Jeg håper selvsagt at jeg tar feil, og at du har rett.
My point exactly.
Men altså okei. De mangler 18 pasienter, hva er forskjellen på om de mangler 14 eller 18? Det er 4 stk og jeg sliter med å forstå markedet hvis det er forskjellen på 4% opp og -20%
Hvis du regner på guidingen så skjønner du hvorfor det betyr noe…
Dette er det sjeldent man ser. De pleier å ha fokus på røde tall. Tror fort kursen kan overaske i forhold til hva konsensus her inne tror den havner på.
Mulig ny CEO har de rette norske kontaktene.
Forskjellen heter finansiering. Ett kvartal til eller fra er forskjellen på billige penger og dyre penger, og 10% pluss eller minus på verdien av aksjene dine.
Tja men er det riktig at «det nærmeste Q» representerer takten? Er vell 11 som er snittet siste 4q nå og da er vi på 7 manglende pasienter i slutten av februar og ferdig rekruttert i april
Emisjon blir det uansett ila 1h2022, er ikke pasientene men kassa som bestemmer det.
Readout i august med den takten
Er man enige altså hvor lang tid det tar før vi får 3mnd top-line data etter fullført rekruttering?
3mnd såklart
Jeg kan si at det er mer komplisert enn det, send inn spm til Marco i dag
Det burde være mulig av ledelsen å kommunisere på en slik at måte at tilliten til selskapet øker, ikke svekkes, det er skuffende, skjerpings.
Godt poeng Tixis, hva ledelsen har lagt i pipeline i sin kommunikasjon
Er bare å slutte å legge noe i ledelsens uttalelser dessverre. De virker like lite i stand til å predikere innrullering som alle oss andre.
Har jeg selv lært dette etter årevis med brutte løfter i Nano?
Nix.
Må nesten le litt. Dette er så typisk som det går an å få det Desto mer halleluja stemning man ser i forkant av q-rapport, jo sikrere kan man være på at q-rapport IKKE innfrir til konsensus på forumet.
Og med tanke på hvor styrt denne har vært av short tidligere, blir jeg overrasket om ikke ny short blir økt i dag ved tegn til svakhet i pris, volum, moment osv.
Litt nøling i åpning, gap ned, mangel på interesse å løfte kurs osv, og porten vil åpnes til alle spekulanter som jakter en short eller billigere aksjer.
Er det koronaen som igjen trekker rekrutteringen ned? Vi vet at antall innleggelser begynte å øke allerede i slutten av september. Dette trodde de færreste i sommer da man snakket om en lovende pipeline.
Vi går ikke ned 20 prosent i dag, men en bit av den enorme framgangen opp fra 18 i august mister vi nok. 27 kanskje? Kan komme tilbake 30.november.
Ja nettopp. Derfor betyr noen få pasienter til eller fra mye mer nå i q3/4/1, fordi det avgjør om de pengene må hentes til høy eller lav kurs, og den forskjellen kan fort veldig stor.
Det ledelsen kommuniserer er desverre ikke til å stole på.
Meget skuffende. På grensa til svindel og bedrag.
Antallet er en ting, men at de snakker usant er mye værre i mine øyne. Kan vi da stole på deres øvrige uttalelser? Er det og bløff for å få penger?