He, he har fortsatt dype merker etter sist jeg skulle være bastet og bundet. Tok sin tid å komme meg løs og har siden funnet ut at det kan være greit å være Frikar.
Det er tross alt en del faktorer her i livet vi ikke har kontroll på. Men da må man ha friheten til å ta sine beslutninger uavhengig av andre. Det gode med oss mennesker er at vi har evnen til å lære av de feil vi gjør her i livet. Så jeg vil nok nødig binde meg til noen mast i fremtiden.
Men jeg innser at selskapert pr nå aldri har vært nærmere målsnoren enn det er nå. I tillegg har resultatene Betalutin oppviser ikke blitt dårligere. Når alt tyder på at det nå blir medisin, da tror jeg det kan være lurt å ha et solid lodd i denne. Men dere får ha meg unnskyldt; all in er jeg blitt for gammel til.

Bare husk når man blir revet med er det gøy, men halvparten her selger ved første tegn til svakhet. Sånn går runden varje gong. Tenker det går greit å vente på bekreftelse av rekruttering og betale litt mer per aksje om det går bra, i stedet for å ta risikoen med å sitte over. Men det får være opp til hver enkelt. Handler ikke Nano selv uansett nå, jeg sitter og taper alt jeg har i ELOP(-33% hittil) til litt uti desember. Så blir det nok 33% i Nano av porteføljen.