Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ja, det var tider det. Men jeg har en viss følelse av at det vi opplevde høsten 2016 vil blekne mot det vi vil oppleve når NANOV får det virkelige gjennombruddet. For NANOV harf mer enn Betalutin å tilby i årene som kommer. Men enn så lenge er det første målet å få Betalutin over målstreken. Og den kommer stadig nærmere…

9 Likes

Om det var shortinndekning som løftet opp kursen til 28 var det ikke mange aksjene de fikk dekt inn. Ultimovacs med nyhet om resultater i Phase 1. Det er litt gjesp i mine øyne, NANOV er om 1 år i phase 3.

1 Like

Skal komme tilbake og si I told you so når euforien har gitt seg :wink:

1 Like

Jojoo; man bør sette seg inn i tingens tilstand før man slenger ut usaklige uttalelser om andre selskaper!
Dagens resultater i Ulti er på ingen måte noe “jesp”, men særdeles viktige resultater!

Ulti kjører 4 ulike fase 2 studier med med UV1 i kombi. med CPI, og med muligheter for betinget godkjenning, og dagens 2-års overlevelsesdata med UV1 i kombi med CPI (Keytruda) bekrefter det vi forventer i de 4 studiene.

Man skal ikke se bort fra at dagens positive resultater og kursstigning for Ulti bidrar til at også andre biotekselskaper som Nanov stiger i verdi.

4 Likes

Hvis du tror dette er eufori så har du ikke opplevd eufori😅

3 Likes

Det er jo ikke jeg som oppfører meg euforisk :japanese_ogre: Men ifølge flere her så er toget lukket låst og forlatt stasjonen, raketten er snart i bane rundt jorda etc :crazy_face:

Ultimovacs MCap 4.5 milliarder vs Nanovector 2.5 milliarder. Tror Nanovector tar igjen ULTI i løpet av de neste 90 dagene hvis Paradigme levererer på guiding.

2 Likes

Har bestilt skreddersydde italienske skinnsko, tenker når de er kommet så er toget tilbake på stasjonen slik at jeg i ro og mak kan stige på på første klasse :tophat::cocktail:

1 Like

Mao du har tenkt å betale mer for biletten.

8 Likes

bilde

2 Likes

Nei, der mener jeg du oppfatter situasjonen feil. Når aksjekursen har lagt nede i flere uker, for ikke å si måneder, og den så bryter opp gjennom motstandsnivå og viser takter til å innta et nytt, høyere nivå, da må man forvente en del entusiasme fra aksjonærene. Men at toget er lukket og låst kjenner jeg meg ikke igjen i. Har selv økt beholdningen senest i dag.

Vi må ikke glemme at NANOV nå befinner seg godt innpå oppløpssiden og nærmer seg målsnoren raskt. Man bør også ha i bakhodet at det pågår samtaler med ett eller flere BP med tanke på en partneravtale. Blir en slik annonsert i høst, da kan man snakke om å lukke dørene, for i praksis vil aksjekursen da umiddelbart innta et nivå mange vil føle blir alt for dyrt, spesielt sammenlignet med der vi surrer rundt i dag.

Høsten 2016 gikk aksjekursen 10x. Smeller en partneravtale i bordet kan det samme skje høsten 2021 også. Da blir det nok euforisk her inne.

Lykke til!

13 Likes

At kursen stiger er vel og bra, men viktigst ved dagens handel er at volum nå begynner å komme opp på et anstendig nivå. Det i sin tur indikerer at vi kan være på vei mot en reprising av aksjen.

11 Likes

Tror nok det er mange som har sittet på gjerdet og holdt øye med NANOV. Når den nå har begynt å bevege seg nordover har nok de første valgt å hippe ned og ta posisjon. Men fortsatt er det nok mange som avventer situasjonen og ennå ikke er overbevist om at oppturen de siste dagene er mer enn et blaff.

Men kursen skal nok ikke mye mer opp før shorterne begynner å få kalde føtter og da vil nok resten av røkla hippe ned fra gjerdet. Det kan bli realt bikkjeslagsmål om aksjene de nærmeste ukene. Spennende!

5 Likes

26 handelsdager igjen, mange dager med positive tanker og følelser. For tidlig å selge seg ut for de som tror at Q3 vil skuffe også, så her er det bare å sitte rolig.

8 Likes

Hva var usaklig med min uttalelse? Beklager hvis du ble såret, du er sikkert heavily loaded i Ultimovacs som gidder å screene nanov-tråd og kommentere slik som du gjør. Fase 1-resultater i et annet selskap enn tema her er et stort gjesp. Sikkert fint for Ultimovacs isolert sett, det skal ikke påvirke NANOV opp 9%. Beklager igjen, sikkert tøft å høre så “negative” uttalelser om Ultimovacs.

Men er vi ikke fornøyd med utviklingen her da folka?
Nå er det også volum på varene, og det tyder vel ganske positivt :star_struck:
Kan bli fine uker fremover når vi får en R&D og forhåpentlig en bekreftelse på innrullering ihht guiding eller bedre?

1 Like

Dette bygger seg kontrollert og fint opp, nå kommer de value inflaction punktene vi har ventet på som gir positiv effekt x positiv effekt = trolig massiv økning i MCAP i perioden fra nå til top-linje data bekreftes.

Når disse kommer, og ikke minst bekrefter effekt og safety og at Betalutin blir 3L medisinen vi tålmodig har ventet på, forventer jeg at vi er langt nord for 100 kroner. Dette kan være bekreftet roughly i mai 2022, dvs om 6 måneder. Hvis noen velger å selge ut før den tid så må det være at man ikke ønsker veddemålet på om Betalutin virker så godt som ønsket eller ei.

Jeg kan forstå frykten med å sitte med aksjer til 90 NOK pr stk som potensielt kan falle til10 NOK på dårlige data. Ikke alle som ønsker veddemålet med å få 10, 90 eller 150 NOK pr aksje, så det blir spennende tider når vi nærmer oss read out.

7 Likes

Hvis vi sjekker historikken til NANOV og ser 2-3 uker frem, så kan det like fort være at vi skal ned til 24kr igjen eller opp til 30kr. Men lengre sikt, 4-6 måneder frem, da har vi forhåptenligvis en del fakta på bordet som taler for kurs godt over 30kr.

1 Like

Enig. Spesielt å tenke tilbake på høsten 2016 hvor vi var så langt unna, hadde vell data på 30-40 pasienter i Lymrit 37-01 og info om å starte studie på DLBCL, og selskapet var priset til 8mNOK vs 2,7mNOK i dag.

2 Likes

I den vurderingen. Bør man ikke ta med all fakta som ligger åpent til alle:

Lymrit resultatene ca 75 pasienter.

Interim uttalelsene?

For å si det sånn. I paradigme brukes de to beste dosene. Dvs at vi forventer noe bedre resultater enn lymrit. Uttalelsene IFT interim tyder på dette. Hadde vi gått fra 100-10 på avlesning paradigme så må det dukke opp noe svært uventet. En sort svane.

Skal de passere interim på en slik måte å kræsje i sluttspurten ville det være svært spesielt.

1 Like