Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det er vel Nanov selv som gjør inndelingen. Hadde de kalt Archer-1 for Betalutin kombo hadde det vært pedagogisk enklere. Så enig med deg at det forvansker problemstillingen og forviller i konklusjonen for noen.

Chronos 3 er ferdig. De har sendt søknad på mzl på den. Men den endelig godkjenningen gjøres på chronos 4 slik jeg har forstått det

Takk! Her fremkommer det vel at Bayer allerede i sommer søkte om godkjennelse for replapsed follicular lymphoma i USA basert på chronos-3…

“The U.S. submission is for the treatment of patients with relapsed indolent B-cell non-Hodgkin’s lymphoma (B-iNHL).”
“Indolent NHL consists of the following subtypes, follicular lymphoma (FL), marginal zone lymphoma (MZL), small lymphocytic lymphoma (SLL) and lymphoplasmacytoid lymphoma/Waldenström macroglobulinemia (LPL/WM).”

Bayer has filed for relapsed marginal zone lymphoma (MZL), a subtype of iNHL

Jeg tolker også dagens endring for FTF som nok ett utlån til short som sannsynligvis er dumpet i markedet fra Fredag ettermiddag og mandag/tirsdag. Jeg heller mest til å tro at dette er en generell markedsmessig shorting, og ikke spesifikt rettet mot NANOV.

For selskaper som NANOV er det svært ødeleggende for aksjonærene på kort sikt med tanke på svært utvannede emisjoner over lang tid. For FTF betyr det lite i det lange løp, de er med på alle emisjoner og får gevinst ved suksess til slutt.

For oss litt mindre enn FTF er det i beste fall irriterende, og tildels demotiverende.
Men har vi hengt med siden 2016 så må vi klare siste etappen også.

4 Likes

Det går hit det går dit. Synd den er så ustabil. Eller stabilt ustabil da, men kjedelig læll

1 Like

We continue to refine our partnering strategy.

2 Likes

Jeg tror de har en annen selvtillit til at dette blir godkjent medisin innad i selskapet enn Oslo børs har. Shorterene må gjerne øke men de skal jammen slite om det kommer en god melding ila høsten.

4 Likes

Kan det være Fartin mener å vise at de faktisk skriver at de for tiden fortsetter å raffinere partnersamtaler for å maksimere aksjonærverdier?

3 Likes

Syntes den oversettelsen av “refine” er interessant.

Make minor changes…

Var de så konkrete tidligere. Ja det blir bare kvelds spekulasjoner. Men jeg syntes faktisk de like godt kan holde helt kjeft istedenfor å si disse tingene om de ikke har noe på gang… så om de ikke er i samtaler er det underlig at de ordlegger seg slik.

1 Like

Det blir medisin, slapp av nå folkens. Spørsmålet er bare når bekreftelsen kommer og hvordan blir veien ut i markedet, samt hvordan blir Betalutin mottatt. (Var ikke ment som svar til deg Fartin :sweat_smile:)

1 Like

Tydelig at de er i partner forhandlinger. sagt det selv. Virker ikke som markedet helt har fått dette med seg.

1 Like

Ja nettop. Har de i så fall ikke lært noe av PCI eller av tidligere CEO som nevner partner avtaler uten at det blir noe. To ganger nå snakker de åpent om partner avtaler. Nå bruker de ordet refine som da betyr å finne ut detaljene… Tiden vil vise…

Kan minne litt om pcib ja, årene går, er vel derfor kursen ikke er høyere også, markedet blir vel ikke så overrasket om selskapet melder behov om mer tid.

Det har selskapet allerede meldt…Avlesning av data ble flyttet til H1 2022.
Uansett snart på målstreken

3 Likes

Men de snakker om å «refine strategy», som betyr å detaljere på hvilken måte de skal orientere seg og posisjonere seg i området partnere/ ulike marked.
Det kan selvfølgelig tenkes at de er kommet lenger med noen enn å bare sondere terrenget, men jeg ville ikke satset huset mitt på det på en stund enda

4 Likes

Når det gjelder partnere så snakker vi vel om partnere som nanov ønsker seg/tenker kan være det som trengs får hjelp med finas/marked etc, eller di som ønsker seg nanov og deres patenter.

2 Likes

Marco sa med rene ord at neste runde like gjerne kan skje med external financing, så jeg tenker at en deal like kan gjerne komme i forkant av topline-data som etter.

Interimdata har derisket caset, det samme har de 7 pasientene fra Archer samt Lymrit 37-01, så jeg tror NANOV kan få til en fantastisk deal allerede. Men jeg tror de venter til etter Q3 for å vise at rekrutteringen er on-track.

De har vel uttalt ganske så klart at eventuelle partnere vil se topline-data før det blir aktuelt med noen avtale.
Men ikke dermed sagt at de ikke allerede er i samtaler med aktuelle fremtidige partnere.

2 Likes