Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Nei jeg vet jo ingenting, har vært med siden 2015 med bind for øynene :nerd_face:

Det har aldri noengang vært antydet overhodet, at en midlertidig tilgang til markedet gjelder for noe som helst annet enn 3l.
Hvis noen har referanser til noe som kan fortelle meg noe annet så er jeg glad for det, det tviler jeg på.
At man skal kunne kjøre ett studie som gir markedstilgang i en indikasjon, for så å tillegge ulike variasjoner i en fase3, og på magisk vis få umiddelbar tilgang for flere kombinasjoner er utenkelig, etter mitt syn.
At man gjør det smarte trekket å designe ett fase 3 studie, med flere armer/ kombo el, vil muligens kunne gi endelig godkjenning langs flere akser ved ett fullført studie.
Det betyr ikke(tror jeg) at man neste høst blir midlertidig godkjent i flere linjer, i ulike kombinasjoner og indikasjoner.

Men for all del, dette kan du lett få klargjort med en forespørsel til Marco.
Jeg er svært interessert i svaret du får

Jeg håper jeg tar feil, men det ville overraske meg

6 Likes

Da var jeg inne igjen, når kommer 10x’n :money_mouth_face:

2 Likes

Fint det :slight_smile:

Men du er nok ute og inne igjen mange ganger og lenge før den har gått 10x

Hvis du ikke finner roen da, kommer til å bli en vanvittig berg og dalbane før den er 10x

Godt mulig, spørs hvordan den utvikler seg fremover. Betraktelig behageligere med volatilitet når man er godt i pluss.

Så du selger om den synker og kjøper når den stiger? Hehe. Den taktikken skal godt gjøres å tjene penger på.

2 Likes

Jeg tjente gode penger på å selge på 24,44 og gå inn igjen på 23. :wink:

Hvor tungt er du inne ?

1: kliniske resultater og bivirkninger. Disse har vi god kontroll på. Vi som lytter til presentasjoner husker ordene til zinzani og renoldi. Extremely encouraging osv. Uten dette er det ingen vits å investere.

2: regulatorisk hindringer. Ingen godkjente medisiner i 3 linje. Bayers copanlisib blir ikke ferdig før Nano søker. De har fast track of fått signaler om at de kan søke accelerated approval på 120 pasienter istedenfor 130. Dette er unik informasjon. Hvilke andre legemidler får reduksjon i studien etter at fda har tittet i interim? Den største risikoen mener jeg ligger i eventuelle cmc utfordringer. De er tross alt radioaktivt stoff og skal behandles og lages med omhu.

3: inkluderigen. Endelig har de fått fart på sakene og den største tyngden rundt aksjen har sluppet taket. Jeg mener at for første gang vil folk heller være inne en ute pga inkluderingen ved neste kvartals oppdatering. Vi var på 94 i slutten av august. I november kan vi fort bare ha 10 pasienter igjen. Q4 var det raskeste kvartalet noensinne for ett år siden.

4: kurs mcap selskapet. Ett selskap med godkjent produkt av fda har jeg ikke sett under 11 milliarder kroner i mcap. Ca 110 kr. Mp er kursen knapt 23,50. Oppsiden er definitivt her. 110 ser jeg på som absolutt minimum ved godkjenning.

5: partneravtale. Vært belyst mange ganger. En rekke avtaler har blitt gjort i radiofarmaka de siste årene og blir omtalt som hot. Selskapet egne ord senest idag kan tyde på at forhandlingene er godt igang. Venter de på paradigme eller slår de til på bakgrunn av interim analysen?

6: ledelsen og staben. Utsøkt kapasitet i det forskningsmessige. Men det har vært mye rot. Men selv uten CEO virker det som de har jobbet hardt den siste tiden og er på ballen. Nå har vi sannsynligvis en ceo som sitter løpet ut.

Til slutt: hva er Max nedside? Kursen skal nærmere godkjenning stige. Men hva er Max nedside mot jul? Jeg mente at 19 kroner var en overreaksjon. Men shortere kan muligens presse kursen15% ned på ventingen uten news. Men dette blir midlertidig og vil bli hentet inn ettersom milepælene tikker inn.

