Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Nanov konsesus utvikling… DnB har vært og er vel den høyste hele tiden…

1 Like

Imponerende, ja. Men ikke overraskende. Det er tydeligvis ikke det fundamentale som styrer kursutviklingen på kort sikt, snarere shorterne og roboter. Men jeg trøster meg med at det fundamentale vil seire til slutt.

3 Likes

Tålmodighetsprøve å sitte med dette papiret. Flotte kliniske data fra Archer og overraskende DLBCL i dag. Omsatt for snart 25 mill og kursen opp 8 øre…

1 Like

Det er jo ingen kjøpere - punktum

2 Likes

Etter først gode Archer-1-tall og nå en hyggelig oppdatering på Lymrit 37-05 studien, burde caset blitt derisket og aksjekursen vært vesentlig høyere.

Kanskje en eller annen analytiker gjør nettopp det, derisker caset, og oppturen kan fortsette…?

Uansett, Nordic Nanovector up gap-et i dag og fikk HOD 27,54 i tidlig handel. I skrivende stund er up gap-et tettet i sin helhet - ved at gårsdagens sluttkurs på 26,1 er tangert og vel så det (LOD 26,02). Selv benytter jeg anledningen til å øke her…

4 Likes

Det at shorts fortsatt klarer å holde kursen så lav er egentlig en gavepakke for oss som fortsatt ikke har hamstret ferdig i Nanov!

1 Like

Enig der! :ok_hand:

2 Likes

Det at du og andre ennå ikke har funnet det vits i å hamstre ferdig holder kursen nede :sweat_smile:

1 Like

Heisann!

Jeg vil gjerne synse litt, basert på veldig mange gode innlegg. Jeg tror jeg at det er større aktører som vurderer Nordic Nanovector ganske sterkt nå. Dagens melding, som få hadde noen forventninger til, viser også veldig gode data, i tillegg til det som har blitt levert av data både tidligere og siste år.

  1. Det blir medisin
  2. Det er et stort marked for Betalutin og de ulike kombo-mulighetene
  3. Det blir butikk

Det er ikke usannsynlig (heller sannsynlig) at store aktører nå vurderer bud på hele sjappa. Nå fremstår Nano som billig i manges øyne. Jeg tror det skjer noe på dette feltet før Q2. Det at de evt må skyve på avlesing i noen måneder tror jeg betyr det lite/ingenting i BP sine øyne.

7 Likes

Dersom bud på hele sjappa på veldig kort sikt før Q2 - hva tipper dere budet kan ligge på ?

Strengt tatt er det kun en faktor som påvirker kursen i NANOV utover et kortvarig blaff, og det er rekrutteringen. Økt rekrutteringstakt har hevet kursen fra under 15 til over 25, og vi trenger nok ny bekreftelse på den økte rekrutteringstakten før kursen tar av for alvor. Det blir vel briste eller bære om et par måneder, men for min del tviler jeg på at vi blir skuffet.

1 Like

Enkelt og greit ja.

Er stort sett short og øretrading som står for omsetningen.

1 Like

Om et halvt år er “rekrutteringstakt” et foreldet begrep. Jeg har posisjonert meg deretter. All inn.

2 Likes

Fint lesestoff det her.

new therapeutic options with distinct mechanisms of actions are needed for patients with R/R DLBCL who are ineligible for ASCT.

Even when including patients who undergo high-dose, salvage chemotherapy and subsequent ASCT, patients with R/R DLBCL have a 1-year survival rate of 28%.1 Hence, in a search for improved outcomes in the R/R setting, clinical studies have focused on DLBCL subtypes, especially in those ineligible for transplant or who have relapsed following transplant.

Åpner seg et enormt marked her med high unmet need.

6 Likes

Sant, blir spennende å se hvilket kursnivå vi havner på dersom den vi skulle få en bekreftelse på økt rekrutteringstakt.

Ingen bekymringer for rekrutteringen over sommeren nå som Delta-varianten herjer? UK-tallene ser ikke lovende ut…

Det kommer nok ikke , men kanskje dette er en pekepinn?

Samtidig ser tallene for Frankrike som historisk har vært et vel like viktig land som UK, meget pene ut.

1 Like

Og et bud kommer ikke i et vakuum, uavhengig av markedsprisen på det aktuelle tidspunktet. Derfor er det ekstremt viktig å klare guiding denne gangen, og derfor er markedet så tilbakeholdende, selv med good-ish nyheter i dag.

Med 92 sites åpne i 24 land kan det gå veldig fort.

3 Likes