Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Får vi en innløsning av de 880k aksjene fra Arrowstreet på toppen av dagens oppgang å langt ?

Den er i gang med at lukke gap.

De har jo sagt gjentatte ganger nå at de leter aktivt etter ny CEO så forventer naturligvis det ja. Kanskje også en liten kursboost når det skjer?

1 Like

Sentimentet snur fort i biotech når kursen snur :slight_smile: Opp snart 40% på kort tid etter kvartalsrapporten, etter en kjip periode. Blir nok mye volatilitet i tiden fram mot neste Q/melding om rekrutteringstall.

1 Like

Ja men skal volatiliteten ta oss nedover eller jevnt oppover? I og med at for hver dag som tikker er selskapet nærmere og nærmere. Så er det disse partnerene da . Det er den store jokeren. Det kan bli en litt lengre reise å få medisinen ut uten en big pharma player. Jeg har troa på at de lander en solid avtale før godkjenning.

1 Like

Som brent barn jeg er så valgte jeg å forlate skuta inntil videre på 24,44

Det er låv å puste, men tror du straks er med igjen. Slitsomt å sitte utenfor

1 Like

Brente barn er ingen mangelvare i NANOV, men jeg tenker det virker betryggende at oppgangen denne gangen kommer i kjølvannet av en oppdatering, og ikke skyldes at man posisjonerer seg i påvente av gode nyheter i den umiddelbare fremtid. Det betyr ikke at aksjen er fritatt fra konsolideringsfaser på ferden oppover. Det ligger i sakens natur at oppgang får flere til å trykke på salgsknappen etter hvert som fallhøyden øker.

9 Likes

Short økte i går!.

Trolig ligget like under grensa og kommet opp for å skremme… Håper de blør!

2 Likes

Akkurat i dag kan man ikke si at shorten skremmer. Tror sedimentet ift Nanov er ENDRET. Fremoverlent ledelse - dvs - ledelse som tidligere ikke har vært så fremoverlent. Og Covid-situasjonen fortsetter å forbedre seg (i vår del av verden - i det minste).

I: Det er ikke lenge til vi er fullrekruttert.
II: Når kommer en partnerdeal? De er åpne om at de er open-for-business. Dette vil muliggjøre investeringer deres andre produkter & reaktivere Archer-studiet.
III: Aner vi konturene av at vi får inn en CEO som får æren av å få skuta trygt i havn?

Mine aksjer sitter jeg med fremover - og vurderer å øke i forlengelsen av en partneravtale (eller en annen form for vesentlig oppkapitalisering av selskapet)

6 Likes

Jevnt oppover hadde ikke vært så volatilt :stuck_out_tongue: Jeg tipper vi både ser 15 og 40 før Paradigme er ferdig.

Spent på hvilke melding som sender den til 15 :open_mouth:

Hadde man hatt en ren exit og entrance-strategi i NANOV siste 3 årene hadde man hentet 30 % nesten flere ganger årlig.

Exit: 30 NOK eller mer
Entrance: Under 20 NOK

I følge syklusen til aksjen skal vi snart over 30 NOK igjen. Det trigges sikkert av ny CEO og R&D-dagen.

Spørsmålet blir da; skal man tørre å selge på kurser over 30 NOK, i håp om ny turning ned til lavt 20-tall?

Hodet mitt tenker «nei, det skal du ikke», fordi er vi over 30 kroner i oktober / november er vi potensielt kun få måneder unna børsmeldingen som forteller at Paradigme has completed enrollment of 120 patients and are pending the 3 months topline data. Og når vi først får den meldingen vet vi at vi er 10 - 12 måneder unna kommersielt salg av Betalutin 3L, og da må partnere på banen for å booste salget.

