1: kliniske resultater og bivirkninger. Disse har vi god kontroll på. Vi som lytter til presentasjoner husker ordene til zinzani og renoldi. Extremely encouraging osv. Uten dette er det ingen vits å investere.
2: regulatorisk hindringer. Ingen godkjente medisiner i 3 linje. Bayers copanlisib blir ikke ferdig før Nano søker. De har fast track of fått signaler om at de kan søke accelerated approval på 120 pasienter istedenfor 130. Dette er unik informasjon. Hvilke andre legemidler får reduksjon i studien etter at fda har tittet i interim? Den største risikoen mener jeg ligger i eventuelle cmc utfordringer. De er tross alt radioaktivt stoff og skal behandles og lages med omhu.
3: inkluderigen. Endelig har de fått fart på sakene og den største tyngden rundt aksjen har sluppet taket. Jeg mener at for første gang vil folk heller være inne en ute pga inkluderingen ved neste kvartals oppdatering. Vi var på 94 i slutten av august. I november kan vi fort bare ha 10 pasienter igjen. Q4 var det raskeste kvartalet noensinne for ett år siden.
4: kurs mcap selskapet. Ett selskap med godkjent produkt av fda har jeg ikke sett under 11 milliarder kroner i mcap. Ca 110 kr. Mp er kursen knapt 23,50. Oppsiden er definitivt her. 110 ser jeg på som absolutt minimum ved godkjenning.
5: partneravtale. Vært belyst mange ganger. En rekke avtaler har blitt gjort i radiofarmaka de siste årene og blir omtalt som hot. Selskapet egne ord senest idag kan tyde på at forhandlingene er godt igang. Venter de på paradigme eller slår de til på bakgrunn av interim analysen?
6: ledelsen og staben. Utsøkt kapasitet i det forskningsmessige. Men det har vært mye rot. Men selv uten CEO virker det som de har jobbet hardt den siste tiden og er på ballen. Nå har vi sannsynligvis en ceo som sitter løpet ut.
Til slutt: hva er Max nedside? Kursen skal nærmere godkjenning stige. Men hva er Max nedside mot jul? Jeg mente at 19 kroner var en overreaksjon. Men shortere kan muligens presse kursen15% ned på ventingen uten news. Men dette blir midlertidig og vil bli hentet inn ettersom milepælene tikker inn.
Skal vi ikke til 50 kr på ferdig inkludert paradigme rundt nyttår? Ja nå er jeg nesten all in. Har en liten pott i uktimvacs og capsol.
Lykke til.
Husk at oncologi er det absolutt heteste i biotec. Her er det ca 1 Mill pr pasient.