Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

“I would like to highlight here the growing interest in radiopharmaceuticals where we are well positioned. Novartis confirms the commitment to build on its late-stage radioligand portfolio and they are going further with Lutathera in Phase III.” q3 2020

“We are very pleased to see all of that because that really helps us also to create the awareness of radiopharmaceuticals with health care providers, with payers and so on and so forth and policymakers, of course. So all of that, I think, is a very, very good signal that there is a growing interest in radiopharmaceuticals.” q3 2020

Nieba namedroppa vel Novartis i anledning samarbeid i satsing og policy rundt radioligand terapi som et likeverdig behandlingsalternativ ved et par anledninger i forbindelse med Q3 2020 og DNB Healthcare 2020 i desember i fjor.

“Within this project, an international framework (the Radioligand Therapy Readiness Assessment Framework) has been assembled to assess health system readiness for the use of radioligand therapy and to identify policy changes that could facilitate appropriate integration of this innovative cancer treatment modality.”

“Changes within healthcare system infrastructures are needed to improve the availability of these innovative therapies.”

“Marco Renoldi, Nordic Nanovector’s Chief Operating Officer, said: “Nordic Nanovector is proud to support this important initiative, which is part of ongoing efforts to positively change the healthcare landscape and improve appropriate clinical adoption of radioligand therapies. This modality has demonstrated promising clinical efficacy and tolerability in a wide range of cancer types, including neuroendocrine neoplasms, lymphoma and prostate cancer, where there is still a significant unmet need. Our own candidate is among a growing pipeline of novel radioligand therapies that are progressing through clinical development. It is important that eligible patients have access to these targeted and well-tolerated therapies given their potential benefits and once they are approved, this framework will be crucial to helping prepare healthcare systems for their appropriate use.””

Og som @InVivo nevner

Dette er da hjertebarnet Nieba snakket om i fjor, sannelig pent at det blir løftet frem.

Nordic Nanovector is swinging with the big dicks og er sannelig en “emerging leader in cancer care”!

Hold på bukseselene, dette kan ta av ganske så fort.

25 Likes

Her kommer gladmeldingene på løpende bånd. Hold fast så du sier!

4 Likes

Anbefaler alle å høre podcasten fra 29. september mens vi venter spent på Q3.

En reprise er aldri dumt. Virker så utrolig stødig, nesten mer enn sist jeg hørte også.

Ja, han namedropper Novartis og AAA også

12 Likes

analfala du nanov med andre ord

Absolutt! Til så mange som mulig

2 Likes

6 børsdager igjen til Q3 og alt det som kommer etter… 1,3 mill i synlig short på snitt ca 25,8 … og kursbildet før start ligger på kr 30.

Spennende miks dette

18 Likes

1,6 mil ble nå brukt får få kus ned til 29,så nå kan oppgang starte

8 Likes

Brudd 30

6 Likes

bilde

2 Likes

Tror vi ser 33 i dag :scream:

2 Likes

Med 8000 aksjer i omsettning :stuck_out_tongue: Ikke sprett champagnen helt enda :smiley:

Omsatt 125000 aksjer nå.

5 Likes

30

Dagen derpå

Shorter gjengen får smake på pisken

9 Likes

Det er kun kortsiktige som selger på disse nivåene, sett dere på henda om dere føler presset. La de som må kjøpe betale for det.

Modstand omkring 30kr., brydes den med god volumen, ser vi gerne 33kr.

1 Like

Man kan jo håpe på en gjentagelse av det som skjedde da motstanden ved 30 kr først ble brutt i august 2016. Da gikk det strake veien til 129 i løpet av høsten.

På den ene siden har vi nå en tiltagende FOMO-effekt med kvartalsresultatet noen dager unna, frykt for brente fingre for shorternes vedkommende og på den annen side høydeskrekk hos en del kortsiktige.

5 Likes

Ganske sikkert, kommer vel fram om read-outen begynner å dra ut og kursen siger fra 100+ til rundt 90 om noen måneder…

Ser potent ut nå i alle fall :slight_smile:

2 Likes

Dr. Stockman
Ja, har meget gode minner fra den høsten. Når den nå passerte kr 30,- så skrapet jeg kistebunnen og fikk kjøpt meg enda en liten bunke aksjer. Fantastisk at noen fortsatt er villige til å selge aksjene sine på disse nivåene, tatt i betraktning hva som skjer i selskapet og de utsiktene man nå har på oppløpssiden. Men , men jeg takker og bukker og gleder meg til det som kommer. Tar jeg ikke mye feil så kan julen komme meget tidlig til oss NANOV aksjonærer.

7 Likes

Ja, og senest i forrige uke ble det vel reist tvil om det hele tatt var andre enn “menigheten” som var villige til å kjøpe aksjer på gode nyheter.

Siden den tid har det gått rimelig greit, uten at de helt store nyhetene er ute. Jeg har i alle fall ikke fått med meg at finanspressen har bullet noe rundt ny CMO. Tror det blir mer effekt av gode rekrutteringstall og oppløftende vibber på R&D enn det løftet vi har fått på dette.

3 Likes