Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Finansavisen er positive :wink:

11 Likes

Hvorfor i alle dager skal aksjen falle 20%?? :joy: Hadde det stoppet opp å vært 2 innrullerte så kinne jeg forstått det, men 8 stk er ikke så forbanna ræva!

2 Likes

De guidet også 7/mnd og best pipeline ever i Q3

8 er 4 ræv for lite så jo det er ganske ræva

Guiding kan ryke om det fortsetter, og med en økning I corona innleggelser så ser man hvor dette kan gå

1 Like

Det hadde jo vært betimelig å spørre de etterpå hva de egentlig driver med?
Med best pipline ever, mener de kanskje egentlig alt som er i pipeline altså forskjellig muligheter de har med Betalutin, Hemalutin, Alfa emittere osv… Archer, MZL, DLBCL osv…

Er det vi som har misforstått når vi snakker om antall pasienter tilgjengelig og på vei inn i studien?
Var det det de mente???
Kanskje ikke?

Jeg kunne jo bare hørt podcast en gang til men gidder ikke fordi jeg er veldig skuffet.

Uansett så selger jeg ikke noen av mine aksjer, men hadde jeg gjort det før hvert q så hadde jeg vært millionær for lenge siden.
Tenkte nå at, denne gang skuffer de ikke, men faan heller …

3 Likes

Jeg håper selvsagt at jeg tar feil, og at du har rett.

My point exactly.

Men altså okei. De mangler 18 pasienter, hva er forskjellen på om de mangler 14 eller 18? Det er 4 stk og jeg sliter med å forstå markedet hvis det er forskjellen på 4% opp og -20%

2 Likes

Hvis du regner på guidingen så skjønner du hvorfor det betyr noe…

3 Likes

Dette er det sjeldent man ser. De pleier å ha fokus på røde tall. Tror fort kursen kan overaske i forhold til hva konsensus her inne tror den havner på.

8 Likes

Mulig ny CEO har de rette norske kontaktene.

2 Likes

Forskjellen heter finansiering. Ett kvartal til eller fra er forskjellen på billige penger og dyre penger, og 10% pluss eller minus på verdien av aksjene dine.

3 Likes

Tja men er det riktig at «det nærmeste Q» representerer takten? Er vell 11 som er snittet siste 4q nå og da er vi på 7 manglende pasienter i slutten av februar og ferdig rekruttert i april

1 Like

Emisjon blir det uansett ila 1h2022, er ikke pasientene men kassa som bestemmer det.

Readout i august med den takten

1 Like

Er man enige altså hvor lang tid det tar før vi får 3mnd top-line data etter fullført rekruttering?

3mnd såklart

Jeg kan si at det er mer komplisert enn det, send inn spm til Marco i dag

Det burde være mulig av ledelsen å kommunisere på en slik at måte at tilliten til selskapet øker, ikke svekkes, det er skuffende, skjerpings.

1 Like

Godt poeng Tixis, hva ledelsen har lagt i pipeline i sin kommunikasjon

1 Like