Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Der er massiv dansk støtte på 29,00 … tak til markedet og flere støttepakker er allerede allokeret!

3 Likes

Det er mange som handler basert på teknisk analyse. De kommer på banen nå. Jeg liker utviklingen. Tror dagens kurs fortsatt er en gavepakke. Vi kan få kurser på flere hundre kroner pr aksje ved suksess. Husker Algeta som gikk fra 6-7 kroner i 2009, til 370,- i 2014. Nordic Nanovector kan bli mye større en Algeta. Jeg er langsiktig med hele beholdningen min, og jeg har aldri før følt meg tryggere på min investering enn nå. Gleder meg til Q3 og R&D.

5 Likes

Godt å høre stemmen fra London i den gode gamle stemningen!

Masta er ny, og tauene ligger klare. Bare gi meg beskjed om når du vil bastes og bindes igjen, Londonmann! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

Det blir vel fest på dekk nå ja🍾

1 Like

Kjemper hardt nå for å få den under 30

He, he har fortsatt dype merker etter sist jeg skulle være bastet og bundet. Tok sin tid å komme meg løs og har siden funnet ut at det kan være greit å være Frikar. :wink: Det er tross alt en del faktorer her i livet vi ikke har kontroll på. Men da må man ha friheten til å ta sine beslutninger uavhengig av andre. Det gode med oss mennesker er at vi har evnen til å lære av de feil vi gjør her i livet. Så jeg vil nok nødig binde meg til noen mast i fremtiden.

Men jeg innser at selskapert pr nå aldri har vært nærmere målsnoren enn det er nå. I tillegg har resultatene Betalutin oppviser ikke blitt dårligere. Når alt tyder på at det nå blir medisin, da tror jeg det kan være lurt å ha et solid lodd i denne. Men dere får ha meg unnskyldt; all in er jeg blitt for gammel til.

2 Likes

Jeg kan ta ansvar for at noen er all inn :smiley:

“All in” er selvsagt et tøyelig begrep. Hva gjelder børspotten så er 90% plassert i NANOV for mitt vedkommende, samtidig som det utgjør 10-15% av samlet formue.

Børsen vender nedover, og det reduserer nok sjansen for at NANOV skal særlig mye lengre idag.

1 Like

Bare for å understreke. Alt jeg skriver, skrives med et smil om munnen og i beste mening. Jeg har lite å bidra med rent faglig, så jeg tenker jeg heller får forsøke å bidra med litt godt humør. :blush: :smiling_face_with_three_hearts:

9 Likes

Hehe god stemning her ser jeg :slight_smile: Bare husk når man blir revet med er det gøy, men halvparten her selger ved første tegn til svakhet. Sånn går runden varje gong. Tenker det går greit å vente på bekreftelse av rekruttering og betale litt mer per aksje om det går bra, i stedet for å ta risikoen med å sitte over. Men det får være opp til hver enkelt. Handler ikke Nano selv uansett nå, jeg sitter og taper alt jeg har i ELOP(-33% hittil) til litt uti desember. Så blir det nok 33% i Nano av porteføljen.

1 Like

Godt vi er fornøyde her om dagen etter kursfallet mange her har vært med på over årene :smiley:

nano

17 Likes

Hvem kjøper / selger Nano litt nedover så langt idag, …litt over 14 mill i omsetning… hvor er Mr Fomo ?

1 Like

Uendret synlig short, så inndekking bidro ikke i gårsdagens kursoppgang og volum.

6 Likes

Vi vet at en aktør har ligget like under grensen, kan godt være inndekking derfra. Samtidig hadde det vært helt okey om det ikke var inndekking, gjør bare etterspørselen for aksjer større når det først smeller :wink:

8 Likes

Oi, en ny konto. Kun for å hinte om emisjon. Forutsigbart

2 Likes

De må bare dekke inn via emisjon, den settes jo på 50-60kr om ikke så lenge :wink:

4 Likes

Er d ikke mer sannsynlig med partner en emisjon? Håper det😊

3 Likes

Sikkert ikke veldig sammenlignbart, men ser ikke ut til at rekruteringen til ULTI har stoppet opp i noen spesiell grad dette kvartalet. Lov å håpe på gode forutsetninger for NANVO også

4 Likes

Se en gang til…

1 Like

Er ikke mer sannsynlig enn emisjon, nei.

Men det er ikke usannsynlig at det dukker opp partner når top-line foreligger :slight_smile:

3 Likes