Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Til tross for dette volumet så holder den seg utrolig godt :slight_smile:

Sist forventningene var så lave og volumet så fraværende var før Q1, jeg husker godt hva som skjedde etter Q1 :thinking:

1 Like

Foreslår folk puster med magen og løfter debatten litt opp fra nivået den var havnet på.

Hvis folk ønsker å fortelle om enhver disposisjon de gjør inn og ut av en aksje, så kan de lage seg en porteføljetråd.

15 Likes

Enig! Tror at de fleste av oss innvidde som kjenner “caset” er inne nå.
Så herfra er det bare snakk om god rekruttering, og at markedet må forstå at Betalutin blir en fantastisk bra medisin for kreftpasienter: og med langt større rekkevidde enn først antatt! Ref, R&D.

5 Likes

Hvor mange aksjer har du ? Synes stadig vekk jeg leser at du kjøper i både Nanov og Trvx. Har aldri lest du har solgt ?

3 Likes

Har lest her på Tekinvestor i de tre årene jeg har hatt aksjer i NANOV (20k - GAV 23) - og lært masse. Selv har jeg ingenting å tilføre pga manglende kunnskap. Undrer meg imidlertid over at disse betrakningene fra Snabbacash ikke har ført til diskusjon/reaksjoner?

… du læser forkert; sender privat besked, da dette topic er irrelevant for øvrigheden.

Det ble diskutert når snøffelen la ut det originale innlegget, hør også på forrige radium nano podcast hvor skullerud kommenterte at nano er langt forran andre biotechs i samme løype når det kommer til CMC og strategien fremover etter paradigme studien.

Legger til et klipp fra episoden (192) men hør gjerne hele episoden.

8 Likes

Blir en smule spennende å se om/når Fomo slår inn iht Q.
Blir ikke en smule, men derimot uhyre spennende Q denne gangen.
Nærmer oss fullført gjør vi uansett.
Godt å tenke på.

4 Likes

Disse slue shorterne har sikkert gjort avtaler i Dark Pool som ved tidligere anledninger.
Ikke sikkert vi får noe rally mhp inndekning spør du meg

2 Likes

Tjaa, skal få problemer med å kjøpe tilbake 2ish millioner aksjer uansett!

Ser forøvrig at FTF låner ut mer, om det ikke er salg da, noe jeg tviler på. Er nok en del som ikke har tro på gode innrulleringstall og ønsker å shorte før Q3. Har vel strengt tatt hatt bare en skikkelig god kvartalsrapport siste årene Nano, men håper vi dobler den statistikken 18.nov :+1:

8 Likes

Mange som tror at dark pool er et magisk sted hvor de store får kjøpt aksjer latterlig billig. Så enkelt er det ikke. Det må finnes selgere som av en eller annen grunn vil selge et tilstrekkelig antall aksjer. Det er langt mellom de som vil selge mye aksjer til lav pris.

10 Likes

Hvis Malene og Marco begge kan stå podiet og si at vi ser den beste pipen ever, for så å skuffe på neste Q, da må de virkelig finne en annen jobb.

Ja, det er farlig å tolke og legge for mye i uttalelser, men det ville ikke vært noe annet enn ren idioti å bruke de ordene uten å samtidig forstå at markedet vil forvente at det gir avkastning i form av bedret rekruttering ved neste anledning. Det så man også på kursen som gikk fra 19 til 24 kroner på uttalelsene.

Merk at det var faktisk før vi ser om dette stemmer. Stemmer storyen om to uker med fakta; rekrutteringen er all time high, da er det bye-bye 20-tallet og «hello 40» :grin:

8 Likes

Han presiserte at de pasientene skulle screenes. Så mange kan forsvinne der… så han har sitt ord i behold. .

2 Likes

Så er det uansett en realitet at covid elendigheten fortsatt skaper mye problemer rundt omkring.
Vi er ikke i en post-covid verden der aktuelle pasienter blir reelle pasienter.
Mye av spenningen knytter seg nok til dette…
Har de fått screenet og rekruttert tilstrekkelig dette q, så er vi igang på oppløpet.
Det er ikke gitt, men jeg tenker at alt over 12pax vil gi aksjen ett godt pusterom på oppsiden frem mot fullrekruttert.

3 Likes

Med en takt på 12 pas i kvartalet er vi på 118 pas ved q4 som typisk avholdes i midten/slutten av februar. Det betyr da at paradigme er potensielt ferdig innrullert i starten av mars sånn ca. Med da påfølgende 3-4mnd oppfølging før 3mnd top-line data kan vi fort være i juni/juli. Jeg er ganske trygg på at alt under 15 vil tolkes som negativt av markedet og vi dupper ned mot 20-tallet igjen. Vi er i sluttfasen av rekrutteringen og covid har sluppet taket på klinikkene siden H1, hvor de kan hente inn pasienter til behandling i større skala enn før, det er fakta. I tillegg har vi ikke blitt truffet av feriemåneder noe som burde tilsi i mitt hode en rekruttering på alt mellom 16-22 pasienter. R&D day er en joker, blir veldig viktig for å bygge tillit rundt planene videre.

2 Likes

Jeg tror ikke alt under 15 tolkes negativt. 12-13 er nøytralt etter min mening.

3 Likes

Helt enig jojoo, de må touche 15 helst over. Kan ikke skjønne annet.

Undres om hva de mente med redusert corona avtrykk og 7pas i mnd. Det må være i dette lende vi befinner oss i. De kan ikke komme med en sånn uttalelse med en forventing om så og si fullstendig corona fri verden.

1 Like

Iflg Einarsson i radium er det veldig normalt med økt rekrutteringstakt jo lenger man er kommet i rekrutteringen. Dette sammen med flere andre faktorer som feks mgmt sin uttalelse på Q2, ingen feriemåneder siste Q, lavere pasienttrykk fra corona generelt burde tilsi egentlig en rekord i rekruttering i midt hode. Ville blitt veldig skuffet med 12 pas fordi worst case er da at vi får top-line data i H2 2022 hvis feks corona blomstrer opp som faen igjen nå. Men I guess vi bare har ulike oppfatninger av hva som er bra og hva som er «nøytralt» hvis det finnes i nanov-verden (er ofte enten-eller… kraftig aksjehopp eller 15% ned)…

13 nye pas på Q3 betyr at det gjenstår 13. Da er de i rute til å være ferdig innrullert til Q4 presenteres.

Jeg tror ikke kursen faller med de tallene.

1 Like

Det er da veldig rart å skulle bli skuffet over å klare bedre enn guidingen som var på 12 pas…?
12 er det selskapet har uttalt og brukt som det man kan forvente og at man da plutselig skal begynne å dra opp at innrullering under 16 pas skal være skuffende er for meg totalt uforståelig.
Jeg ville blitt jævla godt fornøyd om man skulle klare 15 – det er å slå guidinga med 25 %.
Klarer man 11-13 så er man i rute på guidinga og markedet bør se at man kommer stadig nærmere i et stødig tempo de siste 4 kvartaler.

24 Likes