Dette er hva hjernen og fornuften tror, men siden NANOV er godt kjent for å passe på å droppe noen bomber av negativ art med jevne mellomrom så skal man ikke utelukke at syklusen fortsetter. Men for hver måned vi teller ned pasienter, om det så er 2 eller 6 pr mnd, så øker sjansen for at 20-tallet blir historie heldigvis. Da er det mer 120 som er i sikte :grin:

14 Likes

Det må vel være noe sånt som 5 innrulerte neste kvartal. Noe jeg ikke har særlig tro på.
Eller Jostein Dahle selger aksjer for å kjøpe et naust og skjærgårdsjeep :slight_smile:

Eller eventuelt melding om EGF for utvidet rett til emisjon for å funde fase 3 studiet de skal starte opp etter fase 2+ å bygge opp produksjonen og distribusjonskjedene, sammen med et eventuelt dårlig signal fra FDA ang. midlertidig markedsgodkjennelse for Betalutin etter fase 2. Sånn planen er nå kommer pengene til det enten fra en avtale, flere avtaler, lån eller emisjon. Mange muligheter fortsatt, men emi på 20% før paradigme er ferdig blir det relativt sikkert med mindre rekrutteringen tar seg veldig opp. Andre risikoer ligger i kvartalsrapportene på de sidene de fleste ikke gidder å lese til. Vet at alle antar at det er garantert at Nano får delvis markedsgodkjennelse etter fase 2, men det er vel fortsatt egentlig usikkert.
Dette er potensielle negative ting, siden yrune og du ikke tok disse med :stuck_out_tongue:
Jeg tror noe av det vil utspille seg, enten direkte eller at markedet tar en av dem inn i forventningene når de nærmer seg, men jeg tror mye av det positive vil utspille seg også. Derav en enorm forskjell mellom forventet topp og bunn i utfallsrommet. Til slutt tror jeg det vil gå bra og de som har sittet rolig blir vinnerne, men tror ikke det blir en rolig ferd dit for å si det sånn. Vi har sagt “alt skal bli annerledes fra nå” alt for lenge til at jeg tror det skulle endre seg i dag, hovedsakelig fordi Nano fortsatt får sine penger fra å la kapitalsterke personer og bedrifter selge aksjer med rabatt inn i våre aksjeposisjoner.

1 Like

Det er vell ikke mange som antar at alt er i boks og at en FDA-godkjennelse er bankers. Da hadde vi nok sett en betydelig større mcap enn det vi ser i dag. Greia er vell at etter siste Q har uttalelsene fra ledelsen skapt forventninger om meget bra rekruttering fremover som langt på vei kan tolkes som en «garanti» på at den nye guidingen 1H2022 vil oppnås. Det er nok mange investorer som vifter med sedlene i døra om det skulle bli emisjon etter top-line data er presentert, og det er fortsatt like gode data som før. Min thesis er at Roche kommer på banen ila neste 12mnd, sikrer posisjonen deres i NHL og utnytter combo-mulighetene som Betalutin tilbyr med spesielt da Rituximab. Dataene er uansett for gode på alle pasienter hittil til at dette ikke har en verdi ut i markedet, og nå kommer snart data fra nye 120 pasienter.

6 Likes

Mener av de som legger ut poster og følger med her inne, ikke hele markedet. Helt enig i at Nano ville vært verdt en god del mer om risiko hadde vært 0 for avslag på søknaden om midlertidig markedsgodkjennelse.

Yup, alltid mange som vifter i døra. Kanskje Nano kunne krevd lockup av emisjonsaksjer til etter at Paradigme er ferdig. Det hadde forsåvidt gjort deres originale løfte gyldig, selv om rabatten hadde blitt større da. Vanskelig å si hva som ville vært best for investorene.

Interessant om Roche, gleder meg til å se om det skjer, hadde vært drit kult!

Ang. data har vi jo Lymrit 37-01 fase 1/2a å se til noe tilbake i tid, får håpe det blir på det nivået:

2 Likes

Og så har vi dette fra Interrim-meldingen:
"In this very difficult to treat patient population (bulky disease, patients
refractory to standard therapies) the interim analysis confirmed activity.
Betalutin®, as a single administration, was active (CR, PR and disease control
rate) and had a well-tolerated safety and manageable safety profile
in both
arms. (…) Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said:
We are very encouraged by the interim results both the activity and the safety
profile
in this unmet patient population” "

18 Likes

Det eneste de kan tryne på er cmc… de shr høyt fokus på det nå… men de er og avhengig av samarbeidspartnere for å få det godkjent. Men de har jo hatt 10 år på å få det på plass. Så skjønner ikke helt åssen de skal klare å rote det til. I følge renoldi har mye midler gått til dette også så de bør ha kontroll.

5 Likes