Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Når d gjelder partner så har vel selskapet selv sagt at d ikke vil matrialisere seg før tallene fra Paradigme er offentlig så da tror jeg dem på det.

Det som kan dukke opp og som d egentlig er litt rart vi ikke har fått noe tilbakemeldinger fra er fremgang/resultater fra de samarbeidspartnerne de allerede har. Med mindre noe er gått meg hus forbi da.

Ser nå frem i mot R&D en gang i slutten av november vil jeg tro. Det kan fort bli den første happeningen som setter virkelig fart i skuta igjen

3 Likes

Ja det har blitt nevnt tidligere under andre CEOer. Men syntes du ikke pipa hadde en annen lyd nå sist på q2? Her sier jo renoldi spesifikt at de er i samtaler med “flere” parter og at dette kan føre til at emisjons behovet forsvinner. Det blir jo våre tolkninger og hvem vet hva samtalene fører til. Men de har vel også uttalt at interim kan brukes til forhandlinger?

3 Likes

Å kalle Nano en stabil aksje må være den drøyeste påstanden i denne tråden så langt. Nano er en av de mest volatile aksjene jeg eier. Den raste nesten 50% på bakgrunn av at en CEO som hadde sitter i 3 måneder slutta. Bingotech er og blir et volatilt helvette.

Hehe jeg tenkte fremover… Ikke bakover😅
Alle er enig om at Nano stort sett har vært en elendig investering om man ikke har klart å time bunner. Det jeg mente er at jeg klarer ikke helt å se at vi vi skal så mye nedover frem mot ferdig inkludert og godkjenning…

5 Likes

Yes. I so agree. From what the company has communicated the Paradigme results should be consistent. We all know what that means and what is coming. Don’t see that the ones who read up on this case will sell now. We are so close…. Only few tradings days left until suspense and thriller at R&D and more.

3 Likes

Jo men d har de sagt siden 2016. Det spørsmålet dukker opp på hvert eneste q og svaret er alltid at de snakker med potensielle partere og BP hele tiden.

Nei jeg har ikke tro på noe særlig før tallenes tale er klare, men da kan d fort bli kamp om å få være partner og d er noe vi liker.

Jeg vil igjen minne folket på hva HC sa i 2015: Dette kan bli større enn Algeta hvis Betalutin virker å ha den slagkraftig d ser ut for nå.

Så vet vi at den gang hadde de Betalutin - Humalutin og litt annet tjafs.
I ettertid har Archer dukket opp, MZL og ikke minst resultater fra DLBCL.

Nei, her er d bare å sitte for nå nærmer d seg med stormskritt. Jeg for min del har triplet antall aksjer siden 2015, men i etterpåklokskapens ånd så kunne jeg jo brukt de pengene på noe annet og kjøpt meg inn for noen uker siden på 16-19. Men d er jo slik man aldri vet.

Får vi 30-40% av 3 linje markedet, kanskje løftet oss opp i 2 linje med kombo Retuximab samt andeler i MZL og DLBCL så tror jeg glatt vi kan regne hjem en verdi på selskapet i størrelsesorden 30-40 milliarder.
Noe som tilsvarer en kurs mellom 3 og 400.

Ha en strålende høst i påvente av noe godt.

5 Likes

Spesielt å se algoritmene tune seg inn tidlig på dagen.

Til og med når børsen er småsur er NANO tøff i trynet nå dag etter dag, karakterskifte og sentimentskifte

Brudd over 25 er en fin liten milepæl å se etter

18 Likes

Shorten dekkes inn, ikke lenge til vi tar sats inn mot q3 og r&d :ok_hand:

8 Likes

Ser ut som denne dekkes inn via en oppsamlingskonto eller to. F.eks Merill Lynch og Clearstream Banking.

1 Like

Seems like it !! Is no way they can afford to wait much longer…. :joy:.

3 Likes

Takk til den som forsynte seg av 24,50 posten:) takk takk:)

NANOV, den trygge havn (trodde det var Bitcoin).

1 Like

Jeg forsynte meg av 24.54 potten.

7 Likes

Er du tilbake - eller har du vært inne hele tiden?

Avventer til det kommer en pott på 15-16 tallet :japanese_ogre:

Da tror jeg du må over i PCIB tråden…

1 Like

Kanskje, kanskje ikke :man_shrugging:

Hadde meg en tur på perrongen før Q2 presentasjonen. Har jo vært noen ganger da kursen har gått ned etter kvartalspresentasjon og denne gangen skulle jeg ikke være med ned. Men “det fikk fanden fordi han var dum og ikke beregnet sitt publikum.”
Dog befinner vi oss nå på oppløpssiden og jeg er overbevist om at det bli medisin. Ett år går fort. Men må nok belage meg på at det kan bli ruglete. Samtidig kan det herifra komme informasjon som setter fyr på aksjekursen. Da kan det være greit å sitte på innsiden.

2 Likes

At Nano skal falle 35% nå tror jeg det er lav sannsynlighet for. I så fall må det være at rekrutteringen stopper helt opp.

Heldigvis ser det ut til at vaksineringsgraden i EU og (delvis) USA er i vårt favør.

Jeg har lastet opp 10% den siste uka. Har tørt krutt til å laste opp endel til, men avventer til etter neste Q

3 Likes