Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Archer-1 vanskelig å selge???

2 Likes

Godt poeng… det er faktisk archer 1 og humalutin som blir det store. Veldig få vil kun få monoterapi.

Det fase 3 studiet vil sannsynligvis bli ett dekke studie men alle NHL indikasjonene. Der kombo vil bli brukt. Det kan blåse all dagens behandling av banen ift eldre og frail populasjonen. Bare car t som kan måle seg.

5 Likes

Merlin, takk for at du belyser poenget mitt - du isolerte en liten del av mitt innlegg og vridde det om til at det handlet om vanskelig å selge Archer(desinformasjon). Dramatisk også, med mange spørsmålstegn, noe som tilsier at hvordan kan jeg være så syk å tro at Archer går til helvete?? I tillegg ble en fjær til 11 høns (per 19:03).

Klassisk forumvakuum.

Er det egentlig det jeg sier eller mener?

Jeg tar en sjanse på at du og de aller fleste her inne har tilgang til den samme informasjonen som meg angående NV. Det vi vet er at CEOer har gått uten at vi nøyaktig vet hvorfor. Forsinkelser har det vært også. I tillegg gir de uttrykk i radforsk-podcasten at aksjonærer fremstår mer optimistisk enn dem (noe som de sier er hyggelig).

Archer er nok et vilt lovende studie (takk sjog😉), men det er bare en studie. Man må ta inn over seg at det kan være andre utfordringer slik som (men ikke begrenset til):

  • logistikk
  • konkurranse/lobbyvirksomhet
  • regionale/politiske interesser
  • andre utfordringer som vi ikke vet eller ser
  • utfordringer og uenigheter i styret og ledelsen

Som nevnt jeg er veldig positiv, men jeg gjentar meg selv- å vente med champagnen til bjørnen er skutt kan være en fordel.

11 Likes

Greit å innta et kritisk syn og lete etter mulige negative faktorer, det trenger vi. Noen av punktene er likevel litt søkte synes jeg, f. eks "

  • andre utfordringer som vi ikke vet eller ser
  • utfordringer og uenigheter i styret og ledelsen"

Archer er forresten en studie, ikke et produkt :wink:

6 Likes

Bare for å legge til:

Vi vet hvorfor Costa og Bravo måtte gå :wink:

4 Likes

Når har ledelsen sagt at aksjonærene er mer positive innsiderne?

For å gjenfortelle ledelsens ord og påstander innenfor siste to måneders tidsperiode:

Egberts sier: Ja, Betalutin BLIR medisin!
Renoldi sier: vi har sett alt vi ønsker å se i Archer-studiet, og 2L skal inn i fase III studiet basert på disse data.
Interim Paradigme har bekreftet og gitt klare indikasjoner for hva som er beste dosering og som det vil søkes AA på.
Malene; beste pipen med kandidater til Paradigme-studiet de noen gang har sett.

Når har aksjonærene uttrykt seg mer positivt enn dette fra innsider hold?

3 Likes

Enig med deg Sjog, men hvor mange ganger har ikke skuffelsen vært stor type SVÆR på dette forumet etter Q rapport?

Jeg tenker vi kan være positive, men nøktern.

2 Likes

Riktig at de siste månedene har det vært positivt fra ledelsen. Jeg tenker på en tidligere radforsk-podcast fra i år. Kan finne frem nøyaktig ordlyd (behandling tar 7-800 arbeidsdager🙃). Påpeker her også at jeg sier ikke at DE SA, men at de gir uttrykk for (slik jeg tolker det).

Det var et humoristisk svar på spørsmål om når de ville starte å guide på forventet markedspenetrering og peak sales. Svaret var “I love that the investors are even more positive than we are, which should be pretty much impossible” om jeg ikke husker feil. Det lattermilde svaret kom fordi det er uvanlig å guide seriøst på slikt før godkjennelse, og i hvert fall før de har data.

Synes kanskje du tolker akkurat det litt negativt🙂

10 Likes

Takk Fornybar! Ser at jeg husket de detaljene feil.

2 Likes

Greit med nøkternhet, det liker jeg. Likevel er jeg av den oppfatning at det er lurt å ta utgangspunkt i dagens situasjon, ikke gammel gørr.

2 Likes

Verdt å merke seg at FDA reduserte antall pasienter fra 130 til 120. Dette var etter de hadde sett interim data. Ingen tvil om at interim data var veldig gode.
Se på overskriften i Dagens medisin: tror på global suksess, og mener det er plass til Betalutin i markedet. Det er ikke noe spørsmål om det blir medisin eller ikke. Betalutin er medisin! Fokuset er på markedet og kommersialisering.
Data fra Archer1 er helt utrolig. Dette tror jeg ikke har gått opp for markedet enda.
Jeg tror vi kommer til å se en fin utvikling kursmessig i tiden fremover.
Nordic Nanovector er i sluttfasen med Betalutin og jeg anbefaler de som ikke har gjort det å sette seg inn i selskapet nå. Det kan være på tide å bli aksjonær.
Jeg tror dette blir en reprise av Algeta. Forskjellen er at Nordic Nanovector blir mye større, ref: Roy Hartvig Larsen.
Potensialet er veldig stort dessverre!

