Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Bingotech er det første som faller og det siste som stiger.

Takk for oppklaring. Ser det er flere med samme skjebne. Trist

11 Likes

Gikk ut på fredag etter det jeg syns var en for stor oppgang :rofl:

1 Like

slutt med den sutringa, kursen er opp er +1.2% nå. I tillegg må dere slutte med den konspiratoriske teorien om det er shortingen som hver gang senker kursen, det stemmer ikke. Kursen er der hvor den er grunnet lav interesse av historiske årsaker som vi alle vet, ikke shorting generelt i aksjen. Interessant artikkel @Dormancy

10 Likes

“money is in no shortage for anyone who touts a winning formula for putting together a warhead that can kill cancer cells by radiation and an efficient, accurate guide that can bring it there.”

da er det kun for selskapet å levere nå framover :crossed_fingers:

PS: veldig god og informativ reportasje

4 Likes

Hardly moving at all. No buyers nor sellers! :joy: wander what the shorters will do now ? How long can they prolong the buy back? Sure is exciting times …. Good luck all.

2 Likes

Di vil nok kjøre ned kurs for å få ut noen stopp loos,men jo nermere vi kommer q3 vi jo forventningene stige og forhåpentlig kurs også

Man har sett to dager på rad at vi har prøvd oss over 24 kroner, men hver gang det skjer så pumpes den ned igjen. Tviler på at det er longaksjonærer som synes det er helt konge å selge på 24,10, men ikke 23,50.

For meg ser det ut som om noen ønsker å holde nivået under 24 kroner, og vi så på fredag hvordan det går når algoritmene tar seg en dags pause. Da var det 7% opp med en gang.

7 Likes

Det er jo Raki som solgte på over 24 ,så da er det vel ikke flere selgere på dette nivå. Kjøpslysten er vel litt liten om dag pga av uroligheter i markede .

1 Like

Dog stor i andre biotek :grinning:

Jeg vurderer kunstig koma i ett år så kan jeg bare vekkes opp å sjekke kursen da. Blir så langdrygd å sjekke kursne hver dag merker jeg :joy::joy:

6 Likes

Ny CEO på Radium neste uke (tirsdag), det blir spennende mens vi venter på Q3 og malingen som tørker.

5 Likes

Jepp, får bare ikke håpe makroen ødelegger hele greia.

1 Like

Solgt alt i Nanov igjen nå?

Lykke til med nattesøvnen :see_no_evil:

Takk, kan trenge det :grinning::grinning:

Er på jobb og kjeder meg så kjøper og selger litt for og krydre hverdagen.

Men er som vanlig svært positiv til aksjen :grinning::grinning: Er nok inne igjen før dagen er omme kjenner jeg meg rett :grinning::grinning:

1 Like

Lykke til, har fryktelig dårlig erfaring med å være helt ute av de casene jeg liker :see_no_evil:

1 Like

Egentlig helt enig. En føler en indre uro rett og slett.

Tenker det er en bedre taktikk og beholde posisjonen og snitte ned ved eventuelle større fall. Ser det er svært lite som skal til for og flytte aksjen. Så at den er potent, er det ingen tvil om.

3 Likes

Eller bevar en langsiktig del av aksjene - og hopp inn/ut med en mindre andel?

1 Like

Det er min strategi også. Så føles det ut som en gjør noen gode avgjørelser underveis.