Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

8 rekrutterte, mangler 18.

Ved Q2 gikk de jo ut med melding om at rekrutteringen var treg? Da hadde de 11 pasienter som ble inkludert. Nå melder de tidenes pipeline, og leverer 8 pasienter? Skjønner ikke.

Med 8 tilsvarer det 9 pr. kvartal. (82 dager). Det er noe i underkant av forventningene, men viser likevel styringsfart.

3 Likes

Det viser best pipeline ever det her merlin hehehhehehahahahahhahhehheheheh

1 Like

Har du noen gang vært på byen, hatt god stemning med ei dame og tenkt «fy fader, i dag blir det jackpot» - for så å dra hjem kun mer kebab?

Selv om fremtidsutsiktene så bra ut i september kan INGEN (selv nano) spå de neste månedene - hvertfall ikke når forskjellen er så små i marginer.

Det viktigste her er at ikke ting har stoppet fullstendig opp, og imo er 8 mer en greit nok - som viser at ting ruller jevnt og trutt :grin:

1 Like

Thank you for playing

Hadde veldig ønsket at de klarte 10 ihvertfall, men 8 er fremdeles ikke noen fullstopp

14 Likes

Styringsfart i henhold til hva? I hvert fall ikke i henhold til guidingen.

Jeg tar med meg at jeg begynner å treffe bra på Nano med årene​:joy: bare starte å aggere på det så blir det fint :smiley: (8pax var sååå opplagt​:grin:)

“Executing our business development and partnering strategy to enable the full potential of Betalutin® in NHL to be realised“

2 Likes

Buy the dip!

1 Like

Blir interresant å høre hvordan / hvorfor de opprettholder read out i løpet av H1 2022.

1 Like

Dette var skuffende og bekrefter samtidig at Oslo børs er en inside børs dessverre. Ref fallet i går. Videre ned 7-8% idag.
Men dette går veien på sikt så bare å sitte stille.

1 Like

102 av 120 - det går veien, selv om det går tregt🐢

2 Likes

Noen som selger i dag?

Helt sikkert, det er det hver dag :wink: Men nope fra min side

1 Like

Stopper ikke i et maraton når 38 km er gjennomført. :slight_smile:

6 Likes

Dette resultatet må vi nok erkjenne ikke er i nærheten av hva markedet hadde forventet og selskapet vil bli straffet hardt når børsen åpner.

8 nye pasienter når vi har fabulert om 14-15 og sågar mer! Hvor ble det av tidenes pipeline som de meldte om så sent som i august?

Når ledelsen melder om tidenes pipeline og ikke evner å levere mer enn 75% av det de leverte i Q2, da burde de skjønne at å komme ut på den måten kun ville bidra til at investorene mister tillit til ledelsen i en viktig periode der de trenger den tillit de kan få.

Nei, dette var så langt meget skuffende. Redd at vi må gratulere shorterne.

Så kan man jo begynne å lure på om gårsdagens nedgang var et bud om at ledelsen ikke lenger er så pottetett som den tidligere har vært? For aldri tidligere har vi opplevd en slik nedgang dagen før dagen.

Nei nei

Tja, det går jo framover, men 8 var i underkant av det eg hadde trudd. Har min største posisjon i selskapet sidan eg kjøpte første gang i 2016 og ein eventuell dip her blir brukt til å kjøpe meir.

2 Likes