Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Nieba nevnte vel også at den var IND ready i Desember 20?

Ja, det er jo ikke noe nytt akkurat

Syntes faktisk det var helt innafor at Merlin delte denne egentlig.
Du trenger vel ikke høgge hue av han for det, gjør du vel InVivo ?

1 Like

@Dunkel , er ganske tynne nerver her om dette er halshugging:

8 Likes

Tilbake til tema.

2 Likes

Selv med moderasjon, synes jeg utsiktene er gode.
Synd alt står og faller på rekruttering.

Poggers!!

Skjønner ikke hvorfor newsweb lagger på denne meldingen men :sweat_smile:

23 Likes

Hehe, nå får Novartis cash til å kjøpe enda et 177Lu

10 Likes

Solid slump med penger her ja!

Nok til å kjøpe Nano 10-ganger!:wink:

The aggregate transaction value is approx. CHF 19 billion.

3 Likes

(Deleted)

8 Likes

Selvsagt bare tankespinn, men det gir jo en indikasjon på hvor store penger disse selskapene sitter på.

Om de betaler 2 milliarder nok upfront i en partneravtale så er det knapt nok merkbart for dem

6 Likes

Hadde overrasket meg om de innkaller til R&D-dag så tett etter Q3 om det hadde stått dårlig til. Mer og mer sikker på at rekruteringen havner på 15+ :crossed_fingers:

8 Likes

Har du et eneste empiri fra Nano sin historie å basere det på?

hah, ouch… Q4-20 og kvalitative størrelser som Magus Sentire (magefølelse på nynorsk) :see_no_evil:

de kunne forsåvidt lagt R&D før dårlige resultater, men det blir vel bare spekulasjoner.

De var nødt til å komme med en R&D/CMD nå uansett, for at markedet skal kunne ha tillit til at ny CEO er villig til å presentere status

Jeg leser 0% sammenheng med rekruttering inn i den timingen

3 Likes

15-20 pax nå på q3 før en spennende R&D session er et bullscenario i mine øyne.

Da kan markedet og investorene endelig senke skulderen og begynner å fokusere på den potensielt sett enorme verdien som ligger i pipeline. Som per i dag er priset til ca kr 0

14 Likes

Gode rekrutteringstall på Q3, noen spennende news/updates på R&D, fullrekruttert paradigme og gode data. Det kunne ha blitt et sabla fint halvår om disse hadde slått til :crossed_fingers:

Og det beste av alt? Det er pokker ikke usannsynlig i det hele tatt :ok_hand:

10 Likes

Nja; måtte de det?

Er vel naturlig å hoste denne når Paradigme går mot slutten og rette blikket mot pipeline

1 Like

Din take, min småprat.

Småprat om hva Novartis skal bruke penger på etter et salg av aksjer derimot. Der er det over 0% relevans.

1 Like

Ja jeg sier ikke at din take er irrelevant, jeg bare sier jeg er uenig.

Min mening er at ganske mange driver og jazzer seg opp til nøyaktig de samme overdrevne forventningene og unødvendige skuffelsen som alltid.
Timingen for R&D day har aldri vært relevant for store news før, så hvorfor skulle det være det nå?

3 Likes