Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hør hva Malene sir under q-pres, SoMe var en av tiltakene

1 Like

Hvor mange pasienter manglet vi på q2?

Etter q2

Var det vel

og med «best pipeline we’ve ever seen» . Tror vi når første målet før desember.

3 Likes

Er vi heldig feirer vi nyttår med ferdig paradigme… men slutten av januar er vel å forvente…

2 Likes

Jeg tror på et sted mellem 14-18 indrulleringer ved Q3.

Sikkert å trø i bjørnefella, men hvis man er avhengig av SoMe gjør man ikke jobben sin ut mot investorer i utgangspunktet. Enig i at det ikke skader, men IR svarer vertfall på mail. Samme med styreleder.

Angående reach så var jo @Savepig så grei å lime en inn en tweet å to der Mark Wright representerer Nano på en messe i spania, er vel det som teller.

Personlig har jeg ingenting å utsette på kommunikasjonen, men det er kanskje fordi fokuset er mer selskap og ikke marked… Og som Nieba sa for en stund siden, han var overrasket over interessen og ikke minst kunnskapsnivået til aksjonærene og verdsatte det stort. De vet jo sånn halvveis hvem som sender inn spørsmål på presentasjonene.

Angående EANM så handler vel dette mer om pharmacokinetics rundt bruken av Betalutin, og ikke direkte Betalutin. Ergo så er det ikke så veeldig relevant for selskapets kommunikasjon på et kommersielt nivå, men man ser jo det at de presenterer på EANM viser at den profesjonelle kommunikasjonen er akkurat der den skal være. De gjør jobben de skal selv om de ikke børsmelder dette støtt å stadig.

4 Likes

Enig med deg Hybrid.

Både Nieba, Egberts og nå senest Skullerud har alle bekreftet at de snakker fortløpende med alle aktørene innen faget om potensielle avtaler og samarbeid. De trenger strengt tatt ikke Twitter for å komme til bordet med BP :wink:

Vi har nok bare litt ulike oppfatninger om verdien av ulike kanaler, så det får bli tæring etter næring. Lander de en særdeles god avtale eller flere, samt øker rekrutteringen, så får man anerkjenne at det finnes flere veier til mål.

Uansett er det forbilledlig at TRVX og Ultimo bruker SoMe aktivt, ALDRI noe feil med det.

6 Likes

Du må huske at de sto å meldte 7 pasienter i mnd på Q4 i februar også, det slo ikke akkurat til. Så de får vise at de rekrutterer før jeg kjører hæla i taket!

@hybrid enig i at de ikke trenger å børsmelde det, men de hadde godt kunne lagt ut bilder o.l på en twitterkonto fra EANM og eventen i Spania. Handler tross alt om å vise seg fram og skape tillit, som de absolutt har behov for.

@TheObserver ingen som tror at en twitterkonto skaffer deg en plass ved bordet med BP…

Helt greit at enkelte her ikke klarer å se verdien av sosiale medier, men i mitt syn har det stor verdi. Det er ikke enten eller, de kan fint gjøre jobben og vise seg fram på sosiale medier, det tar noen knappe minutter å legge ut ting :+1: Men greit nok, siste fra meg om sosiale medier :blush:

8 Likes

På Twitter er det et enormt miljø av journalister, pasienter og pårørende, medisinere, investorer, kols og alle mulige personer som jobber i pharma.

Det gir veldig liten mening å ikke nyttiggjøre seg av en sånn ressurs

Sjekk antallet interaksjoner med denne tweeten (likes, retweets, klikk osv)

17 Likes

Hvis du/dere vil ha endring i dette så er det best å sende en mail til IR! God helg :slight_smile:

2 Likes

Lol. Du tror folk ikke har etterspurt dette, mange ganger?

4 Likes

Det kan sikkert hende? Beklager men jeg har ikke lest alle kommentarer tidligere i dette forumet, hva svarte IR på henvendelsene?

Edit: Glemte å svare deg med samme mynt; Lol.

2 Likes

Klarer man oppmot 14 i Q3, så kan det fort bli rapportert at det kun er 4 passienter igjen tidlig i Desember. Q3 rapporten tar vell for seg juli, august og september.

De rapporterer inkluderte pasienter frem tom. datoen for kvartalspresentasjon. Litt forvirrende om man ikke har fulgt med tidligere.

Ok, da snakker vi fort slutten av januar. Blir bare spekulasjon, men kan fort hende at vi har hentet inn endel pasienter som har vært på vent pga. korona og at det dermed har gått fortere.

Jeg tror folk her er ALT for optimistiske og setter seg selv opp for unødvendig kjempeskuffelse som alltid.

Jeg har bullscenario ferdig innrullert i slutten av januar.

Det viktigste for meg på neste kvartalstall er at vi kan se tydelig at det ikke har skjedd noen ny uventet fullstopp

Et par måneder fra eller til nå har uansett så vanvittig lite å si i det store bildet

45 Likes

Nanov er altså inne på topp 10 beste aksjer på Oslo børs. Ikke dårlig. I år altså.

Jeg tror den blir værende på den toppliste også i 2022. Tror forøvrig vi skal være kjempefornøyd om vi er ferdig innen februar. Da er det bare å logge av og vente på kraftig reprising og godkjenning.

14 Likes

Fra 15,71 pr. 1/1-2021 til 26,62 nå fredag.

Dvs. 70% stigning hittil i år. Utrolig!

Og da snakker jeg om hvor lav kursen var 1. januar i år.

Kursen er jo fortsatt alt for lav!

4 Likes