Skal vi ikke til 50 kr på ferdig inkludert paradigme rundt nyttår? Ja nå er jeg nesten all in. Har en liten pott i uktimvacs og capsol.

Lykke til.

Husk at oncologi er det absolutt heteste i biotec. Her er det ca 1 Mill pr pasient.

24 Likes

Da er Zanubrutinib blitt gitt AA for 2./3.linje MZL:

Ikke så veldig avskrekkende effekt sammenlignet med Betalutin og synes fullt mulig å få en AA for Nanov også når de får i gang Betalutin i Mzl. Det er såpass diversifisert både hva gjelder angrepspunkt, bivirkninger og Qol at jeg anser det som fullt oppnåelig å nå fram dit relativt fort.

  • “Results from MAGNOLIA indicated that zanubrutinib elicited an ORR of 56% (95% CI, 43-68) with a complete response (CR) rate of 20%, based on assessment using CT scan. The ORR with the agent was even higher when based on assessment prioritizing PET-CT scan, at 67% (95% CI, 54-78) with a CR rate of 26%. Moreover, at the median follow-up time of 8.3 months, the median duration of response (DOR) had not yet been reached, and 85% of responders were still in remission at 12 months (95% CI, 67-93). Notably, responses to zanubrutinib were noted in all MZL subtypes examined.”

  • “Regarding safety, the most common adverse effects, including laboratory abnormalities, reported in the pooled safety population of 847 patients included decreased neutrophil count, upper respiratory tract infection, decreased platelet count, hemorrhage, decreased lymphocyte count, rash, and musculoskeletal pain.

11 Likes

Hvis noen lurer på tallene for Betalutin for MZL er følgende rapportert fra Lymrit 37-01, og fast track er innvilget på dataene.

19 Likes

"Zanubrutinib was given at a twice-daily dose of 160 mg until patients experienced progressive disease or intolerable toxicity. Notably, long-term treatment with antiplatelet and anticoagulation agents was permitted.

The primary end point of the trial was ORR per IRC and Lugano classification, and secondary end points comprised ORR per investigator assessment, DOR, progression-free survival (PFS), and safety.

Earlier data on 68 patients enrolled to the trial showed that the median age of the participants was 70 years "

:nauseated_face:


Beigene mcap.

Sammenligner du Beigene med Nano?

Archer-1 har oppsiktsvekkende gode resultater og lave bivirkninger, samt meget lang virkningstid. Og det gjelder 2FL.

Unmet need er dermed svært høy.

Det er noe FDA vanligvis tar hensyn til. Tror det kan være grunnlag for inkludering i AA og dermed rask betinget markedsadgang. Dessuten vil Archer-1 bestå av to produkter der det ene er velkjent og godkjent og i stor grad benyttet. Med betinget godkjennelse for Betalutin i 3FL i tillegg bør det være en viss mulighet for betinget markedsadgang også for Archer-1 ved godkjent confirmatory study og inkludering i fase 3 lay-outen for Betalutin. Godkjennelse av produksjon og distribusjon, med en litt annen styrkegrad bør heller ikke være noe stort problem.

5 Likes

Nei! Jeg gir bare informasjon om selskapet bak den medisinen som blir informert om over.

1 Like

Flere aksjer trolig utlånt fra FTF, denne gang 288.000ish. Med det volumet vi ser nå om dagen så skal shorten få jobba ganske bra for å få dekt inn, om ikke selskapet klarer å komme med flere negative meldinger da. Skjer ikke det så kan det virkelig ta fyr på r&d day og q3 :ok_hand:

3 Likes

Er Skullerud effekten over :frowning: skulleru sett, det gikk fort

2 Likes

Hvorfor snakker folk om Paradigme som en studie og Archer som et legemiddel?
Spesielt når det gjelder markedsadgang blir dette fort upresist. Det handler om monobehandling og kombinasjonsbehandling mot ulike indikasjoner.

Det er uansett betalutin vi snakker om her. CA kan også brukes off label

1 Like

Vi har vel passert Skullerud-dumpa nå på vei nordover på E6

1 Like

Noen som vet hvor man kan få dette bekreftet? Tenker på tidslinjen for Copanlisib-studien…

1 Like