Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det skjer jo virkelig ting i spacet da…

Point Biopharma har startet safetystudie hvor de kombinerer en alpha- og en betaemitter i samme indikasjon som nevnt i tidligere post. mCRPC.

Her skal de altså sjekke to isotoper med forskjellige antistoff i kombo.

Det er jo artig å spekulere litt i hva Jostein & gjengen driver med på bakrommet mens man venter :slight_smile:

Samt:

For alle som gjerne ikke skjønner hva et oppkjøp ville betydd i denne sammenheng. Arbeidsdagen for de involverte, med noen unntak, ville nok mest sannsynlig gått som normalt og de særdeles kompetente menneskene som utfører leddene noen gjerne ikke vet eksisterer ville nok fortsatt med det.

2 Likes

150 - 200 kr pr aksje bør kunne være oppnåelig. Da forutsetter jeg oppkjøp på dagens antall aksjer (98 mill.). Det priser selskapet til 15-20 mrd. Da får man et nesten ferdig produkt + oppside på linje 2 behandling…

3 Likes

Unnskyld meg… men alt under 200kr er ikke verdt risiko vi aksjonærer har tatt.

8 Likes

med mindre at man får inn partner, eller får satt emi på et veldig høyt nivå, burde bare ta høyde for at vi vil ha minimum 120mill aksjer ved et eventuelt oppkjøp :wink:

Tror markedet (og DNB) har overdrevet risikoen i NANOV, og at risikoen i virkeligheten er (og har vært) ganske beskjeden - ihvertfall for dem som har gått inn på lave kursnivåer.

spot-on lovet meg 1200kr per aksjen såååe

3 Likes

topp 50 kjøper seg opp (+0,4%, t+2) med Storebrand og J.P Morgan i spissen

2 Likes

Ingen bud vil bli godtatt.under 200. Det skal settes ned en komiteen ved evt bud som.skal vurdere verdien…ingen oncologiske legemiddel som har vært godkjent blir solgt så billig. Ihvertfall ikke med så gode resultater som kan ta over markedet med glans.

3 Likes

digg å vite at det ikke er oss som skal ta den eventuelle avgjørelsen

1 Like

Enig. Men jeg tror ikke det store flertallet på denne tråden hadde godtatt noe under 150 pluss minus.

Om du ga meg 149 kr i dag så hadde jeg tatt det uten å blunke

1 Like

Sier seg selv i nicket ditt da :joy:

2 Likes

Tror de fleste her inne hadde tatt 150 kroner i dag!! inkludert meg selv!

1 Like

Man må stikke fingeren i jorden og innse at med alle de forsinkelser som har skjedd, og ekstra finansieringsbehov dette har medført, så er oppsiden i caset redusert fra de elleville utsiktene man så for seg i 2016

15-20 mrd prising er fremdeles et veldig hyggelig scenario dog

1 Like

Jeg liker best de verdiberegningene som baserer seg på bl.a.:

  • Pris pr behandling
  • Edruelig anslag på behandlinger pr år
  • Antall år igjen av patentet
  • Antatt profitt pr behandling
    Dette var et populært tema her på bloggen for et par år siden.
3 Likes

Hvorfor hadde de så mange utsettelser egentlig? Uflaks ? Kommer du på noe som kan føre til nye utsettelser? Corona kortet er vel snart ikke gyldig lenger. Skal det endelig gå veien. Vi håper.

Da er det vel greit som det er skrevet litt lengre opp her av kaei: “digg å vite at det ikke er oss som skal ta den eventuelle avgjørelsen”.

2 Likes

Ja, det blir som det blir. Det er sikkert mange som er litt slitne etter 6 år i aksjen - med varierende beholdning gjenom årene…

Ja, det er en del mosegrodde veteraner som henger med Nano inn på oppløpet…

1 Like

Hurra! Jeg er ikke lenger blokkert!
Savepig tok bort min adgang til å skrive på fundamental-tråden og Jørgen Hattemaker på småprat-tråden da jeg spurte Tyrion - som outet meg og fikk fjernet spørsmålet mitt helt fra fundamental-tråden:

Har CD37+ noen gang vært et inkl. kriterie?

(NB! Fint om du overholder forumreglene og svarer høflig.)