Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Oslo børs sin trygge havn ender nok i grønt for dagen, høsten 2021 er i gang.

3 Likes

Takk for det hybrid, men jeg mener jeg har forstått Archer-1 :blush: Det med en dose humalutin (eller betalutin, sett bort fra evt. allergiske reaksjoner) ved tilbakefall var drømmerier​:blush: Mulig jeg uttrykte meg dårlig, men spørsmålet var egentlig; Tror “vi” at de pasientene som har CR i Archer-1, og nå er ferdig med rituximab som vedlikeholdsbehandling over 2 år, raskere får et evt. tilbakefall enn om de har kunnet fortsette på rituximab?

Edit; Beklager, har visst misforstått!:joy::+1:

Altså, det er vel ingen mening i å ta Globoid for hodepine, når hodepinen er borte ? :slight_smile:

Åhh herre jemini, førr en idiot e e! Forstår nå; det er vel de som IKKE får CR, PR eller SD som får vedlikeholdsbehandling? Jeg finner døren selv…:joy::joy::joy:

1 Like

buh-bye-bye

Ingen grunn til å finne noen dør, denne tråden har hatt samme kvalitet som en afrikansk dong siden 18.2.21

Mye å holde styr på :slight_smile:

1 Like

Greit at alt er risk-off i dag, men rasjonalet for at det skal gå utover potensialet til Nanov nå er litt uberettiget. Er relativt godt finansiert på mellomlang sikt, så her er det bare å sitte rolig.

Det er ikke akkurat stort volum til tross for “blod i gatene”, så dette tar jeg med knusende ro

1 Like

Har nedskalert meg kraftig i aksjemarkedet både på fredag og i dag. Har kun 15% eksponering! Det kan bli markedskrasj! Kan bli billigere Nano aksjer da

1 Like

Går nok ikke utover potensialet, men klok av erfaring vil det nok gå utover aksjekursen når det er ruskevær på børsen.

1 Like

Kan sikkert hente noen små prosenter. Men; 94/120 pasienter er rekruttert og de sterke signalene om god rekruttering fremover gjør at jeg sitter rolig i båten mot Q3. Målstreken, eventuelt startstreken, kan komme plutselig.

Hvordan ser det ut med short?

:joy: short ja. God som alltid de

Da hadde jeg nok vurdert å selge…:sweat_smile:

1 Like

Hehe, fikk nok et lite drypp der ja. Kunne vært være enn at det bare gjenstår 26 :grin: Poenget var at vi nærmer oss veldig :+1:

3 Likes

Har ikke du skreket om krakk i årevis? Hakk i plata?

Eh nei. Har ikke vært registrert her et år en gang!

Gordon gekko er tydeligvis et populært nick i så fall :wink:

De fleste Gordon"er" deler ganske negativ vinkling når det kommer til nano også :man_shrugging:

1 Like

Ok, og dette berømte krakket, er det et krakk som kun vil påvirke Nanov siden du skriver det her i denne tråden?

1 Like

Ja, skulle den falle til 10kr er aksjen et klart kjøp! Nesten ingen risiko!

Jeg synes folk er veldig hårsåre her inne. Man må legge følelsene til side om man skal være i aksjemarkedet, særlig når det gjelder høyrisiko aksjer innenfor biotek! Man må heller aldri bli for glad i en aksje, det finnes alltid muligheter. Nå har sannsynligheten økt for Nano for at de lykkes. Det får vi vite til våren!

2 Likes

Skal vi ned i dag og da på eplegrønn børs :cry: Skullerud effekten utebliver