Nei nei. Ikke vær redd for å støte noen. Det er tross alt sparepengene dine og mine. Ingen andres. Vi må forsøke å ta så gode valg som mulig.
Kurs messing så føler vel mange at den ikke er så lav siden det ikke er lenge siden den stod i 13 kroner. Men når man ser på selskaps verdien syntes jeg det er rimelig. Med ett godkjent produkt i markedet har jeg ikke sett lignende selskaper under 10 milliarder i mcap. Det svenske firmaet hadde 11 milliarder husker ikke navnet. Det tilsvarer ca 100 kroner aksjen idag. Er det andre Om vet om kreft selskaper med godkjent legemiddel til under 10 milliarder i samme klasse?
AAA ble solgt til Novartis for 30 milliarder.
Det er to nedsiden før den tid. Eventuell utsettelser og emisjon.
Risikoen ift det kliniske løpet føler jeg er minimal.
Lymrit gav gode resultater mer enn gode nok. Paradigme blir utført på de beste dosene fra lymrit så tviler på det blir dårligere. Nano har også uttalt at de har hatt inngående samtaler med fda om hva som skal til for sikkerhet og effekt for å oppnå en godkjenning. På bakgrunn av dette er de selv helt klare på at det blir godkjent. Det tar bort risiko der.
Risiko ellers er som overalt ellers finansmarkedene eller andre uforutsette ting. Har ingen tvil på legemiddelet som sådan.
Men jeg tipper du får aksjer under 50 kr selv når paradigme er ferdig.