Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

De har mye toppline/ endpoint data og vise frem. Bare se på hvor lenge studiet har pågått.
Tenker avtale handler mye om rekruttering og der får andre aktører innsikt.
Kan ikke se at hverken topplinje eller ferdig rekruttert kan påvirke partneravtale.

1 Like

Spennende høst, håper vi ser noen kjøper seg litt opp i forkant, slik at vi ser noen større prosenter på litt færre hender :crossed_fingers:

1 Like

Jeg kjøper noen aksjer på 23,4 og tar samtidig noe av 23,52 potten. I samme sekund som. Jeg kjøper selges det ned til 23,26. Så tydelig at det er en robot som skal selge unna så fort kursen går litt opp. Kan dette i det hele tatt være lov?

1 Like

Tenker at hvis De ikke letter seg snart så er De på vei inn i en enorm shortskvis.

1 Like

Det er vel dessverre lov, men burde ikke vært det. Jeg kan ikke tenke annet enn at dette er et velregissert forsøk på å dekke inn short posisjonen så bra som mulig. Dette gjøres nok gjennom en avanser rullering av aksjer gjennom ulike klientkontoer som kan være forklaringen på endringer i topp 50 posisjoner fra forskjellige meglerhus. Som en med stor tro på de nærmeste 6 mndr er det jo mulig å benytte seg av de gode tilbudene som dukker opp til å plukke aksjer rundt siste emikurs så lenge dette robot sirkuset pågår.

3 Likes

Enig.

Holder seg fint på ekstremt lavt volum, så tror det er lite som skal til før den spretter.

Hva skulle være kursdrivende til negativ side før Q3/R&D? Ser ikke noe spesielt annet enn total ny shutdown, men virker ikke som om det kommer til å skje akkurat nå. Derfor ser jeg på det som mest naturlig at kjøpspresset vil øke utover nå. Hva som skjer ved Q3 eller R&D blir vanskelig å si noe om, men at det ikke skal bygge seg opp forventninger nå utover seg jeg på som svært tvilsomt.

3 Likes

Jeg tror de venter til etter Q3 og R&D-day for å vise en ny rekord i rekrutteringstakt samt planen videre for å ta markedet 2L og 3L FL, og da vil kursen fort løfte seg mot 40kr. Derfra er det nok umulig å si hva som skjer videre ift partner. Jeg tror Theobserver har helt rett i at partneravtale kan komme før top-line data, alt handler til syvende og sist om hvilket beløp en BP-aktør legger på bordet.

2 Likes

Ja heftig å se på, de knuser nedover

Vi kan koordinere et stort køb f.eks 20 mænd køber 20000 aktier hver i NANO, så vil vi se hvordan robotterne bliver forvirret.

6 Likes

Bare mænd altså :thinking:

4 Likes

Ok, så pyt da. Damerne først.

2 Likes

Sitt på hendene (med mindre du er på kjøpsknappen), nå skal det dekkes inn snart.

1 Like

Det står eksplisitt at dette kun gjelder for EU og at de har søkt for Indolent NHL inkludert follicular lymphoma i USA

Closet på week high med over 200 000 aksjer omsatt i close :muscle::sunglasses:

19 Likes

Finfin avslutning, her blir det trangt framover :rocket:

Mye å gå på, selv om de muligens har redusert

2 Likes

Dere finta ut faenskapet :robot::ok_hand::clap:

Inndekning av short vel?

1 Like

Den var rett og slett brillefin 🥸:nerd_face::sunglasses:
Gikta meldte det i forkant, svikter aldri🤣
Skal tro om ikke dette brekker oss opp fra den svakt stigende trendkanalen også, hvis det bekreftes til uken.
Men det får gutta i teknisk avdeling se på.
Uansett moro, noen jafset innpå før fredagstacoen der

3 Likes

Skikkelig volum, er det noe opsjonsdato i dag eller noe?

Det gikk opp for short-pakket at NANO kanskje faktisk får godkjent midlertidig markedsføring i 2L og 3L mens de kjører fase 3 :wink: god helg mann

3 Likes