Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Helt sikkert, det er det hver dag :wink: Men nope fra min side

1 Like

Stopper ikke i et maraton når 38 km er gjennomført. :slight_smile:

6 Likes

Dette resultatet må vi nok erkjenne ikke er i nærheten av hva markedet hadde forventet og selskapet vil bli straffet hardt når børsen åpner.

8 nye pasienter når vi har fabulert om 14-15 og sågar mer! Hvor ble det av tidenes pipeline som de meldte om så sent som i august?

Når ledelsen melder om tidenes pipeline og ikke evner å levere mer enn 75% av det de leverte i Q2, da burde de skjønne at å komme ut på den måten kun ville bidra til at investorene mister tillit til ledelsen i en viktig periode der de trenger den tillit de kan få.

Nei, dette var så langt meget skuffende. Redd at vi må gratulere shorterne.

Så kan man jo begynne å lure på om gårsdagens nedgang var et bud om at ledelsen ikke lenger er så pottetett som den tidligere har vært? For aldri tidligere har vi opplevd en slik nedgang dagen før dagen.

Nei nei

Tja, det går jo framover, men 8 var i underkant av det eg hadde trudd. Har min største posisjon i selskapet sidan eg kjøpte første gang i 2016 og ein eventuell dip her blir brukt til å kjøpe meir.

2 Likes

Da var det desverre noen som hadde innside info ser det ut som tatt i betraktning gårsdagens kraftige fall.

Tror vi skal puste litt med magen. Om man ser til andre biotekselskaper så har de også slitt med innrullering dette kvartalet, og havnet ganske langt unna 10-20% minus :joy: Nå mangler det kun 18 stk, vi har aldri vært nærmere. 8 er ikke råbra, men det er jammen ikke verdens undergang!

12 Likes

Hva er det dere snakker om? Det var omsatt kun 500k aksjer igår, med NULL på kjøpersiden skal det ingenting til før den faller om noen ikke ønsker å sitte over q3. Tror nok heller det var smarte småfisker som har lært leksa

2 Likes

Vi nærmer oss. Den psykiske grensa på 100 er nådd!

2 Likes

Faen såvidt også det…

Ja altså for all del, PCIB gikk OPP i går selv om de rapporterte elendige rekrutteringstall. Og de er 2,5 år unna ferdig rekruttert, vi er 4-7mnd. Blir litt for dumt å selge nå, rett før R&D.

2 Likes

Hvor hardt blir dette straffet da ?
Blir det ned til kr 24 i dag ??

NanoV guider ferdigstillelse i 1h22. 102 er svakere enn forventet, men kan gi kjøpsmuligheter. Vi får muligens info om antall i screening.

2 Likes

Tipper vi ender rundt 29!

2 Likes

Jeg er enig i at 8 ikke er noen krise, men jeg er ganske sikker på at markedet reagerer med 15-20% ned. Det er stadig slik at småaksjonærer overreagerer, og spesielt når ledelsen bygger opp forventninger, og igjen inngir lite tillitt mtp resultater. Det er jo ingen grunn til å selge på oppløpssiden, men om ikke partner kommer inn snart, så ser vi potensielt nok en emisjon på dette kursnivået. Da gjelder det å frigi midler, så utvanningen ikke blir for stygg.

PCIB åpnet ned 7% i går for å etter 2 timer være opp 2,5%, og avsluttet dagen ned 1,7%. Sikkert mange som skal ut første timen her, men så kommer kjøpene.

20%? Tror du tar grundig feil

2 Likes

Den falt tilsvarende ved braun exit, kan nok forvente en - 20% på dette ja

Umulig å spå kursutvikling i dag, det spiller heller ingen rolle.
Noe vil selge, andre vil benytte muligheten til å laste.
Ingen vet hvem det er flest av.
Jeg driter i dagen i dag.
Målstreken er i sikte.
Dumt å gi seg på oppløpssiden.

4 Likes

De guider topline data i 1h22.

1 Like