Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Usjjjjjjj…

8? Wtf…

Enda en guiding som spøker, :nauseated_face:

20? Er vel 3-4 stk unna guidet, går ikke 20% ned på det :joy:

2 Likes

Hva var det jeg sa☺️
Dette kommer til å bli tidenes kjøpsannledning og jeg gleder meg til å få aksjer levert på black friday tilbud :clap:

4 Likes

8 rekrutterte, mangler 18.

Ved Q2 gikk de jo ut med melding om at rekrutteringen var treg? Da hadde de 11 pasienter som ble inkludert. Nå melder de tidenes pipeline, og leverer 8 pasienter? Skjønner ikke.

Med 8 tilsvarer det 9 pr. kvartal. (82 dager). Det er noe i underkant av forventningene, men viser likevel styringsfart.

3 Likes

Det viser best pipeline ever det her merlin hehehhehehahahahahhahhehheheheh

1 Like

Har du noen gang vært på byen, hatt god stemning med ei dame og tenkt «fy fader, i dag blir det jackpot» - for så å dra hjem kun mer kebab?

Selv om fremtidsutsiktene så bra ut i september kan INGEN (selv nano) spå de neste månedene - hvertfall ikke når forskjellen er så små i marginer.

Det viktigste her er at ikke ting har stoppet fullstendig opp, og imo er 8 mer en greit nok - som viser at ting ruller jevnt og trutt :grin:

1 Like

Thank you for playing

Hadde veldig ønsket at de klarte 10 ihvertfall, men 8 er fremdeles ikke noen fullstopp

14 Likes

Styringsfart i henhold til hva? I hvert fall ikke i henhold til guidingen.

Jeg tar med meg at jeg begynner å treffe bra på Nano med årene​:joy: bare starte å aggere på det så blir det fint :smiley: (8pax var sååå opplagt​:grin:)

“Executing our business development and partnering strategy to enable the full potential of Betalutin® in NHL to be realised“

2 Likes

Buy the dip!

1 Like

Blir interresant å høre hvordan / hvorfor de opprettholder read out i løpet av H1 2022.

1 Like

Dette var skuffende og bekrefter samtidig at Oslo børs er en inside børs dessverre. Ref fallet i går. Videre ned 7-8% idag.
Men dette går veien på sikt så bare å sitte stille.

1 Like

102 av 120 - det går veien, selv om det går tregt🐢

2 Likes

Noen som selger i dag?