Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Er bare å slutte å legge noe i ledelsens uttalelser dessverre. De virker like lite i stand til å predikere innrullering som alle oss andre.
Har jeg selv lært dette etter årevis med brutte løfter i Nano?
Nix.

3 Likes

Må nesten le litt. Dette er så typisk som det går an å få det :joy: Desto mer halleluja stemning man ser i forkant av q-rapport, jo sikrere kan man være på at q-rapport IKKE innfrir til konsensus på forumet.

Og med tanke på hvor styrt denne har vært av short tidligere, blir jeg overrasket om ikke ny short blir økt i dag ved tegn til svakhet i pris, volum, moment osv.

Litt nøling i åpning, gap ned, mangel på interesse å løfte kurs osv, og porten vil åpnes til alle spekulanter som jakter en short eller billigere aksjer.

4 Likes

Er det koronaen som igjen trekker rekrutteringen ned? Vi vet at antall innleggelser begynte å øke allerede i slutten av september. Dette trodde de færreste i sommer da man snakket om en lovende pipeline.

Vi går ikke ned 20 prosent i dag, men en bit av den enorme framgangen opp fra 18 i august mister vi nok. 27 kanskje? Kan komme tilbake 30.november.

3 Likes

Ja nettopp. Derfor betyr noen få pasienter til eller fra mye mer nå i q3/4/1, fordi det avgjør om de pengene må hentes til høy eller lav kurs, og den forskjellen kan fort veldig stor.

Det ledelsen kommuniserer er desverre ikke til å stole på.

Meget skuffende. På grensa til svindel og bedrag.

Antallet er en ting, men at de snakker usant er mye værre i mine øyne. Kan vi da stole på deres øvrige uttalelser? Er det og bløff for å få penger?

Kan du prøve å dramatisere litt mer?

4 Likes

Nå sa Malene på Q2 angående pasienter i kø til screening «… its better than what we have seen before». Så hvor dere mener «best pipeline ever» kommer fra, det vet jeg ikke.

Skriver det som det er. De la opp til at det var bedre en tidligere. Så er det ikke det.

Når har noen gang “pipeline” blitt brukt om antall rekrutterte egentlig? Viser ikke “pipeline” vanligvis til en fremgangsplan, kommende produkter etc. Ser bare at rekrutteringstall og pipeline blir brukt om hverandre

5 Likes

Finans avisens take on status is way more positive then expected?? Let’s see how market reacts. R&D soon…

3 Likes

De la opp til det men har ryggen dekket så det holder, er folket her inne som hausser noe jævlig fordi 97% sitter med +50% av sparepengene her

2 Likes

Mange som ble skuffet.Ting tar tid i biotek,bare å være tålmodig det ordner seg…

1 Like

Ihvertfall et godt stykke unna mine forventninger, men det betyr ikke nødvendigvis at aksjen skal mye ned (ihvertfall hvis man ser bort fra litt panikksalg i starten). Jeg forventet også at aksjen skulle fyke i været i dag på de gode tallene, og først og fremst er det nok den reaksjonen som uteblir.

Man kan selvfølgelig fokusere på at selskapets egen guiding for antall ikke er innfridd, men jeg vil påstå at kursnivået ikke har reflektert at det brede markedet skulle ha hatt tillit til innfrielse. Markedet har vel også tatt inn over seg at Covid har vært overraskende seiglivet tross vaksinasjon, og at sykehusene fortsatt ikke har fått tillbake full kapasitet til andre oppgaver. Det er heldigvis forskjell på 8 pasienter og mer eller mindre full stans. Jeg er personlig skuffet oi forhold til min forventninger ved denne korsvei, men det endrer lite på sluttresultatet for oss som er langsiktige.

En aksje som kan forventes å ligge på 100-200 kr om et par år burde absolutt ligge på mer enn 30 kr idag - selv om man ligger en god porsjon usikkerhet inn i regnestykket.

5 Likes

Vi vet alle hvem som selger i dag, det er retails som trodde de skulle gjøre 10-20 kjappe prosenter. Tar dette med ro, vi ligger over 30 når r&d kommer :+1:

3 Likes

Fra kvartalsrapporten:

Next steps for Betalutin®

• Intensifying efforts to complete PARADIGME recruitment
• Executing our business development and partnering strategy to enable the full potential of Betalutin® in NHL to be realised
• In the event of positive results, we have a clear regulatory strategy to gain rapid approval. Based on continued interaction with the FDA
– BLA filing for Accelerated Approval based on PARADIGME data and start of confirmatory Phase 3 trial
– Seek Priority Review from FDA to reduce review time from 12 to 8 months
– Orphan Drug Designation for 3L FL granted in US and EU / Fast-track designation granted in the US

8 Likes

“Intensifying efforts to complete PARADIGME recruitment”. Denne var litt lættis da, hvor mange flere gir har de å gå her, hvorfor ikke 6.gir for et år siden :sweat_smile:

Forøvrig ser det greit ut synes jeg, skjønner godt at guiding av rekrutteringstall er tilnærmet umulig, og er positivt at i perioder der alt handler om Covid, at vi fortsatt ser fremgang.

4 Likes

De har uansett laget en klar plan nå:
We are intensifying efforts to complete recruitment and continuing to drive the implementation of targeted initiatives to sustain patient enrolment and mitigate COVID restrictions. These initiatives include, but are not limited to:
– Accurate segmentation of investigational sites – to enable a prioritisation of human efforts and financial resources
– Focus on direct communication with principal investigators and study coordinators – face to face when permitted
– Enhanced teamwork between Nordic Nanovector and the CRO’s on-the-ground staff in the interaction with investigational sites
– Optimising specific communication plans – tailored to the different site clusters
– Digital initiatives to keep study top-of-mind to investigators and raise awareness among potential patients

1 Like

Har ikke sett at agendaen til CMC er postet?

Presentations will be delivered by members of Nordic Nanovector’s executive team, including new CEO, Erik Skullerud, and by Dr Leo I. Gordon, MD, FACP, a global key opinion leader in haematology. Dr Gordon is Abby and John Friend Professor of Cancer Research at the Northwestern University Feinberg School of Medicine, and his research focus is to improve the outcome of patients with lymphoma.

Agenda

14:00 – Welcome - Jan Egberts, Chairman

14:10 – Strategic reflections - Erik Skullerud, CEO

14:30 – Relapsed follicular lymphoma: evolving treatment algorithm and unmet medical need - Leo Gordon, MD, Northwestern University

14:55 – Navigating the NHL landscape with Betalutin - Pierre Dodion, CMO

15:20 – Integrating targeted radioimmunotherapy in NHL care pathways - Marco Renoldi, COO

15:35 – Break

15:45 – The CMC journey to BLA and launch readiness - Lars Nieba, CTO

16:00 – Nordic Nanovector pipeline: promising value-enhancing opportunities

Alpha37: a CD37 targeted therapy for relapsed refractory CLL – Jostein Dahle, CSO

Beyond anti-CD37 radioimmunotherapy – Maureen Deehan, Head of Corporate Development and Strategy

16:40 - Concluding Remarks – Erik Skullerud, CEO

Venue: Thon Hotel Vika Atrium, Munkedamsveien 45, 0250 Oslo

Meeting Room: Vika Auditorium

4 Likes

Under konsensus med tanke på antall rekrutterte i paradigme dette kvartalet men ingen krise akkurat.
Skal ikke si noe om kursbevegelser men nå mangler de kun 18 pasienter til studiet er ferdig.
Snart i mål :checkered_flag:

16 Likes

Partnere kommer

4 Likes