Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det var 92 sites i 24 land før covid også :wink: det er jo åpenbart at kriteriene har vært for strenge, og gjerne konkurransen for hard.

1 Like

Poenget var at UK-tallene kan være en pekepinn på hva som kan skje i øvrige land med sites.

Prøvde meg med en kjøpsordre på 25.96. Fikk noen tusen aksjer, men kommer ikke ned igjen, så får ikke noe fill.

1 Like

Jeg har fulgt dine kommentarer her i årevis, og du er åpenbart begavet både på NANOV og sektoren for øvrig. Så det er åpenbart ingen tilfeldighet når du fyller på med aksjer - snarere tvert i mot. Jeg har skjønt du både har en tradingpott og longpott med NANOV-aksjer.

Jeg vet mange ønsker å holde det hemmelig, men jeg er nysgjerrig på ca hvor mange aksjer du har. Verdien på min aksjebeholdning i NANOV er forholdsvis høy sett i forhold til min totale aksjeportefølje, men samtidig er det som lommerusk å regne for enkelte her. Jeg tror dere er mange her som vil kunne få et fint liv uten økonomiske bekymringer dersom NANOV skulle innfri på det vi alle håper på. Dere (og jeg) får fortjeneste for å sitte long, samtidig som pasientene får etterlengtet behandling. Krysser fingrene for fortsettelsen.

2 Likes

Synes det ser ganske bra ut jeg

Men det er så klart en usikkerhet.

2 Likes

Hva skjer når blå kurver møtes om ikke altfor lenge…

1 Like

…og den beste rekutteringsperioden PARADIGME noen sinne har hatt var akkurat i peaken på antall innlagte der (november 20 - februar 21), så det er ikke helt rett frem å predikere rekrutteringstakt…

2 Likes

He he, vet ikke om begavet på NANOV og sektoren er riktig betegnelse gitt!

Jeg kommer fra finans, så jeg har nok god innsikt i de mekanismene som typisk preger en aksje. Da tør jeg kanskje å kjøpe når andre ikke gjør det fordi jeg har sett hva som gjør at en del investorer må selge fra tid til annen. Det er ofte ikke synonymt med redusert tro, men belåning og marginskvis. Det samme med tanke på algoritmer. Jeg bryr meg fint lite om kursen blir kjørt ned fra 30 til 24 kroner når det skjer uten særlige endringer på topp 50 listen.

Begavet innen biotek har vi heldigvis andre på denne tråden som beskrivelsen passer godt for, og disse bidrar med ting jeg også lærer svært mye av.
Jeg er ingen bjellesau når det gjelder NANOV, men håper å kunne bidra med noe fornuftig fra tid til annen med det jeg ser og mener. Av og til har jeg rett, andre ganger tar jeg greit feil! :wink:

Dette med å gå ut med volum man har kan av og til være litt misvisende. Det er ikke slik at den som har mest aksjer er den smarteste, og vice versa. Jeg kjenner veldig godt 2 stk som har like over 400 000 aksjer i selskapet, de følger ikke med her på TI eller noe særlig i det hele tatt.

For min egen del har jeg det siste året ikke vært under 100 000 aksjer, og på det høyeste snuser jeg på 200 000 aksjer.

23 Likes

Voleon fikk dekket inn drøyt 76000 aksjer fra sin short i går…

2 Likes

Kan ikke være mye tvil om at shorterne har skyflet på med nye volumer i dag.
Svært irrasjonell kursutvikling etter mitt syn.

Påfyll på 25.60, det hadde jeg ikke trodd like over kl 09 i dag.

2 Likes

Samme her påfyll på slutten i dag. Irrasjonelt kursfall.

It was a TARP!

1 Like

De som fikk fylt på mot slutten var vel de samme som dumpa ved start.:slightly_smiling_face:

1 Like

Markedet har vært i dvalemodus siden påske :sleeping:

1 Like

Styret og ledelse ser vel nå at det eneste som kan hjelpe på kursutviklingen er partnerskap. Allverdens kliniske data ender bare i ett stort gjesp i markedet.

2 Likes

Det er vel avhengig av type klinisk data. Kursen spratt opp etter Q4.

2 Likes

Hva var det som var så elendig med DLBCL melding at markedet sender den ned ei halv krone?
For noe må det jo være.
Herrejesus for en vits.

5e5gw2

5 Likes

Dro frem disse tre (tungt fordøyelige) plansjene igjen.

Poster ASH 2019 - web.pdf (3,8 MB)

EHA 2018 - Stockholm - web.pdf (4,4 MB)

poster-ash-2018-preclinical.pdf (2,8 MB)

Det er lagt ned mye godt arbeid i å forstå hva som gjør at noen dlbcl cellelinjer er in/sensitive for betalutin, og potensielle synergiske comboer.

Blir spennende dette:)

8 Likes

Begrenset hvor dritt det kan gå i morgen da kanskje :crossed_fingers::laughing:

1 Like