12 Likes

Ja, vi må ta utgangspunkt i dagens situasjon og virkelighet, det er jeg 100% enig i. Selve hovedpoenget mitt fra første innlegg idag står fortsatt.

Her er du lite konkret, uten linker, og uten henviser til luftige, negative påstander, der du legger igjen ord som

“vanskelige å selge.”

som gir inntrykket av nettopp det.

Archer-1 er et studium av Betalutin i kombo med Rituximab med sensasjonelt gode resultater.

Hvorfor skal det være vanskelig å få solgt Betalutin i kombo med Rituximab? Har du ikke satt deg inn i resultatene?

5 Likes

Dwayne90 i 2022:

5 Likes

Merlin, synes du skal lese teksten i sin helhet jeg. Forøvrig antyder retorikken din hersketeknikk når du skriver «har du ikke satt deg inn i resultatene?». Tenker at for din egen del og andres så kan du spare deg for det. Så avslutter jeg med å si at vi kan være enig i å være uenig så håper jeg for min egen del at dette går veien. Samtidig lar jeg meg ikke påvirke av hallelujastemning som fort oppstår og sprer seg fortere enn en talibaner kan si coup d’etat

1 Like

Dere er vel ikke så voldsomt uenig. Bare uenig i engasjementet. For å si det sånn. Pessimistene har fått rett i 5 år på rad. Så man burde jo være ydmyk. Jeg er ydmyk for at jeg kan ta feil denne gang. Bare håper på dette var siste gang den gikk nedover igjen etter oppgang. Men den neste måned blir avgjørende. Deretter tror jeg faktisk den skal opp før Q3. Da er vi så nære at milestones er rett rundt hjørnet. Skal kursen være under 25 kr på fullført paradigme? Skal kursen være under 30 kr på innsendt.søknad? Hva med godkjent AA? Hva mener dere kursen er da? Det må da være på denne tiden om ett år. All oppgangen kommer ikke på godkjent medisin. Men en del vil jo komme på milestones før den tid. Jeg sliter faktisk med å finne ett biotec med mindre risiko for avslag hos fda. Det er vel ingen av oss som er inne som tror fda avslår søknaden. De har sett interim å gitt tilbakemelding og den virket svært positiv.

13 Likes

Når det gjelder Archer-1:
“Following Betalutin® dosing, patients received four weekly doses of RTX (375mg/m2) on days 7, 14, 21 and 28. Patients who did not progress (including CR, PR, SD) were scheduled to receive RTX maintenance for 2 years.”
Nå er det vel slik at de fleste pasientene her har passert de 2 årene med de beste resultater de kunne fått. Det betyr vel også at de nå slutter å motta rituximab, og det som vel da er interessant, tenker jeg, er hvor lenge de holder seg friske uten vedlikeholdsbehandlingen? Og, tenk om de da ved evt tilbakefall kunne fått en sprøyte humalutin?

3 Likes

Mitt drømmesenario er som følger. De ser nå an inkluderingstakten fra august, september og delvis oktober. På bakgrunn av deres siste uttalelser om at tilgangen på pasienter ser veldig mye bedre ut nå enn tidligere, så kan de regne seg frem til fullført inklusjon.
De kaller inn til R&D og åpner møte med å si: Vi har akkurat nå sendt ut en pressemelding om at Paradigme studiet er fullt rekruttert.
Alle i salen reiser seg og klapper entusiastisk.
Jada, nå starter moroa.

4 Likes

Spørsmålet er greit, men tror du misforstår litt. I utgangspunktet hadde ikke Rituximab virket på disse pasientene… Og det er jo dette som er så enestående, i tillegg til resultatene selvsagt.

Archer-1 er for refraktære pasienter(R/R 2L FL), dvs standard behandling(R-CHOP) ikke fungerer. Betalutin bruker et annet angrepsmål(CD-37), som da gjør for refraktære og fremskredne pasienter med dårlig odds aktuelle for behandling istedenfor død.

Behandlingen viser også at Betalutin oppregulerer CD20 og gjør pasienter nok engang mottakelige for Rituximab, samt øker virkningen til RTX og det er det som er kjernen i Archer-1 studiet. https://jnm.snmjournals.org/content/61/10/1468

Betalutin makes Rituximab and Patients Great Again! :slight_smile:

NNV014(Antistoffet i Humalutin) kan sikkert gjøre det skarpt i DLBCL(Humalutin) og CLL(sammen med 212pb - også kalt Alpha37)

for å sitere JD himself angående Alpha37: “Best results I´ve ever seen” - Denne er forøvrig klar til å gå i klinikk…

15 Likes