Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Moro dette, minner om 2016… hver dag var en fest

4 Likes

Kan vi anta at short er involvert nå …

2 Likes

Der er nogen der ved noget. Der må de short-selskaber begynde at tænke på shortcovering.

1 Like

Nice call :rofl:

1 Like

@TheObserver har kommentert et rart handelsmønster de siste ukene.

Kan jo hende at disse fonda har vært på jakt etter en utvei tidligere.

Det tekniske bildet, slik jeg har skribla det opp på teknisk tråden, manglet volum som @holmes poengterte. Nå kom det litt av det i løpet av dagen i går og da er det gjerne andre algoer/aktører som hopper på, som igjen kan gjøre inndekning dyrere og vanskeligere.

6 Likes

Tror det kan komme en god melding , vi har jo sett det tidligere at info lekker .

1 Like

Driver jo bare å erter hårsåre nanovectere :sweat_smile:

3 Likes

Bra volum nå, må vel være shorterne som kaster kortene. :dollar::dollar::dollar:

2 Likes

Hva skjer a?

bilde

1 Like

Bare innrøm at du er snurt fordi du misset oppgangen Raki :wink:

1 Like

Lite salgspress i perioden nå med avtagende volum etter 2 kr oppgang intradag. Det må være et godt tegn. Flere som der at denne skal betydelig mer nordover de kommende månedene, og ikke selger aksjer selv etter fine dager med oppgang.

2 Likes

Når man ser oppganger som i ulti og combi så holder man ekstra hardt i de biotechene som mest sannsynlig står for tur :rocket:

4 Likes

Dette er jo bare begynnelsen. Finnes ingen som er villig til å selge noe volum på disse kursene. Kanskje litt mer når vi nærmer oss, men heller ikke dit er det noen med størrelse som kommer til å selge.

2 Likes

Jeg har nok boardet “toget”, men har spart litt på kruttet i påvente av q3. Skal hvertfall spare på det til shortinndekningen er over.

1 Like

Ikke vanskelig å se at du ønsker kursen ned iallefall. Helt fair det.

2 Likes

Du hoppa på i fart på en måte…

skal jeg hjelpe deg å knytte skona eller kjører du borrelås? FÅ GANG :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

2 Likes

Endelig litt bevegelse her. Takk til Ultimovacs for gode nyheter :laughing:

3 Likes