likes

Fik lidt mere på 24,60.

3 Likes

Håper det ikke blir noe ny CEO drama med det første.

1 Like

Har gått på tap i PCIB idag, men det hjelper jo på humøret når NANOV sørger for at tapet utgjør bare 10% av det NANOV har steget. Er vel en viss motstand ved 25 kr, men nå som de største utfordringene synes å være tilbakelagt så bør jo aksjen så avgjort være moden for å komme seg over på øvre halvdel av 20-tallet. I en risk/reward analyse så er riskdelen nå absolutt redusert, og det gir egentlig ingen mening å anlegge et negativ vinkling på den siste utviklingen slik DNB har gjort i sin analyseoppdatering. Kursen viser vel også med all tydelighet at de har bommet på justeringen.

1 Like