Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Vi får anta at det leveres god innrullering fra alle siter nå… litt skuffende respons på ny CEO, men markedet har sett flere av disse komme & gå tidligere

2 Likes

Synes han har en spennende bakgrunn og virker som en med kontakter og erfaring. Forstår at ikke kursen går 30%, men det viktigste blir som det blir påpekt at det leveres fremover. Tipper han blir her i 3-4 år før NANOV ikke har egen ticker lenger men er kjøpt opp et sted mellom 130-350.

3 Likes

Fantastisk at denne handles på lavt 20 tallet med god fart i studien og et par kvartaler til Paradigme er ferdig innrullert

1 Like

Om en mnd er den på 30-tallet, for da har jeg ledig kapital…

2 Likes

Med confirmatory trial på plass bør jo Archer-1 også gis betinget salgsadgang. Det er jo samme produkter som begge har salgsgodkjennelse, til og med delvis i kombinasjon for Betalutins del.

Hvorfor skal da ikke Archer-1 få betinget salgsadgang? Archer-1 vil også da være direkte i fase 3.

3 Likes

Da ble det flere NANO aksjer på meg. Ny CEO må jo være en glimrende start. Håper han har tilstrekkelig med fuel og en veldig liten lunte når han fyrer av raketten :metal::partying_face::metal:

3 Likes

Så Archer skal få betinget markedsadgang basert på 6-7 pasienter i 2.linje?

Som om du vet noe som helst hva som er riktig her? Svaret får vi på R&D rundt design av fase 3 studie. Du tror tydeligvis at de vil kjøre et ekstremt kostnadsløp i 2L hvor de ikke får markedsføre comboen, og bare i 3L FL? 2L vs 3L kommer til å være en dyrere behandling. Håper du er klar for en drøss med emisjoner for å finansiere alle kostnader for å gjennomføre det du skisserer i et fase 3 studie i 2L….

Archer er en kombinasjon/metode, ikke en ny medisin.

Nå manipuleres aksjen så kraftig at det nærmer seg at jeg kommer til å kjøpe for de siste panteflaskene.

2 Likes

Savner kommentarer fra the observer London mannen og dr stokmann her i dag

Det har vært snakk om veldig mye forskjellig - dette får vi sannsynligvis svar på ved R&D.

5.8.
“Data and insights from the Archer-1 study will help in designing the protocol for the confirmatory
Phase 3 clinical trial with Betalutin® required as part of the proposed filing process”

27.8
“Data and insights from the Archer-1 study will help in designing the protocol for the confirmatory Phase
3 clinical trial with Betalutin® required as part of the proposed filing process”

Siste presentasjon:
“The results of this study will inform the design of the Phase 3 confirmatory study in 2L FL”

Ordlyden er endret - who knows.

Jeg blir overrasket om de blir nødt til å kjøre to fulle fase 3 når begge behandlingene er mot refraktære pasienter, samt FDA har datagrunnlaget fra Lymrit 37-01 Del A i mono.

At vi kommer til å se et MAMS(Multi arm Multi Stage) confirmatory fase 3 studie tror ikke jeg er uaktuelt, hva det innebærer i dette tilfellet tørr jeg ikke utbrodere, men det blir gjort og har blitt gjort i andre studier.

@TyrionIV - innspill?

1 Like

Kjapt innpå slik jeg vurderer situasjonen, så er det lite nytt å melde siste ukene.
Grunnen til at jeg fortsatt sitter og er all time long i aksjen er enkel:

  1. Kliniske data foreløpig.
  2. Meget sterke og bullish uttalelser fra nøkkelpersoner med innsikt i data (Egbert og Renoldi)
  3. Kort vei til mulig approval
  4. Få konkurrenter i segmentet 3L
  5. Stor sannsynlighet for markedsadgang i 2L når Archer-data har vist alt de håper på, og blir en egen arm i kommende studie.
  6. All time high rekruttering som følge av all time high pipe?

At shorterne øker frem og tilbake betyr nada for meg, de 6 overnevnte grunner trumfer algoritmebaserte posisjoner.

