Usjjjjjjj…
8? Wtf…
Enda en guiding som spøker,
20? Er vel 3-4 stk unna guidet, går ikke 20% ned på det
Hva var det jeg sa☺️
Dette kommer til å bli tidenes kjøpsannledning og jeg gleder meg til å få aksjer levert på black friday tilbud
8 rekrutterte, mangler 18.
Ved Q2 gikk de jo ut med melding om at rekrutteringen var treg? Da hadde de 11 pasienter som ble inkludert. Nå melder de tidenes pipeline, og leverer 8 pasienter? Skjønner ikke.
Med 8 tilsvarer det 9 pr. kvartal. (82 dager). Det er noe i underkant av forventningene, men viser likevel styringsfart.
Det viser best pipeline ever det her merlin hehehhehehahahahahhahhehheheheh
Har du noen gang vært på byen, hatt god stemning med ei dame og tenkt «fy fader, i dag blir det jackpot» - for så å dra hjem kun mer kebab?
Selv om fremtidsutsiktene så bra ut i september kan INGEN (selv nano) spå de neste månedene - hvertfall ikke når forskjellen er så små i marginer.
Det viktigste her er at ikke ting har stoppet fullstendig opp, og imo er 8 mer en greit nok - som viser at ting ruller jevnt og trutt
Thank you for playing
Hadde veldig ønsket at de klarte 10 ihvertfall, men 8 er fremdeles ikke noen fullstopp
Styringsfart i henhold til hva? I hvert fall ikke i henhold til guidingen.
Jeg tar med meg at jeg begynner å treffe bra på Nano med årene:joy: bare starte å aggere på det så blir det fint (8pax var sååå opplagt:grin:)
“Executing our business development and partnering strategy to enable the full potential of Betalutin® in NHL to be realised“
Buy the dip!
Blir interresant å høre hvordan / hvorfor de opprettholder read out i løpet av H1 2022.
Dette var skuffende og bekrefter samtidig at Oslo børs er en inside børs dessverre. Ref fallet i går. Videre ned 7-8% idag.
Men dette går veien på sikt så bare å sitte stille.
102 av 120 - det går veien, selv om det går tregt🐢
Noen som selger i dag?