Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Nanov har hatt noen dager i +, og da er det vist om å gjøre å minne på alt som kan gå galt . Ja noen humpler kan det bli,og penger må jo til på en eller annen måte. Men mye kan også gå bra,partnere ,god rekrutering ,etc . Gleder meg over di positive ting v nanov om dagen

6 Likes

Håper vi får sett denne type meldinger i forbindelse med prosessen til Nano også;

" XBRANE BIOPHARMA: LÄMNAR IN EMA-ANSÖKAN XLUCANE NÄSTA VECKA "

Er sikkert helt normalt, men man vet jo aldri med nano og IR. Satser på Malene så effekten med å bryte kommunikasjonsrekken vi hadde frem til august og kjører en fremoverlent holdning videre.

Jeg syns forøvrig at uttalelsene på Q&A og Q2 viste at de involverte ikke var redde for å stå på kanten og potensielt miste ansikt. Egberts og Nieba gjorde dette gjennom hele 2020 og det var virkelig rett å gi de tilliten de ba om når vi så hva som skjedde 18.2. Nå var det Malene og Renoldi som sendte ut noen godbiter og sannelig ble de tatt godt imot, la oss håpe det samme gjelder her. Jeg tror jo det :slight_smile:

giphy-downsized-large

5 Likes

Er det noen som sitter på tallene for innrullerte i Paradigme studien kvartal for kvartal ?
Såvidt jeg kan se så ligger du kun antall sites i kvartalsrapporten fra 2019 og tilbake.
Ble ikke dette rapportert til markedet tidligere ?

Om jeg ikke husker feil ble ikke de offentlige før sent 2020(husker ikke akkurat når de kom)? Men før det ble det bare meldt “forventet ferdig innrullert H2 2020/H1 2020” osv.

Har tallene fra Q4-19 og senere men det hadde vært interessant å hatt utviklingen fra start (y)

4 Likes

Innrulleringen begynte så vidt jeg husker tregt for så å ta seg opp. Regner med du kan lage deg en tabell ved å slå opp alle Q presentasjonene siden første pasient som var for 38 mnd siden.
https://vp239.alertir.com/en/pressreleases/nordic-nanovector-announces-first-patient-dosed-in-pivotal-paradigme-trial-of-betalutin(r)-in-third-line-follicular-lymphoma-patients-1589343

En annen måte å se det på er å dele 94/38 da får du mnd snittet vasket for påvirkninger underveis.

2 Likes

De rapporterte ikke inkluderte før det.

1 Like

Hva betyr egentlig innrullert/enrolled som folk her prater om.

Jeg håper for guds skyld meldingen som kommer lyder «last patient dosed» og ikke «last patient enrolled». Det siste kommer til å skape myyye detaljdiskusjon her på TI.

1 Like

Det er vel ingen som henger seg opp i bittesmå, av og til usynlige detaljer her på TI?:rofl:
Spøk til side, noen uker og måneder fra eller til bryr meg midt der jeg er høyest når jeg plukker bær :+1:
Har vært inne siden jan/feb-17, og har fulgt nok med til å føle meg 100 % sikker på at det blir både godkjent medisin, og veldig god butikk for aksjonærene.
Take a chill pill :sweat_smile::+1:

8 Likes

Chilli chilli​:hot_pepper::hot_pepper:
Har vært inne siden før børsnotering👊🏼

4 Likes

Bizzari kom med enda sterkere uttalelser da amendmentet for Paradigme ble akseptert av FDA:

Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said:
We are extremely encouraged by the preliminary data we are seeing both in terms of efficacy and safety profile.

2 Likes

Får NANOV løpende tilgang på data fra studien/paradigme underveis?

Ikke alle, men ‘the clinical commitee’ der Dr Bizzari er leder får oppdateringer underveis.

Fra pressemelding 30.06.2020:

Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said: “We are extremely encouraged by the preliminary data we are seeing both in terms of efficacy and safety profile. This novel 'one-time` treatment in this underserved resistant/refractory patient population is especially important in these frail elderly patients for whom other treatment options are too toxic. We are confident that the protocol amendments the company is implementing to expand the eligible pool of FL patients will significantly increase the rate of enrolment into PARADIGME.”

Dr Bizzari is a world-renowned oncology expert and is a member of the scientific advisory board of the French National Cancer Institute (INCa), and is chair of the New Drug Advisory Committee at the European Organization of Research and Treatment of Cancer (EORTC).

7 Likes

Du sier at du har vært inne siden før notering men kan nesten ingenting om aksjen. Det gjør at jeg tviler litt på det utsagnet.

2 Likes

Du har helt rett. Jeg kan lite om aksjen. Hadde jeg kunnet mye om den hadde jeg ikke sittet rolig i alle disse år.

Mitt fokus har primært vært selskapet og medisinen

3 Likes

Når det ble varslet om 7 (dette fra husk akkurat nå, da jeg ikke orker å undersøke nærmere) nye pr. måned guidet i nær framtid før emisjonen, kan det gi en indikator på at det er mulig med en kraftig spike når pandemien roer seg litt igjen? Eller er det flaskehalser hos de forskjellige sitsene som gjør det scenarioet vanskelig.

Forstår ikke hvor alle disse pasientene som ligger til grunn for guidingen skal gjøre av seg. Ting er dynamiske og noen pasienter havner ut av inkluderingskriteriene om det muligens går for lenge eller lignende, men det er lov å håpe at det kanskje er denne effekten av venting som har ført til «most promising pipeline of pasient seen this far».

5 Likes

Om de klarer 7 i mnd som de guidet for Q1 så mangler vi bare 5pas ved Q3 :pinching_hand:

Men men, tideligere guiding har ikke vært verdt en dritt så langt, så man får ta en bøtte med salt i alt som inneholder fremtidsutsikter :wink:

3 Likes

Kaldt vann i årene og salt i sårene, metaforer som har truffet unødvendig ofte de siste årene🥺

Uansett en utrolig spennende høst og vår for selskapet😊

3 Likes

Noen av de treffende metaforene har vært mer grafiske enn som så

8 Likes

Traders gonna trade, influencer gonna talk the walk.

1 Like