Hva betyr ny CEO? Forhåpentligvis mye, han har sikkert de skills som skal til siden han blir ansatt. Vi ser jo at selskapet finner dyktige folk, både Nieba og Christine har vist sin vekt i gull.

Men effekten av CEO så vi jo også etter Q2. Malene klarte å prate kursen opp fra 19.5 til 24 på sine første og eneste CEO-call… Var det grunnet henne, eller var det grunnet fremdrift og alt de hintet til som skjer i kulissene? Jeg tror på sistnevnte, derfor har nok CEO litt perifer betydning for de fleste, med unntak av når de slutter, da blir det alltid tolket negativt.

Summen av alt det positive som skjer, og som trolig blir bekreftet både på R&D-dagen og ved Q3, er at jeg tror vi har veldig kort tid igjen nede på 20-tallet. Folk må gjerne selge og trade nå, men med så kort tid igjen til de virkelig store avklaringene, og som etter alle solemerker vil være av positiv karakter, så er jeg all in i caset frem til tidligst desember 2022. Dette skal jeg ha med meg.

17 Likes

Jeg antar man søker AA godkjennelse for bruk i 3.linje FL (ikke 2.linje) da det her er et stort umøtt behov, det er her de har testet ut medisinen og det har lenge vært strategien til selskapet og er slik andre kandidater har fått gjøre det.

At et Fase 3 registreringsstudie vil spenne over flere indikasjoner er jeg også stor i troen på at er aktuelt:
FL 2.linje og 3.linje med hver sin arm + en med Soc 2.linje,
og Mzl 2 og 3.linje (og 1.linje + en arm med Soc?) er vel også aktuelle.
(Kan vel også håpe at Mzl 2/3. linje vil kunne ha en interrimavlesning med mulig AA på et tidspunkt inne i dette.)

(I Dlbcl er det vel fort en fase 2 med kombi (flere aktuelle?) som må prøves ut før man går i gang med noe registreringsstudie.)

10 Likes

Likte disse to setningene godt. Tror ikke det stopper opp igjen med rekruttering. Så den uroen tror jeg vi kan legge bak oss.

5 Likes

Ser ikke slik ut. Det har stoppet med 10 % av antall innleggelser Sammenlignet med forrige runde. Samtidig stort fokus på etterslep Og en del behandlere som allerede har erfaring med produktet. Slik det ser ut, Ferdig rekruttert før jul

2 Likes

Her er det altså så mange gode nyheter den siste tiden, men kursen er manipulert ned noe så til de grader. De samme markedskreftene vil være pådraget for å gi en real kursoppgang dersom selskapet innfrir guidinga. Satser på at Arrowstreet og Voleon gjør meg en tjeneste å presser kursen litt ned, så skal jeg handle ferdig og sitte til Nano blir kjøpt av børs.

1 Like

Partner kommentaren, fy fan den er så elsk :crossed_fingers:

1 Like

Tipper at shorterne er lite fornøyd med at det dukket opp en nyhet som er egnet til å tippe vektskåla i deres disfavør. Aksjen har steget frsikt de siste ukene, så det var jo ikke mer enn forventet at man ville få en konsolideringsfase der de nyerobrede kursnivåene måtte forsvares. Vi ville nok uansett fått ytterligere kursstigning frem mot neste kvartalspresentasjon, og med ny CEO på plass kan vi nok i løpet av den aller nærmeste fremtid anse konsolideringsfasen som trygt brakt i havn. Har følt meg svært bekvem med NANO-posisjonen en god stund nå, og siste nyhet drar i samme retning. Utgjør 80% av mine børsnoterte posisjoner, og det tenker jeg er helt på sin plass.

4 Likes

Det er godt mulig at du har rett. Jeg er usikker på om confirmatory trial isolert tilfredsstiller betingelser for adgang til CA.
Det finnes da ikke en fase 2 for denne kombinasjonen, og antall pasienter det finnes data på er svært begrenset.
Men igjen; det er meget mulig at det er riktig som dere antyder, men jeg jeg tviler på det.

Skulle det være tilfelle så er det noe som vil overraske enormt på plussiden.

2 Likes